اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز

  • حاوی پرتقال ماندارین و لیموی صورتی پرورش یافته در مزارع کالیفرنیا
  • شفاف کننده و درخشان کننده پوست
  • ضد تیرگی و کدری پوست
  • افزایش روشنایی پوست
  • پاک کننده و لایه بردار متوسط
  • بدون پارابن ،بدون چربی
  • بدون هیچ گونه روغن در فرمولاسیون خود پاک کننده ی عمیق پوست از آلودگی ها و پوست های مرده.
  • فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد.
  • هدف اصلی سینت ایوز ارائه فرمول ارگانیک طبیعت در قالب کرم ها، اسکراب ها و…
  • ساخت ‌ تولید کشور امریکا
  • حجم محصول ۱۷۰گرم
شناسه محصول: 3150 دسته: ,

299,000 تومان

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پوست صورت می‌تواند به علت عوامل محیطی مختلفی تیره و کدر شود. اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز برای این عوامل محیطی راه حل مناسبی را ارائه داده است. این اسکراب قدرت لایه برداری متوسطی داشته و برای انواع پوست نیز مناسب است. این اسکراب هرگونه آلودگی را از سطح پوست از بین برده و با ترکیبات ویژه‌ای که دارد پوست را روشن و شفاف می‎ کند.

وجود پرتقال ماندارین و لیموی صورتی در این اسکراب می تواند عاملی برای رفع هرگونه خشکی و زبری پوست شده و باعث نرمی و شادابی آن می‌شود.هدف اصلی سینت ایوز ارائه فرمول ارگانیک طبیعت در قالب کرم ها، اسکراب ها و… می باشد.

 

 

ویژگی های اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز

این اسکراب حاوی پرتقال ماندارین و لیموی صورتی پرورش یافته در مزارع کالیفرنیا است این محصول نیز مانند سایر محصولات برند سنت ایوز شفاف کننده و درخشان کننده پوست ،ضد تیرگی و کدری پوست ، افزایش روشنایی پوست ،پاک کننده و لایه بردار متوسط ،بدون پارابن ،بدون چربی و بدون هیچ گونه روغن در فرمولاسیون خود پاک کننده ی عمیق پوست از آلودگی ها و پوست های مرده می باشد .
از جمله ویژگی های منحصر به فرد اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد.

 

 

خواص لیموی صورتی و پرتقال ماندارین در اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز

پرتقال ماندارین و لیموی صورتی پرورش یافته در مزارع کالیفرنیا یکی از میوه‌ها و مرکبات قدیمی و پرمصرف است که به دلیل داشتن فوایدبسیار زیاد برای بدن ازجمله پوست ، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد که با وجود مواد و ریز مغذی های بسیار مفید موجود در خود خواص زیادی به خصوص در بهبود و پیشگیری از بیماری‌های پوستی را دارد. پرتقال ماندارین سرشار از ویتامین های B,C دارای آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم و مس است. ویتامین C که از عوامل مهم مهارکننده سرطان پوست است و منبع اصلی این ویتامین ها محسوب می‌شود.

لیموی صورتی یکی از پرخاصیت‌ترین انواع مرکبات است که پرورش یافته در مزارع کالیفرنیا و در زمان ایجاد هرگونه جوش و آکنه باعث تامین ویتامین c بدن و تقویت سیستم ایمنی می‌شود. این میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان و اسید سیتریک است و به حفظ شادابی و طراوت پوست کمک می‌کند.

آنتی‌اکسیدان های موجود در لیموی صورتی ، باعث کاهش روند چروک شدن پوست شما می‌شود. همچنین عصاره آب لیموی صورتی در از بین بردن لک و درخشان شدن پوست هم کاربرد دارد. ممکن است پوست صورت شما در طول روز در معرض آفتاب، آلودگی هوا و رادیکال‌های آزاد بسیار زیادی قرار بگیرد و این عوامل می تواند در ایجاد لک، چین و چروک موثر هستند.

 

 

لیموی صورتی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و باعث سلامت پوست می‌شود. از دیگر خواص لیموی صورتی برای پوست، کنترل و کاهش چربی های آن است. عصاره آب لیموی صورتی را می توانید به عنوان یک تونر طبیعی برای از بین بردن هرگونه آلودگی و چربی اضافی پوست خودتان استفاده کنید .

توجه داشته باشید که آب لیموی صورتی ، خاصیت اسیدی بسیاربسیار بالایی دارد و استفاده مداوم این تونر، ممکن است باعث التهاب و قرمزی و خشکی بیش از حد پوست شود. استفاده از این تونر، هفته‌ای یک تا دو مرتبه و برای پوست‌های چرب موثر خواهد بود. آب لیمو صورتی مثل یک آنتی بیوتیک قوی عمل می‌کند و از رشد باکتری در پوست و منافذ آن جلوگیری می‌کند.

افرادی که پوستی چرب دارند، بیشتر از دیگران مستعد جوش و آکنه هستند. یکی از راهکارهای موثر برای این افراد، استفاده از تونر طبیعی آب‌لیمو صورتی و پاکسازی پوست به وسیله اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز می باشد.

 

 

روش مصرف اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز

پس از تمیز کردن و شستشوی پوست از آلودگی ها اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز را بر روی پوست مرطوب با حرکت های دورانی اسکراب را ماساژ دهید سپس آبکشی نمایید.حداکثر 3 بار در هفته میتوانید از این اسکراب منحصر به فرد استفاده نمایید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

170 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب لیموی صورتی و پرتقال سینت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید