ماسک لایه بردار الیزابت آردن

  • الیزابت اردن ماسک لایه بردار دوبرابر تمیز کنندگی و سم زدا با خاصیت روشن کنندگی فوری
  • لایه بردار و سم زدا چربی پوست و ناخالصی
  • راز آلودگی کثیف این است که می تواند هر روز وارد هر منافذ درپوست برود با ماسک پیل آف سم زدایی هوشمند PREVAGECity از پوست خود دفاع کنید.
  • این ماده مانند یک آهنربای مایع عمل می کند تا ناخالصی ها را فوراً بلند کرده و از بین ببرد و در عین حال پوست را بازسازی کرده و سیستم سم زدایی طبیعی آن را تقویت می کند.
  • لایه برداری کنید تا چهره ای روشن تر، صاف تر و تقریباً بدون منافذ ظاهر شود.
  • با استفاده از مواد قوی از جمله آنتی اکسیدان ها، یک پلیمر هوشمند و یک ترکیب گیاهی، ماسک پیل آف سم زدایی هوشمند PREVAGECity با حذف سموم سطحی انباشته شده، لایه برداری کثیفی، چربی و آلاینده ها از پوست به کامل شدن چهره شما کمک می کند و از سم زدایی طبیعی پوست حمایت می کند.
  • سیستم با لایه برداری ملایم این فرمول صاف و ژلی نتایج سم زدایی فوری و طولانی مدت را ارائه می دهد
  • با از بین بردن ناخالصی ها و حمایت از سیستم های سم زدایی طبیعی پوست، پوست را سم زدایی می کند.
  • آلودگی، چربی و آلاینده ها را از روی پوست جدا می کند رنگ روشن تر را نشان می دهد
  • به به حداقل رساندن ظاهر منافذ کمک می کند
  • با آنتی اکسیدان ها با آسیب های رادیکال های آزاد مبارزه می کند
  • بهترین لایه بردار عمقی
  • ساخت و تولید کشورامریکا
  • قیمت در سایت اصلی۸۰$
  • حجم محصول ۷۵میل
شناسه محصول: 3237 دسته: , ,

ناموجود

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک لایه بردار الیزابت آردن ، یک نوع لایه بردار بسیار قوی با قابلیت از بین برنده سلول های مرده پوست می باشد. این محصول با قابلیت لایه برداری به پوست کمک می کند با از بین بردن سلول های مرده پوست بتوانید پوستی شفاف، جوان، شاداب و روشن داشته باشید. وقتی سلول های مرده پوست روی انباشته می شود، منافذ پوست را می بندند و با گذشت زمان پوست شروع به پوسته پوسته شدن می کند و خشک می شود.

استفاده از ماسک لایه بردار الیزابت آردن برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست و پیری پوست  مناسب می باشد.اگر پوست شما خشک و حساس باشد و به لایه بردار کرم مرطوب کننده نیاز دارد و اگر پوستتان دارای لک های قهوه ای است به لایه بردار روشن کننده نیاز دارید و چنانچه اگر پوست ملتهبی دارید ماسک لایه بردار الیزابت آردن می تواند برای پوست شما تسکین دهنده باشد.

 

 

 

ویژگی ماسک لایه بردار الیزابت آردن

الیزابت اردن با محصول فوق العاده ای که با  نام ماسکهای لایه بردار  تولید کرده است خاصیت تمیز کنندگی و سم زدا با خاصیت روشن کنندگی دو برابر و بسیار فوری دارد. ماسک لایه بردار الیزابت آردن لایه بردار و سم زدا چربی پوست و ناخالصی بوده و به وسیله مواد موثری که دارد همانند یک آهنربای مایع عمل می کند تا ناخالصی ها را فوراً بلند کرده و از بین ببرد و در عین حال پوست را بازسازی کرده و سیستم سم زدایی طبیعی آن را تقویت می کند.

با استفاده از مواد قوی موجود در ماسک لایه بردار الیزابت آردن از جمله آنتی اکسیدان ها، یک پلیمر هوشمند و یک ترکیب گیاهی، ماسکهای پیل آف سم زدایی هوشمند PREVAGECity با حذف سموم سطحی انباشته شده، لایه برداری کثیفی، چربی و آلاینده ها از پوست به کامل شدن چهره شما کمک می کند و از سم زدایی طبیعی پوست حمایت می کند.

ماسک لایه بردار الیزابت آردن بهترین لایه بردار عمقی با از بین بردن ناخالصی ها و حمایت از سیستم های سم زدایی طبیعی پوست، پوست را سم زدایی می کند و به حداقل رساندن ظاهر منافذ کمک می کند.

 

 

مزیت ماسک لایه بردار الیزابت آردن

 

 

تاثیر آنتی اکسیدان های ماسک های لایه بردار پوست

ماسک لایه بردار الیزابت آردن با تاثیر لایه برداری عمقی بر سلول های مرده و آلودگی های سطح پوست به شادابی و طراوت پوست شما کمک می کنند و همچنین استفاده از  لایه بردار پوست بهترین و موثرترین راهکارهایی هستند که به رفع جوش های سر سیاه و چرکی، آکنه و سایر التهابات پوستی کمک می کنند. ترکیبات ماسک لایه بردار الیزابت آردن سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی پوست می باشد و همچنین ماده آنتی اکسیدان موجود در musk لایه بردار باعث اثر گذاری بهتر روی پوست می شود و از بروز مشکلات پوست در آینده نیز جلوگیری می کنند.

 

 

جوانسازی پوست با ماسک های لایه بردار پوست

با استفاده از musk لایه بردار ، پوست با گذشت زمان چند سال جوان تر شده و شادابی و طراوت پیدا می کند. با استفاده دائمی از musk لایه بردار پوست الیزابت آردن شاهد اثرات منحصر به فرد این محصول بر روی پوست خواهید بود.

 

 

درمان چربی پوست با ماسک های لایه بردار پوست

ماسک لایه بردار الیزابت آردن دارای خاصیت جذب چربی هستند و با کمک جذب چربی سطح پوست می توانند این مشکل را به صورت کامل حل کنند.  ماسکهای لایه بردار پوست در حالی که منافذ پوست را مسدود می کنند و بدون اینکه پوست را خشک و حساس کند، چربی اضافی پوست را جذب کنند و موجب از بین رفتن چربی اضافی پوست می شوند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

الیزابت اردن

حجم

75 میل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک لایه بردار الیزابت آردن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید