دسته‌بندی نشده

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که بیشتر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع چاقی و تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو می‌باشد و از طرفی دیگر نداشتن زمان کافی برای ورزش باعث شده است تا بسیاری از افراد به قرص‌های لاغری خیلی قوی مخصوصا قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی روی بیاورند.

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی همانطور که از آن مشخص است قرص‌هایی هستند که برای کاهش وزن مصرف می‌شوند و حاوی ترکیبات بسیار قوی گیاهی هستند. در مورد نحوه عملکرد قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی ، می‌توانند به روش های مختلف در بدن شما کار کنند و تاثیرات متفاوتی بر روی افراد مختلف نیز داشته باشد. برخی از قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی  متابولیسم بدن و میزان سوزاندن چربی را افزایش می‌دهند، درحالی که برخی دیگر از قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی  اشتهای شما را به طرز عجیبی کم می‌کنند یا میزان کالری دریافتی از مواد غذایی را کاهش می‌دهند.

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی تنوع بسیار زیادی در سطح بازار دارد و همه آن ها با استفاده از خواص گیاهان دارویی باعث لاغری در افراد چاق می شوند. استفاده از قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی  برای کاهش وزن ، می تواند مزایای بسیارزیادی را به همراه داشته باشند؛ چرا که این قرص های لاغری حاوی گیاهان دارویی می باشد که برای بدن فواید بسیار زیادی دارد.

 

 

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی چگونه بر بدن عمل می‌کنند؟

هیچ داروی لاغری نمی‌تواند تا آخرین ذره چربی‌های ذخیره شده را از بدن شما به صورت کامل ذوب کند، اما قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی می‌توانند تاثیرات قابل توجهی در وزن و درصد چربی بدن شما ایجاد کنند. قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی به روش‌های مختلفی به کاهش وزن کمک می کنند  که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

افزایش انرژی

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی با افزایش مکانیسم، انرژی شما را چندین برابر می کند و در نتیجه شما می‌توانید در طول روز تحرک بیشتری داشته باشید تا کالری بیشتری را بسوزانید.

افزایش مصرف کالری و تقویت کننده‌های متابولیسم

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی حاوی مواد کاملا گیاهی هستند که به آرامی انرژی بدن شما را در سوزاندن کالری بالا می‌برد. در همین حال، برخی از قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی وجود دارند که حاوی عصاره فلفل قرمز، چای سبزو نعنا فلفلی می‌باشند، این عصاره‌های گیاهی با افزایش سوخت و ساز در بدن به کاهش وزن کمک زیادی می‌کنند که می‌تواند منجر به سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن بیشتر در فرد مصرف کننده، شوند.

کاهش اشتها

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی با مکانیسم کاهش اشتها، حاوی مواد مغذی هستند که به شما کمک می‌کنند احساس سیری طولانی مدت داشته باشید و گرسنگی کمتری را احساس کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر در برابر هوس های غذایی مقاومت کنید.

خواص اتصال به چربی‌ها

برخی از قرص‌های لاغری گیاهی، با اتصال چربی ها به فیبرغذایی، چربی را از وعده‌های غذایی شما حذف می‌کنند. این به این معناست که توده فیبر چربی متصل شده توسط روده کوچک جذب نمی‌شود و از بدن خارج می‌شود.

مسدود کننده‌های کربوهیدرات

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی  با جلوگیری از عملکرد آنزیم‌های گوارشی از جمله آلفا آمیلاز باعث می‌شوند کربوهیدرات‌های موجود در مواد غذایی بدون هضم شدن از بدن خارج شوند.

سرکوب‌کننده‌های اشتهای کاذب

قرص‌های کاهش وزن گیاهی، حاوی ماده گیاهی به نام hoodia gordonii می‌باشند. که این ماده گیاهی در حقیقت سرکوب کننده اشتهای شما می‌باشد.

تجزیه چربی های موجود در بدن

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی موجود در سطح در بازار وجود دارد که از تولید آنزیم‌های گوارشی تجزیه کننده چربی در بدن جلوگیری می‌کند و مانع جذب چربی در بدن می‌شود. قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی فقط برای افرادی تجویزمی‌شوند که از طریق تغییر رژیم غذایی و افزایش فعالیت بدنی و عمل های جراحی متعدد نتوانسته ‌اند وزن خود را کاهش دهند.

 

 

قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی چه میزان کاهش وزن موثر است؟

پیش از اینکه در مورد استفاده از قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی  فکر کنید، باید مطمئن شوید که سطح فعالیت و رژیم غذایی شما به بهترین حالت ممکن رسیده است. قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی ، چیزی نیستند که بتوانید بر آن برای کاهش وزن تکیه کنید و هرگز این قرص های گیاهی نمی‌تواند جایگزین رژیم غذایی سالم، کاهش کالری و ورزش منظم شوند؛

بلکه این قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی به عنوان داروهای بدون نسخه یا مکمل‌های غذایی در دسترس هستند و اصولا باید به همراه بخشی از رویکردهای کلی کاهش وزن، به عنوان مثال شیوه زندگی سالم، ورزش و عادات رژیم غذایی مناسب مورد استفاده قرار گیرند.تحقیقات نشان می‌دهد که قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی  در صورت استفاده بیش از 12 هفته، باعث کاهش وزن قابل توجه‌ای می‌شوند و بنابراین مصرف این قرص‌ها در کنار تغییر سبک غذایی توصیه می‌شود؛ به عنوان مثال کاهش وزن با قرص لاغری و تغییر سبک زندگی در طول یک سال، بیشتر از زمانی است که فقط سبک غذاییتان را تغییر می‌دهید.

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای استفاده از قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی ، این است که هر روز طبق دستور برای مدت زمان کوتاهی بین 2 تا 6 هفته مصرف شوند. برای مدت طولانی از این قرص‌های لاغری توصیه نمی شود.دلیل اینکه این توصیه، به این دلیل است که در مورد اثرات طولانی مدت و مصرف بیش از حد قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی  بر روی سلامتی وجود دارد و ممکن است عوارض جانبی خفیف مثل حالت تهوع، یبوست و اسهال در افرادی که قرص لاغری گیاهی مصرف می‌کنند، به وجود بیاید.

 

 

مکمل پاستیل گلی نوتریشن

این مکمل از سری محصولات گلی نوتریشن می باشد که ساختار آن به صورت گیاهی و کاملا ارگانیک داشته و برای تمامی افراد بالای 20 سال قابل استفاده است. چنانچه اگر به دنبال یک راه حل برای لاغری هستید، پیشنهاد می‌کنیم مکمل پاستیل گلی نوتریشن را خریداری نمایید وهمچنین علاوه بر لاغری و تناسب اندام فرمول ویژه و منحصر به فرد آن باعث شفافیت پوست شما خواهد شد.

ترکیبات این قرص های لاغری خیلی قوی گیاهی که به آن مکمل از سری محصولات گلی نوتریشن می گویند، طعمی مانند قرص های شیمیایی ندارد و به گونه ای طراحی شده است که میزان سوخت و ساز را در بدن و تاثیر رژیم های غذایی را افزایش می‌دهد. خانم های باردار و مادران شیرده می‌توانند از مکمل پاستیل گلی نوتریشن بدون هیچ مانعی استفاده کنند. اما پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از مصرف، با پزشک خود مشورت کنید. همچنین در ساخت مکمل پاستیل گلی نوتریشن هیچگونه تست حیوانی انجام نشده است.

برای خرید این مکمل گیاهی روی این متن کلیک کنید…

میتوانید سفارش خود را در اینستاگرام نیز از طریق دایرکت ثبت کنید

 

 

ترکیبات سازنده مکمل پاستیل گلی نوتریشن

در اجزای سازنده مکمل پاستیل گلی نوتریشن گلوتن، مواد نگهدارنده، ترکیبات شیمیایی و مصنوعی به کار نرفته است و کاملا ارگانیک و گیاهی می‌باشد. همچنین ترکیبات آن فاقد هر گونه مواد از جمله مخمر، گندم، شیر، تخم مرغ، سویا، ژلاتین، بادام زمینی، لبنیات، رنگ دهنده ها و طعم دهنده های مصنوعی است.

عصاره چغندر به کار رفته در آ مکمل پاستیل گلی نوتریشن از فیبر، ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن ساخته شده است و از سرکه که طبیعی ترین و ارگانیک ترین سیب ها در این محصول بکار برده شده است که باعث شده آنزیم ها و باکتری های مفید و ضروری در بدن را تامین نماید.عصاره انار در مکمل پاستیل گلی نوتریشن باعث شده مزه ای خوب و شبیه به پاستیل ها داشته باشد و حاوی مواد مغذی و خاصیت آنتی اکسیدانی است.

ویتامین B12 موجود، باعث شده میزان آهن مورد نیاز بدن را از طریق مکمل پاستیل گلی نوتریشن تامین کننده ه انرژی بدن را به همراه داشته باشد و با خرید این محصول که علاوه بر ویتامین B12، حاوی ویتامین B9 بوده که سلامت بدن را تامین می‌کند.پکتین موجود در آن که از پوست میوه ها گرفته شده است، منبعی غنی از فیبر به حساب می آید.

 

 

ویژگی های منحصر به فرد مکمل پاستیل گلی نوتریشن

مکمل پاستیل گلی نوتریشن ، به وسیله سرکه سیب توانسته است که به صورت پاستیل هایی قرمز رنگ و کوچک تولید کند. در مکمل پاستیل گلی نوتریشن علاوه بر سرکه سیب که ماده سازنده اصلی آن است از ترکیباتی استفاده شده است تا ساختاری منحصر به فرد با طعمی خوشمزه به آن دهد که شامل شکر نیشکر و شربت تاپیوکا به منظور شیرین سازی طعم آن و از محصولات طبیعی و غذایی مانند انار، چغندر، پکتین و ویتامین های گروه B که پکتین موجود در آن به عنوان عاملی برای قالب ژله ای، کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که مکمل پاستیل گلی نوتریشن از کاربرد های مختلفی در سیستم بدن از جمله کاهش میزان وزن بدن ، حمایت از سیستم گوارشی ، بهبود دهنده سلامت پوست ، بالا بردن میزان انرژی بدن ، کاهش میزان قند خون ، محصولی برای سلامت قلب برخوردار است.

شمار زیادی از مکمل های پاستیلی موجود در بازار حاوی ژلاتین هستند، اما در ساختار مکمل پاستیل گلی نوتریشن که کاملا دوستدار سلامت انسان می‌باشد؛ از پکتین استفاده شده است. در صورتی که تمایل دارید از مزیت های مختلف سرکه سیب بهره مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را جایگزین آن کنید. زیرا استفاده از سرکه سیب چندان کار راحتی نیست.

 

 

طریقه مصرف مکمل پاستیل گلی نوتریشن

مکمل پاستیل گلی نوتریشن با تعداد 60 عدد کپسول، به صورت 1 الی 2 عدد پس از هر وعده غذایی یا در هنگام شروع صبح قابل استفاده است. ترکیبات ACV موجود در این محصول، باعث می‌شود اشتها را مهار کند و میزان احساس سیری را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *