دسته‌بندی نشده

قرص لاغری خارجی اصل

قرص لاغری خارجی اصل

عملکرد قرص لاغری خارجی اصل بر چربی های بدن چگونه است ؟

لاغری و تناسب اندام از جمله مواردی است که بسیاری از افراد آرزوی رسیدن به اندامی زیبا و منحصر به فرد را دارند. به صورت کلی عملکرد قرص لاغری خارجی اصل به گونه ای است که مزایای بسیار زیادی را برای افراد به همراه دارد که با مصرف قرص لاغری خارجی اصل می‌توان به سلامتی بیشتر اشاره کرد.

همانگونه که می‌دانید اضافه وزن خود به تنهایی یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری‌های مختلف محسوب می‌شود و به همین دلیل است که بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند همیشه به فکر لاغری و کاهش وزن و مصرف قرص لاغری خارجی اصل می‌افتند. در سال‌های اخیر موضوع زیبایی و تناسب اندام با مصرف قرص لاغری خارجی اصل به گونه ای در بین مردم رایج شده است که در نتیجه بسیاری از خانم‌ها به دنبال قرص لاغری خارجی اصل برای کاهش وزن به صورت آنی هستند.

تقاضای بسیار زیاد قرص لاغری خارجی اصل باعث شده است تا امروزه شاهد تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که یکی از روش‌های بسیار متنوعی برای کاهش وزن و رسیدن به لاغری مصرف قرص لاغری خارجی اصل است. قرص لاغری خارجی اصل خود دارای انواع مختلفی بوده و هر یک از آن‌ها هم دارای میزان اثر بخشی منحصر به فرد خود هستند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال رسیدن به کاهش وزن و لاغری هستید و رژیم های مختلفی را امتحان کرده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر قرص لاغری خارجی اصل بپردازیم .

 

 

قرص لاغری خارجی اصل چیست؟

قرص لاغری خارجی اصل که به نام‌ قرص چربی‌سوزی و ضد چاقی نیز شناخته می‌شود، دارویی است که میل و اشتهای شما نسبت به غذا به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

بعضی از قرص‌های لاغری، به خاطر تأثیری که بر کنترل اشتهای افراد می‌گذارند، توسط سازمان غذاودارو تأیید شده‌اند و این قرص لاغری خارجی اصل ، باعث می‌شود در طول روز کمتر احساس گرسنگی کنید و در نتیجه کمتر می‌خورید و کالری دریافتی‌تان از قبل کاهش می‌یابد.

با گذشت زمان، دریافت کالری کمتر باعث می‌شود روز به روز لاغر و لاغرتر شوید و البته ناگفته نماند که قرص لاغری خارجی اصل می توانند میل شما را نسبت به شیرینی‌ها، غذاهای چرب، شور و پرکالری کاهش دهد.

انواع قرص لاغری خارجی اصل

قرص لاغری خارجی اصل موجود در بازار دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که هر یک از آن‌ها با وجود شباهت عملکردهای یکسان با یکدیگر تفاوت‌هایی نیز دارند که در ادامه به توضیح بیشتر آن ها در خصوص انواع قرص لاغری خارجی اصل و تأثیرات هر کدام می‌پردازیم.

قرص لاغری خارجی اصل چربی سوز

این نوع از قرص لاغری خارجی اصل همانگونه که از نام آن‌ پیدا است، بر روی چربی سوزی بدن مؤثر هستند. در خصوص نحوه تأثیر‌گذاری این قرص لاغری خارجی اصل لازم به توضیح است که روند هضم طبیعی مواد غذایی در سیستم گوارش به گونه ای است که مواد غذایی خورده شده توسط روده کوچک جذب بدن می‌شوند.

در این مرحله نقش قرص لاغری خارجی اصل چربی سوز نمایان می‌شود و این قرص‌ها با تأثیر‌گذاری بر روی سیستم گوارش از جذب شدن چربی در قسمت روده جلوگیری می‌کنند. توجه داشته باشید که برخی از ویتأمین‌ها محلول در چربی هستند و عدم جذب چربی ها در بدن باعث می‌شود تا این ویتامین ها ، نظیر A E Dجذب بدن نشود؛

در نهایت دفع چربی و ویتامین های محلول در آن می‌تواند در طولانی مدت باعث بروز بیماری هایی از جمله کبد چرب و سوئه هاضمه در شخص شود.

 

 

قرص لاغری خارجی اصل افزایش دهنده متابولیسم بدن

این دسته از انواع قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن و همچنین با بالارفتن دمای بدن باعث افزایش چربی سوزی در بدن می‌شوند و به طور معمول قرص های لاغری که افزایش دهنده متابولیسم بدن هستند بر پایه کافئین ساخته می‌شوند، زیرا کافئین به تنهایی خود باعث چربی سوزی در نواحی دارای چربی می شود.

قرص لاغری خارجی اصل کاهش اشتها

قرص‌های لاغری در سطح بازار وجود دارند که علاوه چربی سوزی و افزایش متابلوسیم بدن احساس سیری در فرد افزایش یافته و در نتیجه باعث کاهش اشتها می شود که می تواند باعث لاغری و کاهش وزن شود. اصلی‌ترین ماده سازنده قرص لاغری خارجی اصل که کاهش دهنده اشتهاد هستند سرشار از فیبرهای مفید است است.

فیبر نوعی کربوهیدرات به حساب می آید که در بدن هضم نمی‌شود، به این معناست که با مصرف کربوهیدرات مواد غذایی درروده کوچک هضم نشده و از سیستم گوارش خارج می‌شوند.

قرص لاغری خارجی اصل ممانعت کننده از جذب چربی

گروه دیگر از قرص لاغری خارجی اصل هستند که از جذب شدن چربی ها در قسمت روده جلوگیری می کند و مکانیسم عملکرد قرص لاغری خارجی اصل آنزیم های لیپاز موجود در بدن هستند.

عملکرد آنزیم های لیپاز تجزیه چربی ها به ذرات بسیار کوچک است. این آنزیم موجود در قرص های لاغری می تواند در معده ترشح شود و باعث هضم چربی های موجود در بدن شود و با مهار این آنزیم ها جذب چربی ها را در روده کاهش داده و از طریق مدفوع دفع شده و وارد خون نمی شود.

 

 

مزیت قرص لاغری خارجی اصل بر بدن چگونه است؟

قرص لاغری همانند سایر دارو‌هایی که افراد مصرف می‌کنند به صورت مستقیم بر روی سلامتی افراد تأثیر‌گذار بوده و بدون در نظر داشتن شاخص توده بدنی خود در انتخاب قرص لاغری می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را بر روی سیستم گوارش داشته باشد؛ بنابراین بهتر است تنها با نظر و مشورت پزشک قرص لاغری را انتخاب کنید.

قرص لاغری تأیید شده از طرف سازمان غذا و دارو برای افراد مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به توضیح بیشتری در خصوص قرص لاغری خارجی اصل می‌پردازیم.

کاهش اشتهای بسیار شدید

یکی از مهم‌ترین مزیت های قرص لاغری، تأثیر این قرص‌ها بر روی کاهش اشتها است. اشتها و میل زیاد به هرگونه مواد غذایی باعث می‌شود تا افراد روزانه کالری بسیار زیادی را از طریق حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را دریافت کنند. بخشی از این کالری توسط بدن به سوخت و ساز تبدیل شده و بخش اضافه آن هم به صورت چربی در بدن ذخیره و دلیلی برای چاقی افراد می‌شود.

با مصرف قرص لاغری تاثیر خود را بر روی کاهش اشتها گذاشته و باعث می‌شود تا کالری دریافتی بدن به شکل عجیبیز کاهش پیدا کند. تأثیر قرص‌های لاغری بر روی کاهش اشتها با استفاده از تنظیم آن با هورمون‌های سروتونین در بدن انجام شده و باعث می‌شود تا ترشح برخی از هورمون‌های بدن که می توان آن ها را هورمون لاغری نیز محسوب کرد از حالت عادی خارج شود.

تغییر هورمون با اثر‌گذاری بر روی سیگنال‌های مغزی به شما احساس بی اشتهایی یا کم اشتهایی را منتقل می کند و ایجاد هر گونه اختلال در این فرایند بدن باعث می‌شود تا افراد زودتر احساس سیری کنند.

افزایش متابولیسم بدن

برخی از انواع قرص لاغری در صورتی که اصل باشند بر روی متابولیسم بدن تأثیر‌گذار بوده و از طریق افزایش متابولیسم بدن می تواند کاهش وزن شود. این قرص‌های لاغری به شکل اعجاب انگیزی سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند و سرعت تجزیه مواد مغذی به منظور آزاد‌سازی انرژی مورد نیاز بدن را افزایش می‌دهند.

 

 

معرفی نمونه ای از قرص لاغری خارجی اصل

 

 

مکمل لاغری ویت مث افتر ایو

مکمل لاغری ویت مث افتر ایو یک پشتیبان برای افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن منجر به سوخت چربی شما محسوب می شود. مکمل لاغری ویت مث افتر ایو به با مواد اولیه گیاهی با کیفیت بالا و فرمولاسیون بسیار منحصر بفرد تهیه شده است که می تواند  کمک به سوزاندن کالری و چربی بیشتر در بدن کمک می کند.

مکمل لاغری ویت مث افتر ایو با تقویت متابولیسم بدن، به  بهبود سیستم ایمنی و افزایش انرژی و ایجاد مراقبت بدن و برای افرادی که ورزش می کنند یا رژیم دارند مناسب و کمک می کند.

برای خرید این محصول کلیک کنید…

 

 

مهم ترین ترکیبات مکمل لاغری ویت مث افتر ایو چیست؟

 

 

پیریدوکسینک

پیریدوکسینک موجود در مکمل لاغری ویت مث افتر ایو برای تقویت سیستم عصبی مرکزی و افزایش متابولیسم بدن بسیار مفید است. این ترکیب در مکمل لاغری ویت مث افتر ایو ، غذا را به انرژی تبدیل می کند و همچنین به انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و دوپامین کمک می کند.

ید

ید می تواند ریزش مو را کاهش دهد، سلامت تیروئید را بهبود بخشد و عفونت ها را درمان کند.

کروم

کروم یک ماده معدنی است که از طریق تأثیرگذاری بر هورمون انسولین، در متابولیسم مواد مغذی نقش دارد و هرگونه گرسنگی و هوس کاذب را در بدن کاهش می دهد تا به کاهش وزن هرچه بیشتر شما کمک کند.

کافئین طبیعی به نام گورانا

مکمل لاغری ویت مث افتر ایو حاوی کافئین طبیعی به نام گوارانا است که یک نوع گیاه برزیلی سرشار از آنتی اکسیدان است که به کاهش خستگی و تمرکز و بهبود خلق و خو، یادگیری و حافظه کمک می کند. این ترکیب در مکمل لاغری ویت مث افتر ایو می تواند سلامت قلب را تقویت کرده و باعث تسکین درد شود. این کافئین طبیعی باعث افزایش متابولیسم در بدن می شود که به کاهش وزن کمک می کند.

نحوه استفاده از مکمل لاغری ویت مث افتر ایو

روزی 1 الی 2 قرص، ترجیحاً همراه با غذا یا طبق دستور پزشک مصرف شود و برای بهترین نتیجه، یک قرص در صبح و یک قرص در اوایل بعد از ظهر مصرف کنید. این محصول باید همراه با یک رژیم غذایی معقول و مناسب با برنامه ورزشی استفاده شود.

برای خرید این مکمل لاغری میتوانید به اینستاگرام نازبانو مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *