اسکراب لایه بردار نوتروژینا حاوی عصاره گریپ فروت

  • اسکراب لایه بردار نوتروژینا Refreshingly
  • مناسب پاکسازی و تمیز کردن پوست
  • قابل استفاده به صورت روزانه
  • پاکسازی منافذ بسته شده پوست
  • لایه برداری عمقی پوست
  • درخشان و شاداب کننده پوست حاوی مرکبات و عصاره گریپ فروت
  • سرشار از ویتامین C
  • ایجاد نرمی و لطافت
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
  • فاقد صابون
  • عدم ایجاد سوزش روی پوست
  • حجم محصول ۱۵۰ میلی لیتر

450,000 تومان

15 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسکراب لایه بردار نوتروژینا ، فرآیندی موثر در جهت بهبود وضعیت پوست دارد که طی آن لایه برداری و پاکسازی پوست از مواد زائد می شود. پوست ، به خصوص چرب آن ها، دائما در حال تکثیر و به جا گذاشتن لایه ی مرده از خود هستند و در این وضعیت یک اسکراب لایه بردار باکیفیت می تواند کار ساز باشد و به جدا کردن لایه های اضافی سلول های مرده از پوست را آسان تر می کند و منجر به تسریع رشد سلول های جوان پوست می شود. لایه ای که به کمک اسکراب پوست از روی صورت برداشته می شود، حاوی سلول های مرده و چربی پوست است.

بی توجهی نسبت به لایه برداری پوست، می تواند باعث پر شدن منافذ پوست و در نهایت مسدود شدن آن ها می شود و با گذشت زمان جوش، تبخال، آکنه و مشکلات پوستی بر روی پوست ظاهر می شود. استفاده از اسکراب و لایه برداری مناسب می تواند شما را از داشتن پوست شاداب و درخشان خوشحال کند . اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که ساعت های زیادی محصولات آرایشی بر روی صورتتان می ماند توصیه می شود حتما از اسکراب لایه بردار نوتروژینا استفاده کنید.

 

 

ویژگی اسکراب لایه بردار نوتروژینا

اسکراب لایه بردار نوتروژینا یکی از محصولاتی بسیار فوق العاده و قوی است که به پاکسازی عمقی پوست شما کمک می کند و باعث می شود تا اکسیژن به میزان کافی به لایه پوست نفوذ کند. اسکراب لایه بردار نوتروژینا حاوی  فروت می باشد که این ترکیب می تواند پوست صورت را به خوبی پاکسازی کرده و شفافیت و شادابی را به آن بازگرداند.اسکراب نتروژینا حاوی ویتامین C است که به کلاژن سازی هرچه بیشتر پوست کمک می کند. استفاده از این لایه بردار به خوبی پوست شما را پاکسازی خواهد کرد.

با استفاده از اسکراب لایه بردار نوتروژینا می توانید شادابی و لطافت پوست را با لایه برداری و پاکسازی پوست ابه دست بیاورید  استفاده مداوم از این اسکراب، با گذشت زمان منافذ باز را از بین خواهد برد و پوست شما را صاف و یکدست می کند و همچنین این اسکراب می تواند به کنترل کننده چربی بیش از حد پوست شود و ا به مرور لک های موجود در سطح پوست را از بین برده و پوست شما را صاف و یکدست می کند.

البته ناگفته نماند که با استفاده از اسکراب لایه بردار نوتروژینا می تواند از ایجاد هرگونه التهابات، قرمزی و حساسیت پوستی جلوگیری کند . عصاره گریپ فروت موجود در این محصول به نوعی آنتی اکسیدان بوده و در شفافیت پوست صورت نقش اصلی را داشته باشد.

 

 

مزیت استفاده از اسکراب لایه بردار نوتروژینا

 

 

پوست آسیب دیده

مهمترین مزیتی که اسکراب لایه بردار نوتروژینا به همراه دارد این است که فاقد سابون و مواد شیمیایی است و پوست هایی که دچار التهاب و آسیب شده اند باعث سوزش پوست نخواهد شد. این محصول می تواند در از بین بردن بافت یا لایه سطحی پوست است که عموما این لایه متشکل از سلول‌های مرده و آسیب دیده می‌باشد و زمانی که عمل لایه برداری توسط این محصول انجام شود پوست صورت تا چند درجه روشن خواهد شد.

 

 

منافذ باز پوست

سلول‌های بدن چربی طبیعی به نام سبوم تولید می‌کند که باعث می شود پوست رطوبت و آبرسانی شود. اما هنگامی که سلول‌های پوست میزان سبوم زیادی تولید می‌کند، باعث می‌شود که این چربی‌ها در منافذ باز پوستی جمع شوند. در صورتی که میزان چربی و باکتری در منافذ پوست زیاد شود، پوست دچار جوش و آکنه می‌گردد. بنابراین شما با استفاده از  اسکراب لایه بردار نوتروژینا میتوانید میزان چربی اضافه پوست را کاهش داده و باعث کاهش میزان منافذ باز پوست شود.

 

 

میزان پوسته شدن پوست

بسیاری از افرادی هستند که پوست بسیار حساس و خشکی دارند، و ممکن است به دلیل خشکی بیش از حد شاد پوسته پوسته شدن باشند. این پوسته‌ها ظاهر خوشایندی برای افراد ایجاد نمی کند و باعث کدر شدن صورت نیز می‌شود. اسکراب لایه بردار نوتروژینا می تواند باعث نرم و لطیف شدن صورت شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب لایه بردار نوتروژینا حاوی عصاره گریپ فروت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

15 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید