شوینده

شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده

شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده

سولفات موجود در شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده برخلاف شامپوهای معمولی دارای درصد سولفات بسیارکمی هستند که در انواع محصولات مراقبتی و زیبایی مانند صابون های مراقبت از پوست و حتی خمیر دندان یافت می شوند. به همین دلیل برخلاف شامپوهای دارای سولفات نمی توانند بر سلامت موهای شما تأثیر منفی بگذارند و باعث ایجاد تارها خشک و شکننده شوند.

سولفات ها عموماً ماده ای هستند که کف غلیظ و غنی ایجاد می کنند. شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده نیز وجود دارند که به همان اندازه موثر و فاقد سولفات هستند، با این حال ، ممکن است کفی که از سولفات ها دریافت می کردید را دیگر دریافت نکنید. وظیفه اصلی شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده این است که به تارهای رنگ شده مو کمک کند تا رنگ خود را از دست ندهند و رنگ مو برای مدت زمان بیشتری بر روی بافت مو حفظ شود.

همانطور که می دانید رنگ کردن بیش از حد موها بدون شک به بافت مو آسیب می رسانند و باعث می شوند مو رطوبت خود را از دست بدهد و با با این وجود باید بدانید مهم نیست که شما موهای خود را با رنگ مو بدون آمونیاک یا رنگ مو آمونیاک دار رنگ می کنید، مهم این است که لازم است پس از رنگ کردن موهای خود با استفاده از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده مراقب کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده خاصیت تثبیت کنندگی رنگ مو است. بنابراین باید از شامپویی استفاده کنید که دارای این خاصیت باشد تا رنگ موهای شما مثل روز اول ثابت یا درخشان کند و اگر بدون اینکه از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده استفاده کنید با رنگ کردن های مداوم موها می تواند آسیب جدی به تارها و شکننده شدن آن ها را نیز در پی داشته باشد.

 

 

از این رو باید پس از رنگ مو ها به فکر تقویت آن ها با استفاده از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده باشید. شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده به شامپوهای فری سولفات نیز شهرت دارند و برای موهای رنگ شده و دکلره شده تولید می شوند که دارای خاصیت تقویت کنندگی هستند.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از رنگ کردن مو با آسیب های بسیار زیادی مواجه شده باشید. آسیب هایی از جمله خشک شدن مو، شکننده و آسیب پذیر شدن آن یکی از علت های عدم استفاده از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده است و علاوه بر این ها برخی افراد ممکن است با ریزش و یا قطع شدن موی رنگ شده خود نیز مواجه شود.

شامپوهای معمولی مخصوص موهای رنگ شده که به وفور در بازار دیده می شود به دلیل داشتن مقادیر بالای سولفات برای ایجاد کف و شست و شوی بیش تر موجب آسیب به موی رنگ شده خواهد شد. این شامپو ها با داشتن سولفات بسیار بسیار بالا باعث نازک تر شدن تار های مو و در نهایت شکننده تر شدن آن را به دنبال خواهند داشت ، نکته ای که در این دسته از شامپو های مخصوص موهای رنگ شده و یا احیا شده اصلا وجود دارند اصلا مناسب نیستند.

افرادی که موهای خود را مکررا رنگ می کنند با استفاده از این شامپو ها شاهد کم رنگ و کدر شدن رنگ مو های خود می شوند.. اما شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده که بدون سولفات تولید می شوند با ایجاد کف کمتر مانع از آسیب های اینچنینی خواهد شد و علاوه بر آن تثبیت رنگ مو را نیز به دنبال خواهند داشت.

 

 

آیا شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده می توانند باعث محو شدن رنگ شوند؟

سولفات موجود در شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده بستگی به نوع ساختار آن دارد. برخی از سولفات ها در شامپوها وجود دارند که می توانند کاملاً قوی باشند و ناخواسته باعث از بین رفتن رنگ موی شما شوند اما با استفاده از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده با نفوذ به کوتیکول مو روغن طبیعی مو را از بین نمی برد و موهای شما را خشک نمی کند.

وقتی موهای شما خشک است ، رنگ شما فاقد جنب و جوش است و با این حال شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده باعث محو شدن رنگ نمی شوند ، زیرا دارای ماده ساینده نیستند و هنگام تمیز کردن موهای شما را از مواد خوب جدا نمی کنند. ممکن است فکر کنید که از بین بردن چربی موهای شما می تواند نشان دهنده علائم خوبی باشد ، اما شما در واقع به مقداری از آن روغن نیاز دارید تا موهای شما زیبا و براق بماند.

 

 

این به این دلیل است که موهایی که رنگ را جذب می کند و اساساً این چیزی است که به شما درخشندگی بالا و یکپارچگی می بخشد. در اغلب شامپوهای بدون سولفات ، برچسب مخصوص موهای رنگ شده دارند یعنی اینکه شامپو فاقد مواد شیمیایی قوی‌ای است که موجب از بین رفتن رنگ نمی‌شوند. رایج ترین ماده شیمیایی موجود در شامپوها، سولفات است که با مصرف شامپو حاوی سولفات ساقه مو متورم و کوتیکول مو باز می‌شود. بنابراین، رنگ سریع‌تر از زمان خود روی مو پاک می‌شود.

شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده حاوی مواد نرم کننده و ترمیم کننده‌ای هستند که به مو کمک می‌کنند همیشه سالم و شاداب بمانند همچنین، یادتان باشد از شامپوهای روشن کننده استفاده نکنید، زیرا این شامپوها سرعت از بین رفتن رنگ مو را افزایش می‌دهند.

 

 

سولفات موجود در شامپوهای روشن کننده به دلیل از بین بردن چربی طبیعی و رطوبت مو باعث بیش از حد خشک شدن مو و همچنین آسیب رساندن به موهای رنگ شده شما شود. حتماً می‌دانید که رنگ های شیمیایی و دکلره به اندازه کافی موهای شما را خشک می‌کند، پس بهتر است با استفاده از شامپوهای حاوی سولفات موهای دکلره شده خود را نشویید همچنین در برخی از موارد سولفات باعث از بین رفتن رنگ موها و ناپایداری آن در موهای رنگ شده می‌شود.

بنابراین اگر می‌خواهید که چربی‌ها و رطوبت طبیعی موهایتان حفظ شود، دچار آسیب و حساسیت‌های پوستی نشوید، از هرگونه تحریک و التهاب و خارش جلوگیری کنید و رنگ موهایتان هم پایداری بیشتری داشته باشد از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده استفاده کنید. شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده علاوه بر اینکه باعث سوزش چشم نمی‌شوند، برای انواع مختلف مو موهای خشک ، موهای چرب مناسب هستند.

نکته قابل توجه دیگر در شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده این است که این دسته محصولات به دلیل ترکیبات گیاهی خود، هیچگونه آسیب و خطری برای محیط زیست نیز ندارند. در واقع شما با شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده با یک تیر چند نشان می‌زنید و می‌توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر آن را بر روی هر نوع مویی استفاده نمایید.

 

 

شامپو ترزمه فری سولفات کالر رویتالایز

شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده ترزمه کالر رویتالایز یک محصول منحصر به فرد است که می‌توانید از آن برای شستشوی موهای رنگ شده استفاده کرد. شامپو فری سولفات، شامپویی است که بدون سولفات است و در حقیقت سولفات، نوعی سورفکتانت قوی محسوب می‌شود که قابلیت جذب روغن و آب را دارد.

وقتی سرتان را با شامپویی که در ترکیب آن سولفات وجود دارد، می‌شویید و بعد از اینکه کف می‌کند شما سرتان را آبکشی می‌کنید. به این ترتیب همراه با آب، چربی طبیعی مو هم شسته می‌شود.

برای خرید این شامپو کلیک کنید

 

 

مشخصات شامپو ترزمه بدون سولفات

شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده ترزمه کالر رویتالایز، شامپویی است که در ترکیب آن از سولفات استفاده نمی‌شود. اگر شما هم دارای پوست و موی حساسی هستید می‌توانید با استفاده از این شامپو که عوارض کمتری دارد موهای سالمی داشته باشید. اگر از این شامپوی مفید به درستی استفاده کنید، به زودی نتیجه مثبت آن را احساس خواهید کرد.

شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده ترزمه کالر رویتالایز برای افرادی مناسب است که موهای خشک و شکننده دارند یا موهای آنها رنگ شده و دکلره شده است؛ همچنین افرادی که دارای موهای وز و پوست و موی خشک هستند هم می‌توانند از آن استفاده کنند و از مزایای فوق‌العاده آن برخوردار شوند.

برای خرید این شامپو کلیک کنید

 

 

مزایای استفاده از شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده ترزمه کالر رویتالایز

حفظ چربی‌ها: استفاده از شامپو ترزمه کالر رویتالایز می‌تواند علا‌ه بر تمیزی مو‌، سبب درخشندگی موها شود. این شامپو بدون از بین بردن چربی ضروری و طبیعی، موها را تمیز می‌کند.

حفظ رطوبت مو: مصرف این شامپو، رطوبت مو را از بین نمی‌برد به همین دلیل از وز شدن آن جلوگیری می‌کند.

کاهش تحریک: شامپوهای همراه با سولفات سبب خشک کردن و التهاب پوست سر می‌شوند اما با این شامپوی بدون سولفات، هیچ مشکلی برای موها پیش نمی‌آید.

حفظ کردن رنگ مو: استفاده از شامپوی بدون سولفات ترزمه، رنگ موها را ثابت می‌کند و باعث می‌شود رنگ مو دیرتر از بین برود و در نتیجه به دفعات کمتر نیاز به رنگ کردن دارید.

برای خرید این شامپو کلیک کنید

 

 

نحوه خرید شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ شده ترزمه کالر رویتالایز

این شامپوی برند ترزمه که از محصولات مراقبت از موهای رنگ شده است در بازار به فروش می‌رسد. برای اینکه شما بتوانید این محصول را با قیمت مناسب ‌تر از قیمت بازار تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه مرکزی نازبانومراجعه کنید. برای خرید آن ، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آن به وب‌سایت ما مراجعه کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید.

برای خرید این شامپو کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *