سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن

  • سرم غلیظ در روز فوراً پوست را روشن می کند و رنگ پوست را یکدست می کند
  • فرمول انحصاری Advanced MI˟ Concentrate ما ترکیبی قوی از نیاسینامید محصور شده و ویتامین C را ارائه می دهد که یک روشن کننده اثبات شده پوست است.
  • لکه های تیره و رنگدانه های اضافی به حداقل رسیده و کلاژن و الاستین طبیعی پوست حمایت می شود.
  • پوستی صاف تر، یکدست تر و درخشان تر ببینید.
  • در امار از ۱۰خانوم ،۹نفر بهبود بالینی فوری در رنگ و بافت پوست نشان دادند.
  • پوست را شفاف تر و یکنواخت تر می کند از کلاژن و ماتریکس الاستین طبیعی پوست پشتیبانی می کند تا ظاهری صاف و روشن تر به پوست بدهد
  • ظاهر ناهموار پوست را کاهش می دهد لایه برداری می کند، ظاهر منافذ را به حداقل می رساند، بازتاب نور را بهبود می بخشد
  • معجزه ای امریکایی که با قدرت قوی موجب بافت روشن و سبک می شود
  • ساخت و تولید امریکا
  • از سن 18 تا 100 سالگی برای اقایان و بانوان
  • سایز محصول 30 میل
  • قیمت محصول در وب سایت اصلی۸۰$

2,500,000 تومان

2 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن یک محصول مراقبت از پوست است که شما می‌توانید پس از تمیز کردن پوست از هرگونه مواد آرایشی قبل از استفاده از هرگونه آبرسان و مرطوب کردن پوست، به منظور رساندن مستقیم مواد قدرتمند به پوست از این سرم منحصر به فرد می توانید استفاده کنید. سرم روز روشن کننده پوست  از مولکول‌های مفید بسیار ریزی تشکیل شده اند که با نفوذ به عمق پوست، غلظت بسیار زیادی از مواد فعال را وارد پوست می‌کنند.

 

 

ویژگی سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن

از ویژگی های منحصر به فرد سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن این است که با صاف کردن چهره، کم رنگ کردن لکه‌های ناشی از آفتاب یا افزایش سن، متعادل کردن تن پوست، و کاهش هایپرپیگمنتیشن تاثیر خود را می‌گذارند. این محصول باعث روشن شدن طبیعی و درخشان شدن طبیعی پوست شما می‌شوند.

سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن منحصر به فرد روشن کننده پوست ترکیبی قوی از نیاسینامید محصور شده و ویتامین C را ارائه می دهد که یک روشن کننده اثبات شده پوست می باشد و لکه های تیره و رنگدانه های اضافی به حداقل رسیده و همچنین کلاژن و الاستین  موجود در این محصول از درخشان شدن طبیعی پوست حمایت می کند.

سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن ظاهر ناهموار پوست را کاهش می دهد لایه برداری می کند، ظاهر منافذ را به حداقل می رساند، بازتاب نور را بهبود می بخشد و با استفاده طولانی مدت از این سرم روشن کننده غلیظ در روز فوراً پوست را روشن می کند و رنگ پوست را یکدست می کند و همچنین این محصول معجزه ای امریکایی که با قدرت قوی موجب بافت روشن و سبک می شود و از سن 18 تا 100 سالگی برای اقایان و بانوان مناسب است.

 

 

مزیت استفاده از سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن

  • در کثری از ثانیه این محصول جذب پوست می شوند.
  •  سرم روشن کننده الیزابت آردن در مقایسه با مرطوب کننده ها و سایر محصولات مراقبت از پوست بافت سبک تری دارند و ماده موثر طبیعی که این محصول دارد  راحت تر جذب پوست شما شود واین امر باعث می شود serum صورت فرآیند لایه برداری خود را آغاز کند.
  •  سرم روشن کننده الیزابت آردن مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد و هرگونه التهاب را تسکین می دهند.
  •  این سرم منحصر به فرد از برند الیزابت آردن به دلیل عدم وجود چربی و بافت سبکی که دارند اغلب برای افراد دارای پوست های التهابی ، آکنه یا چرب بهتر هستند.
  • سرم روشن کننده الیزابت آردن حاوی الاستین ، کلاژن و نیاسمید هستند که می تواند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک  در ناحیه صورت کمک کند و از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های آینده محافظت می کند.
  • سرم روشن کننده پوست الیزابت آردن شامل ویتایمن هایی مانند ویتامین C می باشد که می تواند به جلوگیری از آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) و آلودگی که می تواند منجر به پیری زودرس پوست و چین و چروک شود، کمک کند.

 

 

نحوه استفاده از سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن

نحوه استفاده از سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن به نوع پوست مربوط می‌شود. برای مراقبت از پوست خشک، توصیه می‌شود که دو بار در روز از این محصول استفاده کنند. اما برای افرادی که پوست چرب دارند، استفاده از سرم در شب کافیست  بهتر است دو بار در طول شبانه روز از سرم های پوستی استفاده کنید.

در روز می‌توانید به میزان بیشتری از serum استفاده کنید تا پوست شما را در مقابل نور آفتاب محافظت نماید. استفاده از این serum ها قبل از خواب نیز بسیار مفید است زیرا می‌تواند تا صبح پوست شما را بازسازی کند.چنانچه اگر تمایل دارید در کنار سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن از لایه بردار و محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید، لازم است آن را بعد از لایه بردارها و قبل از مرطوب کننده‌ها به پوستتان بزنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

الیزابت اردن

کشور-سازنده

آمریکا

حجم

30 میل

ویتامین-ها

C, الاستین, کلاژن, نیاسینامید

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم روز روشن کننده پوست الیزابت آردن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,500,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید