ژل شوینده درخت چای سینت ایوز

  • حاوی عصاره 100 درصد طبیعی درخت چای
  • حاوی سالیسیلیک اسید با خواص آنتی باکتریال
  • پاک کننده جوش و درمان جوش
  • پاک کننده آلودگی ها و چربی اضافی پوست
  • پاکسازی واز بین برنده جوش های سرسیاه
  • تصفیه و خالص سازی پوست
  • احساس پوستی تمیز و احیا شده
  • بدون پارابن و تست شده توسط متخصصین پوست
  • روزانه یک یا دو پمپ از ژل را بر روی پوست مرطوب صورت ماساژ دهید و سپس آبکشی.
  • حجم محصول ۲۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3192 دسته: ,

ناموجود

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ژل شوینده درخت چای سینت ایوز

پوست صورت هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است و ممکن است شما پوست چربی داشته باشید با ترشحات بیش از اندازه چرب بر روی سطح پوست باعث ایجاد جوش و آکنه شده و همچنین اجازه نمی‌دهد لوازم آرایشی به آسانی بر روی صورتتان فیکس شود و در نهایت چهره‌تان به دلیل چربی  بیش از حد پوست زیبایی و جلوه خود را از دست می‌دهد و در مقابل، اگر پوست خشکی دارید، یقیناً از التهاب و قرمزی صورتتان خسته شدید.

پوست خشک رطوبت لازم را ندارد، دائماً پوسته پوسته می‌شود و پس از مدتی زیبایی خود را از دست می‌دهد. راه رفع این مشکلات پوستی مشخص است. باید ژل شوینده‌ای را برای پوست صورتتان خریداری کنید که سطح PH پوستتان را تنظیم کند و به حد تعادل برساند.

 

 

ویژگی ژل شوینده و کنترل جوش و ضدجوش روزانه سینت ایوز

ژل شوینده ضد جوش درخت چای سینت ایوز حاوی عصاره 100 درصد طبیعی از درخت چای با خواص آنتی باکتریال و تسکین دهنده پوست است که با سالیسیلک اسید  موجود در این ژل شوینده صورت می توان به  مقابله با جوش و جلوگیری از ایجاد جوش اقدام کرده  و برای پاک کنندگی روزانه آلودگی و ناخالصی ها و رفع جوش های سرسیاه مناسب می باشد.

ژل شوینده و کنترل جوش و ضدجوش روزانه درخت چای سینت ایوز پاک کننده تمامی آلودگی ها و چربی اضافی پوست است و ضمن احیای تمیزی پوست، پوستی تصفیه شده خالص و بدون جوش را به ارمغان می آورد. ترکیبات این ژل بدون پارابن و تست شده توسط متخصصین پوست است. ژل شوینده ضد جوش درخت چای سینت ایوز باعث از بین بردن چربی اضافه پوست و کنترل میزان ترشح آن شده و تجمع چربی ها روی پوست جلوگیری می کند.

این ژل منافذ پوست را به خوبی از آلودگی، چربی و جوش های سر سیاه  پاک می کند. این محصول حاوی عصاره درخت چای است که با خاصیت آنتی باکتریال خود حاوی سالیسیلیک اسید است که یک لایه بردار ملایم بوده که موجب تصفیه و خالص سازی پوست و همچنین افزایش شفافیت و روشن شدن پوست می شود.

 

 

مزایای استفاده از ژل شوینده و کنترل جوش و ضدجوش روزانه درخت چای سینت ایوز

 

 

پاکسازی

ژل شوینده و کنترل جوش و ضدجوش روزانه درخت چای سینت ایوز، به دلیل پاک‌کردن و تمیز‌کردن صورت بدون آسیب رسیدن به بافت داخلی پوست است که این ژل شستشو تمام آلودگی‌ها، روغن اضافه و کثیفی‌ها را از بین می‌برد. وقتی پوست تمیز باشد، اثری از جوش های سر سیاه و  آکنه نخواهد بود. ژل شستشوی صورت، منافذ را باز می‌کند و کثیفی و چربی اضافی را که باعث تحریک پوست می‌شوند را از بین می‌برد. در نهایت باعث تعادل PH و پوست می‌شود.

مبارزه با آکنه

یکی دیگر از مزیت ژل شستشوی صورت درخت چای، جلوگیری از تشکیل آکنه روی پوست است. این شوینده به صورت مستقیم از باکتری‌های باقی‌مانده روی پوست و منافذ را به کلی از بین می‌برد و باکتری‌ها عامل صد درصدی در به وجود‌آمدن آکنه هستند که در نتیجه با توجه به این مزیت، ژل شستشو برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه بسیار مناسب هستند.

شفافیت پوست

غدد ریز موجود در لایه های زیرین برای محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی از جمله رادیکال های آزاد روغنی به نام سبوم تولید می کنند که این روغن می تواند از فولیکول‌های مو در داخل پوست به عنوان یک مسیر  ای کانال برای نفوذ کردن استفاده می کنند و به چربی ها اجازه می دهند تا به سطح پوست برسد تا مانعی برای جلوگیری از نفوذ باکتری‌ها یا سایرعوامل مضرباشد و در نهایت باعث یک یا دو درجه شفافیت پوست خواهد شد.

 

 

روش استفاده از ژل شوینده و کنترل جوش و ضدجوش روزانه سینت ایوز

ژل شوینده و کنترل جوش و ضدجوش روزانه درخت چای سینت ایوز بدین صورت است که مقداری از ژل شوینده و تسکین دهنده این برند آمریکایی را روزانه یک یا دو پمپ از ژل را بر روی پوست مرطوب صورت به وسیله انگستان خود به آرامی بر روی صورت ماساژ دهید و

با حرکاتی به صورت دایره ای کوچک پخش کنید تا گردش خون در پوستتان جریان پیدا کند و درست از خط رویش مو  تا کناره های بینی این ژل را پخش کنید و درست در زمانی که پوست شما تمیز شد ، صورت خود را با آب ولرم آبکشی کرده و با یک حوله تمیز  و نرم خشک کنید و پس از چند دقیقه احساس پوستی تمیز، لطیف و درخشان را خواهید داشت.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

200 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شوینده درخت چای سینت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید