ژل شوینده صورت بابونه سینت ایوز

  • حاوی عصاره 100 درصد طبیعی بابونه
  • تسکین دهنده و آرامش بخشی پوست در طی روز
  • پاک کننده روزانه آلودگی ها و ناخالصی ها
  • پاک کننده چربی اضافی پوست
  • مراقبت ویژه از پوست های حساس
  • تسکین و جلوگیری از التهاب و قرمزی پوست
  • فرمول ملایم با پوست
  • احساس پوستی تمیز، لطیف و درخشان
  • بدون پارابن وتست شده توسط متخصصین پوست
  • روزانه یک یا دو پمپ از ژل را بر روی پوست مرطوب صورت ماساژ دهید و سپس آبکشی.
  • حجم محصول ۲۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3191 دسته: ,

ناموجود

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند سینت ایوز ( ژل شوینده صورت بابونه سینت ایوز )

کمپانی سینت ایوز یک شرکت تازه تاسیس است که توانسته در بازه زمانی بسیار کمی برند خود را در دنیا مطرح کند . این کمپاتی تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست و مو است که محصولاتی از قبیل لوسیون بدن ، اسکراپ ، مرطوب کننده ، آبرسان مو ، ماسک مو ، ژل شستشوی صورت ، شامپو بدن و…. می باشد.

شرکت سینت ایوز که یک برند آمریکایی است، تولیدکننده انواع محصولات بهداشتی با کیفیت بالا می توان به ژل شوینده و تسکین دهنده آرامش بخش روزانه صورت بابونه اشاره کرد.

برند مشهور آمریکایی سینت ایوز زیر مجموعه یک شرکت بزرگ چند ملیتی یونی‌لیور است و برند سینت ایوز همیشه در تلاش است که از بهترین مواد اولیه موجود در جهان محصولات خود را تولید کند و مواد اولیه ارکانیک و طبیعی که در محصولات خود به کار می برد این کمپانی عبارتند از میوه و روغن هسته زردآلو ، گردو ، چای سبز ، جو دوسر ، نارگیل ،بابونه و … است.

 

 

یک شوینده قوی و در عین حال تسکین دهنده وظیفه از بین بردن سلول‌های مرده روی پوست و چربی‌های اضافی را دارد و باقی ماندن آلودگی‌ها بر روی پوست باعث آزاد شدن و فعالیت بیشتر رادیکال‌های آزاد و نفوذ به منافذ پوست می‌شود که با گذشت زمان می تواند آسیب جدی پوست وارد کرده و از ساخت کلاژن ببه صورت طبیعی جلوگیری کند که نتیجه این فرآیند چیزی جز پیری زودرس پوست نخواهد بود.

یکی از بهترین شوینده‌های شستشوی صورت که علاوه بر از بین بردن آلودگی های موجود روی پوست تسکین دهنده و آرامی بخش نیز باشند ژل شوینده و تسکین دهنده آرامش بخش روزانه صورت بابونه سینت ایوز است.

این ژل شوینده از برند آمریکایی با فرمولاسیون ملایم، قدرت پاک‌کنندگی مناسبی که دارد با خاصیت آبرسانی بالای خود می‌توانند انتخاب مناسبی برای افرادی که پوست حساسی دارند به‌ عنوان یک پاک‌کننده روزانه باشند.

 

 

ویژگی ژل شوینده و تسکین دهنده آرامش بخش روزانه صورت بابونه سینت ایوز

ژل شوینده صورت بابونه سینت ایوز حاوی عصاره 100 درصد طبیعی از گیاه بابونه با خواص تسکین دهندگی، آرامش بخشی بسیار بالا و همچنین وظیفه تسکین دهنده و جلوگیری از التهاب و قرمزی پوست های حساس را بر عهده دارد. از ویژگی های منحصر به فرد ژل شوینده و تسکین دهنده آرامش بخش روزانه صورت بابونه سینت ایوز می توان به پاک کنندگی روزانه آلودگی، ناخالصی ها و چربی اضافی پوست که تسکین دهنده و آرامش بخشی پوست در طی روز مناسب می باشد ،

اشاره کرد ژل شوینده سینت ایوز دارای فرمولاسیون ملایم با پوست است و ضمن احیای تمیزی پوست، پوستی را رطوبت رسانی کرده لطیف و درخشان را به ارمغان می آورد. این ترکیب بدون پارابن، بدون رایحه و تست شده توسط متخصصین پوست است و البته ناگفته نماند که این محصول بدون پارابن وتست شده توسط متخصصین پوست می باشد.

 

 

نحوه ی استفاده از ژل شوینده و تسکین دهنده سینت ایوز

ژل شوینده و تسکین دهنده آرامش بخش روزانه صورت بابونه سینت ایوز بدین صورت است که مقداری از ژل شوینده و تسکین دهنده این برند آمریکایی را روزانه یک یا دو پمپ از ژل را بر روی پوست مرطوب صورت به وسیله انگستان خود به آرامی بر روی صورت ماساژ دهید و با حرکاتی به صورت دایره ای کوچک پخش کنید تا گردش خون در پوستتان جریان پیدا کند

و درست از خط رویش مو  تا کناره های بینی این ژل را پخش کنید و درست در زمانی که پوست شما تمیز شد ، صورت خود را با آب ولرم آبکشی کرده و با یک حوله تمیز  و نرم خشک کنید و پس از چند دقیقه احساس پوستی تمیز، لطیف و درخشان را خواهید داشت.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

200 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شوینده صورت بابونه سینت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید