شوینده

شامپو بدون سولفات خارجی اصل

شامپو بدون سولفات خارجی اصل

شامپو بدون سولفات خارجی اصل ، همان‌طور که از نام آن پیدا است، فاقد سولفات است و برای سلامت موها مضر و آسیب پذیر نخواهد بود، بلکه به حفظ سلامت و براقیت موهای شما نیز کمک می‌کند. علت کف کردن شامپوهایی که همه ما استفاده می‌کنیم، سولفات موجود در آن است.

شاید شما تصور کنید، که شامپویی که بیشتر کف می‌کند، شامپوی مناسب ‌تری است و مو را تمیزتر می‌کند، اما این یک تصور کاملا غلط است. اما اصلی‌ترین عامل موجود در ترکیبات شامپو، که موجب کف کردن آن می‌شود، سدیم لوریل سولفات و سدیم دو سیل سولفات است، که با نام سولفات شناخته می‌شوند.

سولفات، یک ماده شیمیایی است، که با سولفوریک اسید واکنش می‌دهد و نوعی نمک را تشکیل می‌دهد.در حقیقت، شامپو بدون سولفات خارجی اصل ممکن است به خوبی کف نکند، اما موهای شما را به خوبی تمیز می‌کند. شامپو بدون سولفات خارجی اصل می توانند، چربی و روغن بیشتری روی موها باقی بگذارند، این می تواند برای موهای خشک یا رنگ شده، بسیارعالی باشد.

ممکن است، بسیاری از افراد به مصرف محصولاتی که کف می‌کنند، عادت داشته باشند و به مصرف شامپو بدون سولفات خارجی اصل تمایلی نداشته باشند، اما کف نکردن شامپو بدون سولفات خارجی اصل ، نشان دهنده قدرت کم آن‌ها، در تمیز کردن موها نیست. شامپو بدون سولفات خارجی اصل همانند سایر شامپوها، چربی و آلودگی‌ موها را از بین می‌برد،

اما تفاوت شامپو بدون سولفات خارجی اصل با شامپوهای معمولی، در این است که چربی طبیعی موها و پوست سر را حفظ می‌کند، این موضوع به خصوص در موهای خشک و آسیب دیده، اهمیت زیادی دارد. بنابراین، اگر تصور می‌کردید، که هر شامپویی که بهتر کف کند، قدرت پاک کنندگی آن بیشتر است، لازم است بدانید که عوارض آن نیز، به همان اندازه بیشتر است.

از دیگر مواردقابل توجه شامپو بدون سولفات خارجی اصل ، می‌توان به حفظ پایداری رنگ مو و درخشندگی آن اشاره کرد، شامپوهای معمولی با گذشت زمان، رنگ مو را تغییر می‌دهند و آن را خشک و مات می‌کنند.

 

 

شامپو بدون سولفات خارجی اصل مناسب برای چه افرادی است؟

 

 

افرادی که پوست حساس یا بیماری پوستی دارند

اگر پوست سر یا موهای شما بسیارحساس است یا اگر بیماری پوستی دارید ، ممکن است استفاده از شامپوهای حاوی سولفات، پوست سر یا موهای شما را دچار خشکی و التهاب بسیار شدیدی کند.

هم‌چنین، اگر دچار بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس هستید، ممکن است پس از استفاده از شامپوهای حاوی سولفات، در پوست کف سر خود، خارش، سوزش، قرمزی و التهاب مشاهده کنید. اگر جز این دسته از افراد هستید، بهتر است از شامپو بدون سولفات خارجی اصل استفاده کنید.

افرادی که موهای خشک و وز دارند

افرادی که به صورت طبیعی، موهای خشک و وزی دارند، نباید از شامپوهای حاوی سولفات استفاده کنند، زیرا با در نظر داشتن جنس موهایشان که وز هستند، با استفاده از شامپو بدون سولفات چربی و رطوبت طبیعی موها را از بین می‌برد و موها را خشک‌ و آسیب پذیرمی کند؛ بنابراین شامپو بدون سولفات خارجی اصل ، گزینه مناسبی برای حفظ رطوبت و چربی‌ لازم موها است.

افرادی که موهای فر و مجعد دارند

موهایی که به صورت طبیعی فر یا مجعد هستند، بیشتر در معرض خشکی و شکنندگی مو قرار دارند؛ زیرا هنگامی که موها، به مقدار کافی رطوبت دریافت نکنند و به خوبی آب ‌رسانی نشوند، خشک و شکننده خواهند شد و زمینه ایجاد موخوره و هرگونه آسیب را فراهم کنند. بنابراین، با استفاده از شامپو بدون سولفات خارجی اصل می تواند موهای فر و مجعد را آب رسانی و حالت زیبای آن را حفظ کند.

افرادی که هر روز حمام می‌روند

اگر جز آن دسته از افراد هستید، که عادت دارید هر روز به حمام بروید و دوش بگیرید و موهای خود را بشویید، بدانید مستعد خشکی مو و شکنندگی مو هستید.

شستشوی روزانه و مکرر موها، چربی و رطوبت طبیعی در تارهای مو را از بین می‌برد و آن‌ها را ضعیف و شکننده می‌کند، بنابراین برای این افراد الزامی است که برای شستشوی روزانه موها، از شامپو بدون سولفات خارجی اصل استفاده کنید، که تا حدودی چربی طبیعی موها را بتوانید کنید شود.

 

 

مزیت شامپو بدون سولفات خارجی اصل در مقایسه با شامپوهای معمولی سولفات دار

 

 

چربی طبیعی موها را حفظ می‌کند

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شامپو بدون سولفات خارجی اصل علاوه بر تمیز کردن موها، حفظ شادابی و درخشندگی ، موها را بدون از بین بردن چربی ضروری ، تمیز می کند و علاوه بر آن، موهایی درخشان و ابریشمی را به شما هدیه می‌دهد.

رطوبت مو را حفظ می‌کند

موهایی آب رسانی و ماده مغذی در فولیکول های آن وجود دارد ، کم‌تر دچار موخوره و شکنندگی می‌شود ، بنابراین با استفاده از شامپوهای معمولی، رطوبت موجود در ساختار مو را از بین می‌برد و در ایجاد موخوره و وز شدن موها، موثر است. در عوض، شامپو بدون سولفات خارجی اصل ، رطوبت لازم و ضروری موها را حفظ می‌کند و آب‌ رسانی را در مو تقویت می‌کند.

پوست سر را تحریک نمی‌کند

سولفات یک ماده شیمیایی خشن است، سولفات موجود در شامپوهای معمولی، پوست سر را خشک می‌کند و موجب تحریک آن می‌شود. تحریک پوست سر، شرایط را برای التهاب فراهم می‌کند، در عوض شامپوهای فاقد سولفات، ملایم هستند و با لطافت، موها را تمیز و پاکیزه می‌کنند و مشکلی برای پوست سر، ایجاد نمی‌کنند. با مصرف شامپوهای فاقد سولفات، تمام عواملی را که موجب تحریک و حساسیت پوست سر می‌شوند، کنار بگذارید.

حفظ رنگ مو

همه خانم ها علاقه بسیارزیادی به رنگ کردن های مو دارند و انتظار دارند که رنگ موهای آن‌ها مانند روز اول براق و درخشان باقی بماند و تغییر رنگ ندهد، هرچند ماندگاری رنگ مو، به نوع مراقبت شما از موها نیز بستگی دارد اما استفاده از یک شامپو بدون سولفات خارجی اصل می تواند ماندگاری رنگ مو را دوچندان کند و آن را درخشان و براق نگه دارد.

برای محیط زیست بی‌خطر هستند

شامپو بدون سولفات خارجی اصل ، از موادهای ارگانیک و روغن‌های گیاهی ساخته می‌شود، به همین دلیل، برای محیط زیست هیچگونه خطری ندارند و می‌توانند بدون اینکه آسیبی به طبیعت وارد کنند، تجزیه شوند و برای موجودات و گیاهان، ضرری ندارند. شامپوهای معمولی، دارای ترکیبات شیمیایی از جمله سولفات هستند و می‌توانند برای طبیعت، مضر باشند.

چشم را نمی‌سوزاند

بیشتر افراد، تمایل دارند شامپویی را خریداری کنند، که باعث سوزش و خارش چشم‌‌ها نشود، ، زیرا سوزش چشم، بسیار دردناک و آزاردهنده است و در برخی موارد اگر شامپو در داخل چشم بماند ممکن است دچارعفونت های بسیار شدیدی شوید. شامپو بدون سولفات خارجی اصل در مقایسه با شامپوهای معمولی، در صورت تماس با چشم، باعث تحریک و سوزش وباعث عفونت نمی‌شوند.

شوره سر را درمان می‌کند

بسیاری از شامپوهایی که در ترکیبات خود، از سولفاتی تحت عنوان سدیم کوکو سولفات، استفاده می‌کنند، باعث آسیب رساندن به پوست سر می‌شوند و در خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر، نقش مستقیمی دارند ، در نتیجه، باعث ایجاد شوره سر می‌شوند، درعوض، شامپو بدون سولفات خارجی اصل ، با رساندن روغن‌های طبیعی به فولیکول های مو، رطوبت پوست سر را حفظ می کند و در درمان شوره سر، موثر هستند.

مناسب برای موهای کراتینه شده

موهای کراتینه شده، برای اینکه حالت صاف و لختی خود را حفظ کنند قدرت بیشتری برای احیا و بازسازی مو داشته و حتما برای شستشو باید از شامپو بدون سولفات خارجی اصل استفاده کنند، این محصولات، ماندگاری مواد کراتینه مو را افزایش می‌دهند، اما با استفاده از شامپوهای معمولی، برای شستشوی موهای کراتینه شده، مواد کراتینه مو را به صورت کامل از بین می‌برد و موها را به حالت اولیه که حالت مجعد یا صاف دارند باز می‌گرداند.

آکنه و جوش را کاهش می‌دهد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد، که دربرخی موارد در قسمتی از پوست سر خودحس کنید که جوش‌ها و آکنه‌های ناخوشایندی، جا خوش کرده اند و علت آن هم آسیب دیدن پوست سر و بسته شدن منافذ پوست است. باقی ماندن ماده سولفات روی پوست سر، هنگامی که از شامپوهای حاوی سولفات استفاده می‌کنید، می تواند منافذ پوست سر را مسدود کند و موجب بروز جوش‌ها و آکنه‌ها شود، بنابراین، برای کاهش جوش‌ها و آکنه‌ها، بهتر است، از شامپو بدون سولفات خارجی اصل استفاده کنید.

 

 

معرفی شامپو بدون سولفات خارجی اصل در سایت نازبانو

 

 

شامپو بدون سولفات خارجی اصل پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس

شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس محصولی باکیفیت و حاوی عصاره های طبیعی معجزه پاک کنندگی مو و تقویت از چربی،بوی بد ،کثیفی مو و ایجاد موهایی مخملی و درخشان می باشد. شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس حاوی عصاره انار سرشار از آنتی اکسیدان جهت سم زدایی، درخشان کنندگی و نرمی موها بوده و توسط زنجبیل ناخالصی های میان تارهای مو از جمله ژل ، تافت و هرگونه مواد حالت دهنده را کاملا پاک کرده و موهایی سالم و درخشان را به ارمغان می آورد.

از سایر ویژگی های شامپو پاک کننده انار و زنجبیل او جی ایکس فرمول باکیفیت حاوی عصاره های طبیعی ، پاک کننده ناخالصی ها از میان تارهای مو و پوست سر ، حاوی زنجبیل جهت پاک کنندگی و انرژی بخشی ، ایجاد موهایی مخملی و درخشان ،بدون سولفات و فرمولاسیون وگن می توان اشاره کرد.

برای خرید روی این لینک کلیک کنید

معجزه پاک ککندگی مو و تقویت از چربی،بوی بد،کثیفی مو
فرمول باکیفیت حاوی عصاره های طبیعی
سم زدایی و پاک کننده عمیق مو
حاوی انار غنی از آنتی اکسیدان جهت درخشندگی موها
آبرسان مو، افزایش نرمی و لطافت مو
پاک کننده ناخالصی ها از میان تارهای مو و پوست سر
حاوی زنجبیل جهت پاک کنندگی و انرژی بخشی
ایجاد موهایی مخملی و درخشان
بدون سولفات وفرمول وگن
ساخت و تولید کشور امریکا

 

 

 

شامپو بدون سولفات خارجی اصل کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس

شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس شامپویی بسیار فوق العاده با خاصیت ضد شکنندگی است که برای نشان دادن تاثیر کراتین به موهای شما با نفوذ در تارهای مو باعث بالا رفتن خاصیت کشسانی و آبرسانی موها و در نتیجه افزایش استحکام هر تار مو در برابر شکسته شدن یا موخوره می‌شود.

و این در حالی است که حاوی روغن آرگان جهت تغذیه مو ، باعث ایجاد یک درخشش خاص به رشته موها و از درون باعث تقویت و تغذیه طولانی و کمک به داشتن موهایی بلندتر و زیباتر خواهد شد.

کراتین موجود در ترکیب این محصول، باعث می‌شود که در حین شستشو و تمیز کردن موها، ساختمان رشته مو  تخریب نشود ،کراتین نوعی پروتئین بسیار مهم درساختار موها است که با افزایش سن، تولید آن متوقف یا کاهش می یابد و در نتیجه ساختمان مو ضعیف می‌شود.

شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس برای افراد با موهای مستعد شکنندگی و مبتلا به موخوره بسیار مناسب است و همچنین افراد با هر جنسیت و حالت از مو می توانند برای تقویت بیشتر موها از آن استفاده کنند.

برای خرید روی این لینک کلیک کنید

حاوی کراتین جهت ترمیم و بازسازی موهای نازک و شکننده
ضد شکنندگی مو ،شامپو موهای خشک و ازبین رفته
حاوی روغن آرگان جهت تغذیه مو
افزایش استحکام مو
کمک به داشتن موهایی بلندتر و زیباتر
محافظت در برابر دوشاخه شدن موها
بدون سولفات و مواد شیمیایی و پارابن
کراتین – روغن آرگان
حجم: 385 میلی لیتر
ساخت و تولید کشور امریکا

 

 

شامپو بدون سولفات خارجی اصل شامپو روغن کوکوی او جی ایکس

روغن کوکوی موجود در شامپو روغن کوکوی او جی ایکس از درختی به نام Kukui Nut Tree بر گرفته شده که منشا آن جزایر هاوایی است. این روغن یک مرطوب کننده شگفت انگیز برای درخشان کننده موها است که سرشار از اسیدهای چرب ضروری برای مو، آنتی اکسیدان‌ها و انواع ویتامین هاست.

غنی شدن شامپو روغن کوکوی او جی ایکس فرصت بسیار خوبی است که از موهای خشک و وز شده‌ی شما محافظت کرده و به خوبی آن‌ها را آبرسانی کند. همچنین شامپو روغن کوکوی او جی ایکس در هوای مرطوب نیز از وز شدن موهای شما جلوگیری می نماید.

برای خرید روی این لینک کلیک کنید

حاوی روغن دانه کوکوی بدست آمده از هاوایی
مرطوب کننده و درخشان کننده مو
رفع وز مو و ایجاد موهایی صاف و نرم
شامپو ضد وز مو و حالت ابرسان
آبرسان و صاف کننده مو
حاوی روغن کوکوی برای آبرسان و آنتی فریز وجلوگیری از وزی مو
شفاف و براق کننده مو
مناسب موهای وز و ضخیم
بدون سولفات، فاقد موادشیمیایی و پارابن
حجم: ۳۸۵ میلی لیتر
ساخت و تولید کشور امریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *