دسته‌بندی نشده

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

معرفی بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

اگر پوست و موی حساسی دارید و اگر در گذشته با مصرف شامپو سولفات دار دچار عوارض جانبی شده‌اید، حتما بهترین شامپو بدون سولفات خارجی را امتحان کنید و ببینید عوارض جانبی آن بر روی موهای شما باقی می‌مانند یا برطرف می‌شوند.

در سطح بازار برند های مختلفی از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی وجود دارند؛ چنانچه اگر پوست‌ و موی بسیار حساسی دارید، باید از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی با فرمولاسیون طبیعی‌ و کاملاً فاقد سولفات استفاده کنید تا دچار التهاب و هرگونه بیماری های پوستی نشوید.

شامپو های معمولی که حاوی سولفات بیسیار زیادی هستند ، به مدت زمان بیشتری نیاز دارند تا شامپو کف کند و البته ناگفته نماند که حتی از بهترین برند شامپو با در صد سولفات بسیار کم که کاملا از مواد گیاهی برای ایجاد کف و بهتر پخش شدن شامپو بر روی موها استفاده شود و باید از مقدار شامپوی بیشتری برای تمیز کردن کامل موهایتان استفاده کنید و همچنین باید زمان بیشتری را صرف آبکشی موهایتان کنید،

در صورتی که اگر از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی به شکل صحیح استفاده کنید، اثربخشی آن‌ را در تمیز کردن موها به اندازه شامپوهای حاوی سولفات قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

چه کسانی باید از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی استفاده کنند؟

برخی افراد نباید از شامپوهای حاوی سولفات استفاده کنند و باید موهایشان را حتما و حتما با بهترین شامپو بدون سولفات خارجی بشویند.

این افراد ائم از :

 

 

افرادی که پوست حساس یا بیماری پوستی دارند

اگر پوست سر یا موهایتان حساس است، ممکن است در اثر استفاده بیش از حد شامپوی حاوی سولفات، خشکی بسیارشدیدی را در قسمت کف تجربه کنید که با گذشت زمان باعث ایجاد بیماری های پوستی و شوره سر خواهند شد و چنانچه اگر دچار بیماری‌های پوستی، مانند اگزما و پسوریازیس هستید و از شامپوی حاوی سولفات هرگز استفاده نکنید؛

زیرا ممکن است پس از استفاده، خارش سر، قرمزی و ترک‌های ریزی را تجربه کنید. بنابراین اگر جزو این دسته از افراد ذکرشده هستید، باید از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی استفاده کنید.

 

 

افرادی که موی خشک و وز دارند

افرادی که به صورت طبیعی موی خشک، فر یا وز دارند، یا در اثر استفاده بیش از حد از سشوار و رنگ کرردن های بسیار شدید دچار خشکی مو شده اند نباید از شامپوهای حاوی سولفات استفاده کنند.

شامپوهایی که حاوی سولفات هستند با از بین بردن چربی‌های کف سر رطوبت طبیعی مو باعث خشکی و وز شدن مو می شوند و با استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی می توانند موهای خود را احیا کرده و از خشکی و وز شدن مجدد مو جلوگیری کنند.

 

 

افرادی که مو دکلره و رنگ‌ شده دارند

اگر موهایتان را رنگ و دکلره کرده‌اید یا آن‌ها را به صورت مرتب کراتین یا فر می‌کنید، برای شستشوی موهایتان از شامپوی حاوی سولفات استفاده نکنید؛ زیرا این فرایندهای شیمیایی می‌توانند به موهای رنگ شده و دکلره شما آسیب بسیارزیادی بزنند.

پیدا کردن روش‌های موثر برای جلوگیری از حفظ رنگ و ماده دکلره در مو، فقط و فقط با استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی می توانید پس از هربار رنگ و دکلره کردن سلامت موهایتان را حفظ کنید کمک کند‌.

 

 

مزایای استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

شامپو فری سولفات علاوه بر اینکه کاملا ارگانیک و بی‌خطر هستند، در مقایسه با شامپوهای معمولی، موهایی درخشان و ابریشمی را به شما هدیه می‌دهند. براساس مطالعات انجام شده بر روی شامپوهای بدون سولفات برخی از مزایای استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی عبارتند از:

حفظ چربی‌های طبیعی

یکی از مهم‌ترین مزیت بهترین شامپو بدون سولفات خارجی ، تمیز کردن مو و در عین حال حفظ درخشندگی و چربی طبیعی مو است. البته این موضوع در صورتی امکان‌پذیر است که چربی‌های طبیعی در مو حفظ شوند و شما می توانید با استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی ، تارهای مو را بدون از بین بردن چربی‌های طبیعی آن بشویید.

حفظ موثر رطوبت مو با

مو باید مرطوب باشد تا دچار مشکلاتی مانند موخوره و شکنندگی نشود منظور از رطوبت مو به این معنی نیست که مو خیس یا نم دار باشد بلکه منظور از رطوبت وجود چربی های طبیعی و آب موجود در فولیکول های مو است.

شامپوهای حاوی سولفات رطوبت موجود در تارهای مو را از بین می‌برند و در نتیجه منجر به خشکی و وز شدن مو می‌شوند. در عوض، بهترین شامپو بدون سولفات خارجی می تواند با حفظ رطوبت طبیعی مو از خشکی ، وز شدن ، ایجاد موخوره مو جلوگیری کند.

کاهش تحریک و التهاب

سولفات نوعی ماده شیمایی بسیار بسیار قوی است؛ به همین دلیل می‌تواند پوست سر را خشک و تحریک کند و در واقع همین موضوع باعث ایجاد التهاب و بیماری در پوست سر می‌شود؛ در مقابل آن، بهترین شامپو بدون سولفات خارجی شامپویی فاقد سولفات و ملایم هستند و بدون ایجاد هرگونه تحریک و التهابی موهای شما را تمیز می‌کنند.

حفظ رنگ مو و جلوگیری از زردی دکلره

رنگ کردن مو جزو روتین زندگی همه خانم ها است جدا از کیفیت رنگ مو ، برای ماندگاری رنگ مو همه چیز وابسته به نحوه مراقبت شما از مو نیز است.

استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی ، علاوه بر ماندگاری رنگ مو را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود موهای خود را کمتر رنگ کنید، در نتیجه آسیب ناشی از افزایش دفعات رنگ مو نیز کاهش می‌یابد و در مقابل آن می تواند از زرد شدن دکلره جلوگیری کند.

حافظ محیط زیست

شامپوها و نرم‌ کننده‌های فاقد سولفات، به دلیل اینکه حاوی ترکیبات کاملا گیاهی و بدون تست حیوانی هستند هستند، برای محیط زیست هیچ گونه خطری ندارند.

مناسب برای افراد دارای پوست سر حساس

شامپو بدون سولفات، به دلیل ملایم بودن ترکیبات آن ، می تواند شامپوی مناسبی برای افرادی که پوست حساسی دارند و باعث التهاب پوست آن ها می شود مناسب خواهد بود.

شامپو بدون سولفات باعث سوزش چشم نمی‌شود

اگر بخواهیم قدرت و برتری بهترین شامپو بدون سولفات خارجی را در مقایسه با شامپوهای معمولی حاوی سولفات مقایسه کنیم این است که در صورت تماس شامپو بدون سولفات با چشم، منجر به تحریک و عفونت چشمی نخواهد شد.

شامپو بدون سولفات برای هر نوع مویی مناسب است

آخرین و مهم ترین مزیتی که شامپو بدون سولفات از برند های خارجی دارند این است که استفاده ازشامپوی بدون سولفات برای هر نوع مویی، از جمله فر، صاف یا رنگ شده بسیار مناسب است.

 

 

ویژگی بهترین شامپو بدون سولفات خارجی با کیفیت چیست ؟

اگر تمایل دارید بهترین شامپو بدون سولفات خارجی را خریداری کنید ، بهتر است در ابتدا نوع موهای خود را بشناسید سپس با ارزیابی ویژگی های یک شامپوی با کیفیت ، بهترین انتخاب را برای خرید شامپوی بدون سولفات داشته باشید.

مهمترین ویژگی های بهترین شامپو بدون سولفات خارجی اصل و با کیفیت باید فاقد مواد شیمیایی و ماده سولفات باشد ، قدرت تمیزکنندگی بسیار بالا داشته باشد ، به حفظ رطوبت و چربی موها کمک کند ، درخشندگی و سلامت موها را حفظ نماید ، موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و در مقابل آن موها را نرم و ابریشمی جلوه دهد.

 

 

معرفی چند نمونه از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

 

 

 

شامپو بدون سولفات روغن آرگان مراکش او جی ایکس بازسازی و نرم کننده

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی ، شامپو روغن آرگان مراکش او جی ایکس حاوی پروتئین ابریشم ترمیم موهای آسیب دیده و آبرسانی عمیق موها هیچگونه آسیبی به PH طبیعی مو و پوست سر وارد نمی کند و موهای شما را به حالت نرمال و طبیعی باز گرداند.

شامپو روغن آرگان مراکش از برند او جی ایکس با داشتن PH بین 4 تا 6/5، این تعادل را به خوبی در پوست سر برقرار ساخته و به حفظ سلامت موهای شما کمک زیادی می‌کند.

برای خرید روی این لینک کلیک کنید!

 

 

شامپو بدون سولفات روغن آرگان مراکش او جی ایکس مشخصات 

پاکسازی موها و کف سر از آلودگی
افزایش نرمی و درخشش موها
احیای موهای آسیب دیده
بهبود استحکام موها و کاهش شکستگی
مناسب برای موهای نرمال، خشک، آسیب دیده و زبر وحاوی روغن آرگان مراکشی
حاوی روغن آرگان مراکش آبرسانی عمیق موها
حاوی پروتئین ابریشم ترمیم موهای آسیب دیده
حس موهایی نرم و ابریشمی
دارای فرمولاسیون استحکام بخش فیبر مو
تقویت کننده و صاف کننده مو
محافظت از کوتیکول های مو
تغذیه و تقویت مو وجلوگیری از ریزش مو
فاقد سولفات و پارابن و مواد شیمیایی
تولید و ساخت امریکا
حجم میل ۳۸۵

برای خرید روی این لینک کلیک کنید!

 

 

 

شامپو بدون سولفات بیوتین و کلاژن او جی ایکس ضد ریزش و ضخیم کننده مو

دومین مورد از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس حاوی بیوتین و کلاژن و سرشار از پروتئین و ویتامین های مورد نیاز مو است که برای موهای خشک و آسیب دیده، موهای رنگ شده و موهای نازک و کم حجم، انتخاب بسیار مناسبی است.

البته ناگفنه نماند که این محصول با هر نوع مویی سازگاری داشته و همچنین افراد با موهای چرب، رنگ شده، مجعد و لخت و صاف، قابل استفاده است.شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس با کمک پروتئین و ویتامین مورد نیاز مو، در ضخامت ‌بخشی و اصلاح بافت موها نقش پررنگی دارد و  به دلیل داشتن کلاژن، به کاهش ریزش مو یا افزایش استحکام ریشه مو در پوست سر نیز کمک می‌کند.

برای خرید روی این لینک کلیک کنید!

 

 

مشخصات شامپو بدون سولفات بیوتین و کلاژن او جی ایکس

شامپو ضد ریزش و ضخیم کننده مو حاوی بیوتین و کلاژن او جی ایکس
حاوی بیوتین و کلاژن و سرشار از پروتئین و ویتامین های مورد نیاز مو
تقویت کننده و تغذیه کننده فولیکول های مو
حجم دهنده و ضخیم کننده موها
پاکسازی ملایم و موثر موها و متعادل کننده pH

ترمیم ساختار آسیب دیده مو
بهبود آسیب های ناشی از رنگ مو و وسایل حرارتی
جلوگیری و کاهش ریزش موها و بهبود رشد آن
کمک به حفظ رطوبت و افزایش استحکام موها
نرم و براق و خوش حالت کننده موها
سازگار با PH طبیعی پوست سر
فاقد سولفات و پارابن ،بدون تست حیوانی مناسب انواع مو خصوصا موهای نازک و آسیب دیده و رنگ شده و کم حجم
حجم: 385 میلی لیتر
ساخت و تولید کشور امریکا

برای خرید روی این لینک کلیک کنید!

 

 

 

شامپو مغذی شیر نارگیل او جی ایکس

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی ، شامپو مغذی شیر نارگیل او جی ایکس تغذیه کننده شیر نارگیل او جی ایکس فاقد سولفات است و برای استفاده ی روزانه طراحی شده است، می توانید برای نتیجه ی بهتر در کنار این شامپو از روغن مو نارگیل او جی ایکس هم استفاده کنید. درپوش بطری با رنگ قهوه‌ای‌اش، روی سر بطری خودنمایی می‌کند.

شامپو مغذی شیر نارگیل او جی ایکس با فرمول مخصوصش موهای خشک و آسیب دیده را نرم‌تر می‌کند.این عصاره علاوه‌بر نرم‌کنندگی، روی تقویت و تغذیه موهای شما هم اثر مهمی می‌گذارند. این شامپو ارگانیکس فاقد سولفات است و برای استفاده ی روزانه طراحی شده است.می توانید برای نتیجه ی بهتر در کنار این شامپو از روغن مو نارگیل او جی ایکس هم استفاده کنید.

برای خرید روی این لینک کنید!

 

 

مشخصات شامپو مغذی شیر نارگیل او جی ایکس

حاوی شیر نارگیل جهت تغذیه و آبرسانی موها
حاوی پروتئین سفیده تخم مرغ جهت استحکام بخشی و انعطاف پذیری موها
ایجاد موهایی سالم، تغذیه شده و منعطف
بدون سولفات و پارابن و تمام مواد شیمیایی
مواد گیاهی و‌تاثیر گذار نارگیل تخم – مرغ
حاوی شیر نارگیل جهت تغذیه و آبرسانی موها

حاوی پروتئین سفیده تخم مرغ جهت استحکام بخشی و انعطاف پذیری موها
ایجاد موهایی سالم، تغذیه شده و منعطف
آبرسان قدرتمند با تغذیه کننده مو
بهبود قدرت انعطاف مو
از بین برنده حالت وز و خشکی مو
براق و درخشان کننده مو
نرم و لطیف کننده مو
سایز ۷۵۰میلی لیتر
ساخت و تولید کشور امریکا

برای خرید روی این لینک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *