اسکراب گل رز و آلوئه ورا سینت ایوز

  • حاوی عصاره گل رز تسکین دهنده، ضد التهاب، مرطوب کننده، کاهش چین وچروک، طراوت بخش، آبرسان
  • حاوی عصاره آلوئه ورا آبرسان، التیام بخش، ضد قرمزی، ضد خشکی و کشیدگی پوست
  • حاوی پوست گردو ریز شده جهت اسکراب پوست صورت
  • لایه بردار ملایم
  • درخشان کننده و لطافت بخش
  • تست شده توسط متخصصان پوست
  • نرم کننده و مرطوب کننده
  • شفاف کننده و روشن کننده
  • پاک کننده منافذ
  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  • غیر جوش زا و ضد چربی
  • بدون پارابن ،بدون چربی
  • بدون هیچ گونه روغن در فرمولاسیون خود پاک کننده ی عمیق پوست از آلودگی ها و پوست های مرده.
  • فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد.
  • هدف اصلی سینت ایوز ارائه فرمول ارگانیک طبیعت در قالب کرم ها، اسکراب ها و…
  • ساخت ‌ تولید کشور امریکا
  • حجم محصول ۱۷۰گرم
شناسه محصول: 3153 دسته: ,

ناموجود

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسکراب عصاره گل رز و آلوئه ورا از برند سینت ایوز یکی از ملایم ترین اسکراب‌های این برند بوده که برای انواع پوست حتی پوست حساس مناسب است. وجود عصاره گل رز باعث تسکین دهنده، ضد التهاب، مرطوب کننده، کاهش چین وچروک، طراوت بخش، آبرسان ، التیام بخش، ضد قرمزی، ضد خشکی و کشیدگی پوست ، درخشان کننده و لطافت بخش می باشد.

درجه لایه برداری اسکراب گل رز و آلوئه ورا سینت ایوز ملایم بوده و حاوی پوست گردو ریز شده جهت اسکراب پوست صورت که باعث آسیب به پوست نمی‌شود. اسکراب گل رز و آلوئه وراسینت ایوز با ویژگی لایه برداری ملایم، سلول های مرده پوست صورت را از بین می برد و به خوبی منافذ باز پوست را از آلودگی و ناخالصی پاک می کند.

این محصول به علت داشتن آلوئه ورا و گل رز خاصیت آبرسانی عمقی نرم کننده و مرطوب کننده ، شفاف کننده و روشن کننده ، شفاف کننده و درخشان کننده پوست ، غیر جوش زا و ضد چربی ، بدون پارابن و بدون هیچ گونه روغن در فرمولاسیون خود پاک کننده ی عمیق پوست از آلودگی ها و پوست های مرده و فاقد فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد.

 

 

خواص عصاره گل رز و آلوئه ورا در اسکراب سنت ایوز

 

 

عصاره گل رز 

عصاره گل رز یکی از رایج‌ترین عصاره ای است که در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. گل رز با ترکیبات ضد میکروبی و ضد پیری بسیار قوی که دارد در برابر باکتری‌های بسیار خطرناک مانند اشریشیا کلی و استافیلوکوکوس اورئوس، باکتری‌هایی که می‌توانند حتی در برابر قوی‌ترین آنتی بیوتیک‌های دارویی مقاومت کنند، موثر واقع شود.

این خواص گل رز باعث شده که برای التیام زخم‌ها تاثیر گذار بوده و برای تولید یک اسکراب با عصاره گل رز به ده‌ها هزار گلبرگ نیاز است. عصاره به دست آمده از این تعداد گل رز آنقدر غلیظ است که تنها چند قطره از آن می‌تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر روی پوست داشته باشد. گل رز سرشار از ویتامین C است که فواید تقویت‌ کننده بسیار فوی  و قوی و آنتی اکسیدانی مناسبی برای جلوگیری از پیری زودرس دارد.

البته ناگفته نماند که رز فرانسوی و حتی رز آلپ از دیگر انواع رز ها هستند که آن‌ها هم حاوی آنتی اکسیدان و مواد فعال ضد پیری هستند که به زیبایی پوست کمک می‌کنند.گل رز به عنوان آبرسان برای پوست عمل کرده و رطوبت پوست را مقاوم نگه می‌دارد.

به همین دلیل باعث می‌شود که پوست همیشه مرطوب بماند. عصاره گل رز به عنوان یک نرم‌ کننده عالی برای مرطوب کردن پوست عمل کرده و از پوست در برابر از دست دادن رطوبت محافظت می‌کند. در واقع عصاره گل رز از ورود رادیکال‌های آزاد و سموم به پوست جلوگیری می‌کند.

 

 

عصاره آلوئه ورا 

آلوئه ورا یکی از پر مصرف ترین داروهای گیاهی است که در تهیه انواع ماسک ها و اسکراب ها از آن بکار می برند و  این گیاه به علت داشتن ترکیبات ژل مانند خود برای درمان انواع آسیب‌های پوستی مناسب است. در زمان گذشته، آلوئه ورا برای مشکلاتی نظیر آفتاب سوختگی و هرگونه خراش‌های سطحی و عمیق استفاده می‌شد.

برخلاف قدرت درمانی این گیاه، برای انواع آسیب های پوستی مؤثر واقع خواهد شد . آلوئه ورا برای درمان خشکی پوست مؤثر است و همچنین به علت قدرت جذب زیاد، برای پوست‌های چرب نیز مناسب است. برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر میتوانید اسکراب گل رز و آلوئه ورا سینت ایوز را جایگذین لوسیون یا مرطوب کننده‌ی بعد از حمام خود کنید تا رطوبت پوست تان حفظ شود. زیرا آلوئه ورا از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری می کند.

اسکراب گل رز و آلوئه ورا سینت ایوز کمک به درمان اگزما و همچنین خاصیت مرطوب سازی آلوئه ورا به تسکین خشکی و خارش پوست ناشی از اگزما می تواند کمک شایانی کند.ژل آلوئه ورا برای تسکین بیماری هایی نظیر درماتیت سبورئیک نیز مفید است.

 

 

نحوه مصرف اسکراب گل رز و آلوئه ورا سینت ایوز

مقداری از اسکراب گل رز و آلوئه ورا سینت ایوزرا روی نوک انگشتان قرار دهید و روی پوست مرطوب صورت با حرکات دورانی ماساژ دهید.در آخر صورت را با آب بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید. برای نتیجه مطلوب م یتوانید ازین محصول  3تا 4 بار در هفته استفاده شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

170 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب گل رز و آلوئه ورا سینت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید