ماسک مو نارگیل اینکتو

  • نرم کننده قوی مو و ضد وزی
  • آبرسان قوی و رفع خشکی مو
  • ضد وز و احیا و درمان وز
  • جلوگیری از شکستگی مو و موخوره
  • ترمیم کننده و احیا کننده ی تار مو
  • درخشان کننده و براق کننده ی مو
  • دارای عصاره نارگیل
  • ترکیبات ۹۸٪ارگانیک و طبیعی
  • فاقد پارابن و تست حیوانی
  • دارای رایحه ملایم و مطبوع نارگیل
  • مناسب موهای خشک، شکننده ،وز یا موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره
  • بعد شامپو و داخل حمام نیاز به آبکشی دارد
  • برای کودکان و بزرگسالان بدون مواد شیمیایی
  • سایز ۱۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور انگلستان
شناسه محصول: 3190 دسته: ,

129,000 تومان

8 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند اینکتو Inecto ( ماسک مو نارگیل اینکتو )

اینکتو یک برند مشهور انگلیسی است که با بیش از 100 سال سابقه در حوزه تولید محصولات طبیعی پوست و مو تا به امروز مشغول به فعالیت است. این کمپانی انگلیسی با بهره‌گیری از مواد اولیه گیاهی از دل طبیعی در تولید محصولات خود از سایر برند ها متمایز شده است.

فرمولاسیون محصولات این کمپانی 98% طبیعی بوده و با ذکر اطلاعات دقیقی از محصولات خود به کاربران از ارگانیک بودن محصولات خود خیال شما را آسوده خاطر می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت برند اینکتو inecto این است که ، این برند هیچ‌کدام از محصولاتی تولید می کند را بر روی حیوانات تست و آزمایش نمی‌کند.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث افزایش اعتماد به نفس  و زیبایی خانم ها و دختران چوان می شود، داشتن موهای زیبا و سالم و به درخشش ابریشم است؛ اما در برخی موارد با استفاده از مواد شیمیایی نامناسب، رنگ و استفاده از دکلره به صورت مداوم یا استفاده بیش از حد از سشوار و اتوی مو ، باعث وز و خشک شدن و آسیب دیدن موها می شود.

ماسک موی تقویت کننده و آبرسان از برند اینکتو  حاوی عصاره نارگیل یکی از بهترین ماسک موهای ساخت کشور انگلستان است که استفاده از آن باعث شادابی و زیبایی هرچه بیشتر به موها هدیه می دهد.

این ماسک موی منحصر به فرد از برند انگلیسی  به سرعت جذب فولیکول های مو شده و باعث می شود که در مدت زمان بسیارکمی موها آبرسانی و تغذیه شوند. یکی از ترکیبات بسیار مفید و مغذی که در این ماسک مو وجود دارد روغن نارگیل است که استفاده از آن باعث ایجاد حالت ابریشمی و لخت شدن موهای وز و آسیب دیده می شود.

ماسک مو تقویت کننده مو نارگیل اینکتو با داشتن میزان زیادی از آنتی اکسیدان ها تاثیر بسیار چشمگیر خود را ، در بازسازی موهای آسیب دیده و خشک دارد.

علاوه بر آن، حتی در صورتی که موهای شما خشک و وز نیست می توانید برای جلوگیری از ایجاد موخوره در مو و خشک شدن در برابر عوامل محیطی می توانید از این ماسک مو استفاده نمایید تا موهای شما در مدت زمان بسیار کمی تقویت و تغذیه شوند.

 

 

ویژگی ماسک مو نارگیل اینکتو

ماسک مو نارگیل اینکتو حاوی ویتامین‌ E است که از نازک و شکننده شدن موها پیشگیری و همچنینی مقاومت مو‌ها در برابر موخوره و استفاده از بیش از حد سشوار و اتو را افزایش می‌دهد.

ماسک مو نارگیل اینکتو ترمیم کننده و احیا کننده ی مو از قسمت ریشه، ساقه و پیاز مو و از بین بردن موخوره در موها به‌تدریج باعث بازسازی و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌شود و از آنجایی که ماسک مو اینکتو دارای عصاره روغن نارگیل و ترکیبات 98 ٪ارگانیک و طبیعی و دارای رایحه ملایم و مطبوع نارگیل است

که باعث ترمیم کننده و احیا کننده ی تار مو ، درخشان کننده و براق کننده ی مو ، نرم کننده قوی مو و ضد وزی، آبرسان قوی و رفع خشکی مو،ضد وز و احیا و درمان وز، جلوگیری از شکستگی مو و موخوره شده و مناسب موهای خشک، شکننده ،وز کودکان و موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره بزرگسالان می باشد.

 

 

نحوه استفاده از ماسک مو نارگیل اینکتو

نحوه استفاده از ماسک مو نارگیل اینکتو به این صورت است که ، این ماسک منحصر به فرد را در داخل حمام پس از شامپو زدن و شستشو آب مو‌ها را گرفته و بگذارید مرطوب بماند

و سپس مو‌ها را به دو دسته تقسیم کنید هر دسته را به صورت جداگانه از قسمت ساقه مو ماسک را بزنید و تا انتهای ساقه ، موها را کاملا آغشته به ماسک مو کنید و بگذارید تا 5 دقیقه روی مو‌های شما بماندو سپس مو‌ها را پس از گذشت 5 دقیقه با آب ولرم آبکشی کنید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

اینکتو Inecto

حجم

150 میلی لیتر

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو نارگیل اینکتو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

129,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید