دسته‌بندی نشده

قیمت شامپو بدون سولفات

قیمت شامپو بدون سولفات

قیمت شامپو بدون سولفات براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که از جمله این فاکتورها در قیمت شامپو بدون سولفات شامل برند شامپو، داخلی یا خارجی بودن آن، حجم شامپو و ترکیبات آن می تواند در قیمت شامپو بدون سولفات تاثیرگذار باشد. شما می‌توانید قیمت شامپو بدون سولفات را چیزی در حدودی از 200هزار تومان به بالا برای خرید شامپو اقدام کنید.

هرچند که قیمت شامپو بدون سولفات خارجی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و در مقابل آن کیفیت مناسبی را به شما ارائه می‌دهند، اما بالا بودن قیمت شامپو بدون سولفات ، تعیین کننده کیفیت شامپونخواهد بود؛ بلکه قیمت شامپو بدون سولفات براساس کیفیت آن اطمینان تعیین کرده و مطمئن شوید که این شامپو، برای موی شما مناسب خواهد بود.

مراقبت از مو، برای همه خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد و گاهی همراه با صرف زمان و هزینه‌های بالایی برای آن ها همراه است. قیمت شامپو بدون سولفات و همچنین محصولات مراقبت از مو قیمت های بسیار مختلفی وجود دارد، که می تواند سلامت و زیبایی موهای شما را تضمین کند.

امروزه شامپوهای بدون سولفات در بین محصولات مراقبت از مو، طرافداران زیادی پیدا کرده است و همه ما می دانیم، که بیشتر محصولاتی که برای شستشو و مراقبت از موهای خود استفاده می‌کنیم، در ترکیبات خود دارای مواد شیمیایی مختلف با درصد های بسیار قوی ، بسیار ضعیف یا فاقد سولفات هستند.

سولفات‌ها، جز مواد شیمیایی با قدرت پاک کنندگی بالا هستند، که در اغلب شامپوها و نرم کننده‌ها یافت می‌شوند. معروف‌ ترین سولفات ها ، سدیم لوریل سولفات است که همان عامل کف کنندگی شامپوها است که برای بسیاری از افراد بدون در نظر داشتن عوارض جانبی آن اقدام به خرید شامپو های سولفات دارمی کنند.

ماده سولفات عامل ایجادکننده کف در شامپوها هستند که کمک می کند موهای شما پاکسازی موثر تری را در هنگام شستشوی داشته باشد. سولفات‌ها سورفکتانت‌ها ماده شیمیایی بسیار قوی هستند هم روغن طبیعی و هم آب میان بافتی طبیعی موها را جذب می کند. شامپو بدون سولفات همان‌طور که از نام آن پیداست فاقد ماده شیمیایی سولفات است.

برخی از شامپوهای بدون سولفات ممکن است به هیچ وجه حاوی مواد کف کننده نباشند یا به اندازه شامپو های معمولی کف نکند، اما به این معنی نیست که شامپوی فاقد سولفات مو را تمیز نکند؛ بلکه شامپوی بدون سولفات می تواند به خوبی مو را تمیز می‌کند و روغن‌های طبیعی مو را حفظ کند . بنابراین این نوع شامپو می‌تواند برای موهای خشک، رنگ شده و کراتینه شده بهترین انتخاب باشد.

 

 

مزیت استفاده از شامپو بدون سولفات

 

 

شما میتوانید روغن های طبیعی و مفید مو را حفظ کنید

همانطور که در متن بالا نیز توضیح داده شد، سولفات ماده ای است که معمولاً در انواع شامپوها یافت می‌شود و وقتی نوبت به شامپو بدون سولفات می‌رسد، آن ها یک اثر کف کننده ایجاد می کنند که با از بین بردن کثیفی مو و پوست سر شما کمک می‌کند.سولفات ها همانقدر که در تمیز شدن موهای شما موثر هستند، می‌توانند روغن های طبیعی و مفید موهای شما را نیز از بین ببرند. این یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت شامپو بدون سولفات است

پوست سر یک لایه روغن طبیعی به نام سبوم دارد، استفاده از شامپوهای فاقد سولفات میتواند از پوست شما در برابر سبوم از دست رفته محافظت کند. شامپوهای بدون سولفات برای افرادی که پوست خشک دارند ، انتخاب منحصر به فردی است، یکی از مزایای استفاده از شامپوی بدون سولفات این است که موهای شما درخشش طبیعی و سالم خود را از دست نخواهد داد.

 

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

 

موهای خود را در برابر آسیب ها قوی نگه دارید

سولفات ها می توانند  موها را فوق العاده خشک کنند که در نهایت باعث آسیب دیدگی و خشک شدن فولیکول های مو می شوند. انتخاب شامپوی منحصر به فرد مانند شامپو بدون سولفات یک روش مطمئن برای محافظت و تقویت موهایتان است. در واقع میتوان گفت میتوانید با توجه به قیمت شامپو بدون سولفات سلامتی مو های خود را بخریم…

 

 

با حساسیت پوست سر خداحافظی کنید

کسانی که پوست سر بسیارحساس دارند میدانند که محصولات نامناسب مو میتوانند عوارض بسیار زیادی را برای مو ایجاد کنند. یکی از مزایای شامپوی فاقد سولفات این است که برای پوست سرهای حساس لطیف تر است و باعث ایجاد التهاب و یا خارش در کف سر نخواهد شد. با توجه به قیمت شامپو بدون سولفات کارایی و مزایایی که به ما عرضه میکند واقعا بی شمار است.

 

 

معرفی بهترین و ارزان قیمت شامپو بدون سولفات

 

 

شامپو روغن ارکیده او جی ایکس Ogx

شامپو روغن ارکیده او جی ایکس دارای عصاره روغن گل ارکیده و هسته انگور است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی بوده و به خوبی از موهای رنگ شده مراقبت ، آبرسانی و اب درمانی به ساقه مو می‌کند. برای شستشوی موی رنگ شده شامپو روغن ارکیده او جی ایکس یکی از بهترین انتخاب ها است ؛

چرا که این شامپو علاوه بر اینکه تغذیه کننده‌ی ساقه‌ ی موهای رنگ شده است می‌تواند رنگ موها را در برابر شستشوی مکرر تثبیت کند و باعث درخشان شدن موها و از کدر شدن جلوگیری و باعث درخشانی رنگ مو شود. شامپو روغن ارکیده او جی ایکس از موها در برابر رادیکال‌های آزاد و دارای فیلترهای خورشیدی UVA/UVB بوده و از اشعه های مضر خورشید بر پوست و مو محافظت می‌کند.

شامپو روغن ارکیده او جی ایکس مناسب برای مصرف روزانه بوده و با استفاده از محصولات او جی ایکس، برگرفته از دل طبیعت حس زیبایی طبیعی را می‌توانید تجربه کنید.

کمپانی او جی ایکس با بررسی فواید و خواص گیاهان مختلف محصولات طبیعی را تولید می کند تا با استفاده از آن‌ها حس شادابی و درخشندگی را در موهایتان لمس کنید. شامپو روغن ارکیده او جی ایکس در حجم 358 میل بوده و قیمت شامپو بدون سولفات روغن ارکیئه او جی ایکس 289000 تومان می باشد.

برای خرید روی این لینک کلیک کنید

 

 

شامپو کراتین 7 روزه ترزمه 

شامپو کراتینه تیوپی 7 روز ترزمه با وجود ترکیباتی همچون کراتین، فاقد سولفات و برای موهای کراتین شده بدون اسیب رساندن این شامپو می تواند آسیب هایی که روی مو ایجاد شده را تنها در یک هفته درمان کند و در صورت استفاده مداوم باعث ضد ریزش و ضد حساسیت و ضد خرابی موهای از بین رفته و سالم و همچنین منجر به تولید طبیعی کراتین مو و ایجاد لختی ثابت و ایجاد موهایی سالم، زیبا و براق به همراه ترمیم کننده مو و احیا عمقی موی از دست رفته می باشد.

این محصول در حجم 250 میلی لیتر در بازار عرضه شده است که با توجه به وزن و بسته بندی کوچک قابل استفاده برای سفر می باشد و همچنین اگر می خواهید از این محصول برای اولین بار استفاده نمایید و تاثیر آن را بر روی موهای خود ببینید ، گزینه ای با خاصیت نرم کننده و احیای مو به صورت فوری مناسب خواهد بود و قیمت شامپو بدون سولفات کراتین 7 روزه ترزمه 249000 تومان بوده است .

برای خرید روی این لینک کلیک کنید

 

 

شامپو بدون سولفات ترزمه کالر رویتالایز

شامپو ترزمه کالر رویتالایز ، شامپویی است که در ترکیبات آن فاقد سولفات می باشد. اگر شما هم دارای پوست و موی حساسی هستید می‌توانید با استفاده از این شامپو که عوارض بسیارکمتری دارد موهای سالمی داشته باشید. اگر از این شامپو به درستی استفاده کنید، به زودی نتیجه مثبت آن را احساس خواهید کرد. قیمت شامپو بدون سولفات ترزمه کالر رویتالایز با تخفیف 389000 تومان می باشد.

برای خرید روی این لینک کلیک کنید

 

 

شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس

روغن نارگیل موجود در شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس عملیات بازسازی را بر روی موهای آسیب دیده انجام می دهد و همچنین از مو در مقابل استفاده بیش از حد حرارت سشوار و اتوی مو محافظت می کند و ترمیم موهای شکننده ، آسیب دیده، در نهایت از ریزش مو جلوگیری کرده و کمک به رشد مجدد موهای شما می کند.

روغن نارگیل به دلیل برخورداری از ویژگی های بسیارزیاد مانند خاصیت در مان کنندگی در موهای شما باقی می‌ماند و تبخیر نمی‌شود. به همین دلیل، استفاده از روغن نارگیل یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمان مو است.

عصاره گل یاس تاهیتی یا تیارا به زبان تاهیتی به معنای گل تیاره است.  گل یاس تاهیتی با رایحه شیرین و گلبرگ های سفید و به زیبای ستاره ای ، عطر یاس با رایحه شیرین آن باعث آرامش و لطافت می‌شود.عصاره گل یاس تاهیتی، که به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی شناخته شده است و وظیفه آن در شامپو میراکل اوجی ایکس حفظ آبرسانی و رطوبت موها می باشد.

عصاره وانیل در شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس از دانه های وانیل گرفته شده است و این دانه های لوبیایی شکل دانه هایی هستند که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دارند و از ارکیده های تیره وانیل بدست می آیند.عصاره دانه های وانیل زمانی که با سایر مواد ترکیب می شود می‌تواند موهای شما را ابریشمی، براق و صاف کند و همچنین رشد مو را تقویت می‌کند،

بنابراین  وجود عصاره دانه های وانیل در شامپو روغن نارگیل میراکل اوجی ایکس باعث انتقال شادابی و لطافت به موهای شما می شود. این محصول در حجم 385 میل بوده و قیمت شامپو بدون سولفات روغن نارگیل میراکل او جی ایکس 349000 تومان می باشد.

برای خرید روی این متن کلیک کنید

 

 

شامپو بدون سولفات پاک کننده کالر شین پلکس ترزمه

اگر به دنبال شامپویی رنگی هستید تا از رنگ موهای شما محافظت کند، ما به شما شامپو بدون سولفات پاک کننده کالر شین پلکس ترزمه رو معرفی می کنیم این محصول بدون سولفات می باشد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای افرادی که پوست حساسی دارند است.

فرمولاسیون با کیفیت حرفه ای ما با روغن کاملیا مجلل غنی شده است که به دلیل خواص احیا کننده اش شناخته شده است و زیبایی طبیعی موهای شما را به نمایش می گذارد، و موهای شما را براق می نماید، استفاده از این شامپو باعث از بین رفتن کراتین شما نمی شود و قیمت شامپو بدون سولفات کالر شین پلکس ترزمه 400000 تومان می باشد.

برای خرید روی این متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *