تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر

  • تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر حاوی سالیسیلیک اسید و پیشگیری از بروز کمدون و جوش
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • تمیز کننده ملایم پوست از آرایش، آلودگی و چربی
  • حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین سی ،ضد پیری، ضد التهاب، روشن کننده، مرطوب کننده، محافظت کننده
  • حاوی هیالورونیک اسید آبرسان، ضد چروک، کلاژن ساز، لایه بردار، کاهش خطوط صورت
  • جوان کننده، کاهش چین و چروک و عمق خطوط ظریف صورت
  • تایید شده توسط پزشکان حوزه پوست و زیبایی
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و درخشان کننده
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • محصول ۹۶٪نچرال و ارگانیک از طبیعت
  • پوستهای نرمال تا مختلط
  • وگان و بدون تست حیوانی
  • حجم محصول۲۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
شناسه محصول: 3308 دسته:
برند: گارنیر

320,000 تومان

3 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر

پاکسازی پوست صورت در زیبایی و بهداشت پوست تاثیر بسیار زیادی دارد.تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر یکی از ژل های شست و شوی صورت میباشد که برای پاکسازی بسیار کاربردی است. پوست افراد معمولاً پس از شستشو و پاک سازی دچار عدم تعادل در pH می‌شود، این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیان‌آور است. در چنین حالتی پاک کننده های پوست که به آن تونر پوست می گویند، با تنظیم کردن و متعادل کردن pH پوست، پوستی سالم ‌تر و شاداب‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد.

بانوان عزیز و زیبا جو اگر که از تونرها در روتین روزانه خود استفاده نکنید، همیشه اندکی آلودگی و مواد آرایشی ممکن است بر روی پوست شما باقی بماند که در اغلب اوقات این آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست با شستشو صورت با انواع شوینده‌ها، به طور کامل از بین نمی‌رود و در طول زمان سبب مشکلات پوستی برای افراد می‌شوند. تونرها یا ژل شست و شوی اساسا به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کوچکترین ذرات آلودگی و مواد آرایشی که به وسیله پاک کننده‌ها از بین نرفته‌اند و همچنان سرسختانه داخل منافذ ریز پوست باقی مانده‌اند را نیز، پاک کنند.

ویژگی تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر

ژل شست و شوی گارنیر محصول فرانسه است و اگر بخواهیم از خواص تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر بگوییم باید از آبرسانی فراوانی که دارد نام ببریم که جدا از زدودن باکتری‌های مضر و کثیفی‌ها، پوست را نرم و لطیف می‌کند. تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر با از بین بردن خشکی جلوی بروز چین و چروک را گرفته و با هیدراتاسیون پوست، از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری می‌کند.

در واقع می‌توان گفت که تونر هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر تعدیل کننده چربی پوست نرمال است. افراد با پوست نرمال و معمولی می‌توانند از این تونر استفاده کنند و آلودگی‌ها را از صورت خود پاک کنند. تونر هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر سرشار از آنتی اکسیدان بوده و 96 درصد محتویات آن طبیعی اند. به همین علت بسیار ملایم بوده و حساسیت و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید لایه‌ای محافظ به وجود می‌آورد. و پوست را تا زمان زیادی مرطوب و نرم نگه می‌دارد. از دیگر اثرات فوق العاده این ژل شست و شو کوچک شدن منافذ باز و پاکسازی عمیق آن‌ها است. با استفاده از ژل شستشوی صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید از فواید مواد طبیعی بهره‌مند شوید و درخشش و جوانی را به پوست خود هدیه کنید.

فواید آلوئه ورا برای پوست و صورت:

آکنه‌ی التهابی : از جمله ویژگی‌های ژل آلوئه ورا ضد التهاب بودن آن است. بنابراین می‌توانید برای درمان آکنه‌ التهابی (مثل جوش‌های چرکین و ندول) از آن استفاده کنید.

درمان خشکی پوست : آلوئه ورا برای درمان خشکی پوست مؤثر است. همچنین به علت قدرت جذب زیاد، برای پوست‌های چرب نیز مناسب است. مرطوب کننده‌ی بعد از حمام خود را با آلوئه ورا جایگزین کنید تا رطوبت پوست تان حفظ شود. زیرا آلوئه ورا از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری می کند.

آفتاب سوختگی : آلوئه ورا موجود در ژل شستشوی صورت هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر پوست آفتاب سوخته را تسکین می‌دهد. اما تحقیقات نشان داده است که استفاده از آن برای پیشگیری از آفتاب سوختگی چندان مؤثر نیست. بنابراین، هر روز از کرم های ضد آفتاب پیشنهاد شده ناز بانو استفاده کنید.

روش استفاده از تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر

ابتدا پوستتان را با آب خیس کرده و سپس مقداری از تونر هیالورونیک اسید و آلوئه ورا گارنیر را حدود 2 دقیقه روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس به خوبی آبکشی کنید.

نکته: از تماس این محصول با نواحی دور چشم خودداری کنید. شما می‌توانید روزانه دو بار مصرف ژل شستشوی صورت گارنیه حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید را انجام دهید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

200 میل

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

320,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید