ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس

  • ماسک سم زدا
  • پاک کننده روزانه
  • لکه بر پوست صورت
  • تمیز کننده عمیق پوست
  • حاوی خاک رس
  • روشن کننده و شاداب کننده پوست
  • حاوی گلیکولیک اسید
  • بدون چربی
  • تنظیم کننده چربی پوست
  • لایه بردار ملایم پوست
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
  • عدم ایجاد سوزش روی پوست
  • حجم محصول ۱۵۰ میلی لیتر
شناسه محصول: 3239 دسته: ,

450,000 تومان

5 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پوست، یکی از حساس ترین قسمت بدن به حساب می آید. اهمیت حفظ و نگهداری از سلامت و زیبایی پوست زمانی دو برابر می شود که تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی افراد داشته باشد. پوست یکی از مهم ترین عامل در زیبایی افراد است . داشتن نرم و شفاف، نیازمند به مراقبت دارد و یکی از راه های مراقبت از زیبایی پوست صورت، استفاده از ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس می باشد.

خاک رس، یکی از ترکیبات طبیعی می باشد که می تواند برای همه انواع پوست مناسب باشد. همانگونه که از نام این محصول مشخص می باشد، یکی از اصلی ترین ترکیبات ماسک صورت نوتروژینا خاک رس است که همه پوست را به صورت طبیعی لایه برداری کرده و باکتری های موجود در پوست را پاکسازی می کند.

 

 

ویژگی ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس

ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس روشن کننده و شاداب کننده پوست روشن کننده و شاداب کننده پوست می باشد و همچنین لکه بر پوست صورت لایه بردار ملایم و تنظیم کننده چربی پوست می باشد. خاک رس حاوی گلیکولیک اسید است که به یک لایه بردار سبک و نسبتا ملایم شناخته می‌شود، این ماده باعث حفظ رطوبت پوست و تولید سلول‌های جدیدخواهد شد.

علاوه بر آن اسید گلیکولیک می‌تواند لایه سطحی سول‌های مرده پوست را از بین برده و باعث نرمی و صافی پوست شود. همچنین این ماده‌ی پر خاصیت در این ماسک به کلاژن سازی و شادابی پوست نیز کمک خواهد کرد. ماسک صورت نوتروژینا را می توانید به صورت روزانه نسبت به نوع پوست و هدف خود استفاده کنید. عملکرد این ماسک به گونه ای است که هم یک ماسک پاکسازی کننده و هم  یک ماسک سم زدا است.

 

 

فواید خاک رس موجود در ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس

 

 

پاکسازی پوست

خاک رس دارای قابلیت پاکسازی عمقی روی پوست است و هر گونه ذرات به جای مانده از آلودگی روی پوست را  برطرف می کند و علاوه بر آن ماسک خاک رس، می‌تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کند؛ به گونه ای که به کاهش رادیکال‌های آزاد در پوست کمک کند.

شفاف کردن پوست

ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس برای آن دسته از افرادی که دچار تلکه های ناشی از بارداری و تیرگی پوست شده اند، به عنوان یک لایه بردار معجزه آسا عمل می کند به گونه ای که پس از شستشوی پوست صورت، چهره خود را به مراتب روشن تر و درخشان تر مشاهده خواهید کرد.

جوانسازی پوست

اگر می‌خواهید از یک ماسک طبیعی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید، ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شادابی و جوان سازی پوست است. این ماده طبیعی دارای خاصیت کلاژن سازی است به گونه ای که کشیدگی و سفتی پوست کمک زیادی می‌کند.

 

 

خاک رس برای جوش صورت

یکی از خواص فو درمان جوش‌های صورت است. این ماده طبیعی نه تنها به رفع جوش‌های صورت کمک می‌کند، بلکه باعث از بین رفتن جای جوش‌ها نیز می‌شود. مواد معدنی موجود در خاک رس، باعث درمان سریع جوش شده و به بازسازی پوست پس از آن نیز کمک می کند.

رفع چربی اضافی پوست

اگر پوست شما چرب است و معمولا چربی اضافی روی پوست خود احساس می‌کنید، می‌توانید با استفاده از خاک رس، چربی اضافی پوست خود را برطرف کنید. اینطور آن را به تعادل برسانید.

لایه برداری پوست

اگر به دنبال یک لایه بردار خانگی قوی و در عین حال ضدحساسیت هستید، ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس می‌تواند چنین نقشی را برای شما بازی کند. دانه‌های ریز خاک رس، به خوبی یک لایه بردار شرکتی عمل می‌کند. اینطور تمام لایه‌های مرده و کهنه پوست شما را برطرف می‌سازند. به علاوه خاک رس یک حلال قوی مواد است. زمانی که روی پوست قرار می‌گیرد، به راحتی تمام ذرات آلودگی و میکروب‌ها را جدا کرده و در خود حل می‌کند.

 

 

روش استفاده از ماسک صورت نوتروژینا 

از ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس به دو روش می‌توانید استفاده کنید، ماسک و پاک کننده صورت نوتروژینا هم به عنوان یک ماسک پاکسازی کننده و هم به عنوان یک سم زدا کارایی دارد، اگر برای پاکسازی پوست به صورت روزانه از ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس استفاده می‌کنید بعد از ماساژ بلافاصله صورت خود را بشویید اما اگر برای سم زدایی ار آن استفاده می‌کنید، هفته‌ای دو الی سه بار ماسک را به مدت سه دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و سپس بشویید

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

حجم

150 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک صورت نوتروژینا حاوی خاک رس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید