اسکراب لایه بردار نوتروژینا پوست حساس

  • حفظ رطوبت پوست
  • جوان سازی پوست
  • حاوی دانه های ریز لایه بردار
  • لایه برداری  ملایم
  • پاکسازی کامل منافذ پوست
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • حجم محصول ۱۵۰ میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور فرانسه

450,000 تومان

4 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسکراب لایه بردار نوتروژینا پوست حساس

علت خشک شدن پوست، می تواند ناشی از کم آبی و دهیدراته بودن پوست باشد. اگر از محصولات تخصصی آبرسان برای پوست استفاده نکنید، پوست شما به مرور خشک، کدر و زبر خواهد شد. البته عوامل دیگری مانند ژنتیک، آب و هوا و… نیز در خشک بودن پوست دخیل هستند.یکی از مشکلاتی که افراد دارای پوست خشک و حساس هستند ترس از لایه برداری یا اسکراب و پاکسازی عمقی منافذ پوستی  دارند چرا که تصور می کنند با استفاده از اسکراب و لایه بردار ها پوست دچار التهاب می شود ؛

 

 

اما پوست صورت از سه لایه اپیدرم، درم و هیپودرم تشکیل شده است. که قسمت بیرونی لایه اپیدرم، باعث آبرسانی به سلول های پوستی می شود و لیپیدها نیز از تبخیر آب ذخیره شده در پوست جلوگیری می‌ کنند. پوست هایی که پوست خشک و حساسی دارند ، معمولا با مشکلاتی چون کدر بودن پوست، پوسته پوسته شدن، خارش و قرمزی پوست مواجه هستند.

همچنین، پوست های خشک بیشتر در معرض چین و چروک و پیری زودرس پوست قرار می گیرند و برای استفاده از اسکراب های لایه بردار  باید حتما از لایه بردار های مختص به پوست خشک استفاده کنید ؛ چرا که پوست های خشک و حساس برای پوست های خشک در برابر دانه های زبر اسکراب حساس تر هستند و اگر از  محصولات لایه بردار بدون در نظر داشتن نوع پوست استفاده شود، ممکن است پوستتان آسیب ببیند و یا خشکی پوست تشدید شود.

 

 

ویژگی اسکراب لایه بردار نوتروژینا

اسکراب لایه بردار نوتروژینا پوست حساس ، یک محصول مناسب برای پاکسازی و جوانسازی پوست های بسیار حساس و خشک صورت می باشد که این محصول با داشتن ریز دانه های غنی شده با اسید گلیکولیک می تواند فرآیند لایه برداری ملایم پوست را انجام دهد و سطح پوست را از سلول های مرده پوست پاکسازی می کند. این محصول همچنین با پاکسازی عمقی تمام منافذ پوست از ناخالصی ها پاک می کند و باعث اکسیژن رسانی فوق العاده به پوست می شود و به همین دلیل روند بازسازی سلول های جدید را سرعت می بخشد و باعث بازسازی و احیاء بافت پوست می شود.

ترکیباتی که در اسکراب لایه بردار نوتروژینا وجود دارد مناسب برای پوست های حساس بوده و به دلیل اینکه فاقد مواد آلرژی زا و شیمیایی هستند ، به هیچ عنوان برای پوست های حساس باعث ایجاد التهاب و حساسیت های پوستی نمی شود. پاکسازی صورت با اسکراب صورت نوتروژینا مخصوص پوست های خشک باعث تأمین رطوبت مورد نیاز پوست شده و به مرور زمان پوست صورت را شفاف تر می کند.

 

 

نحوه استفاده از اسکراب لایه بردار نوتروژینا مناسب برای پوست های حساس

برای اینکه بتوانید نتیجه مطلوبی را از این محصول دریافت کنید ، در ابتدا لازم است پوستتان را همراه با شوینده ملایم و مناسب با پوست خشک به خوبی بشویید سپس روی پوست مرطوب، مقدار مناسبی از اسکراب لایه بردار نوتروژینا بزنید.
در مرحله بعدی، مواد اسکراب را به آرامی روی پوست ماساژ دهید. دقت داشته باشید که فشار و سرعت ماساژ دادن پوستتان زیاد نباشد و در نهایت پوستتان را با آب نسبتا ولرم رو به سرد آبکشی کنید. چنانچه اگر پوست صورت را با دمای بسیار بالا شستشو دهید، گرمای بالای آب خشکی پوست را تشدید کرده و چربی طبیعی پوست را نیز از بین می برد. بهترین زمان برای استفاده از اسکراب و لایه بردار پوست های حساس بسیار  قوی مناسب با پوست های خشک در اواخر شب می باشد؛ زیرا پوست شما کاملا تمیز شده و عملکرد کرم های آبرسان را تسریع می بخشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

کشور-سازنده

آمریکا

مدل

Skin Detox

حجم

150 میلی لیتر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب لایه بردار نوتروژینا پوست حساس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید