دسته‌بندی نشده

معرفی محصولات مای ویتامینز هرآنچه راجب مای ویتامینز باید بدانیم

برند مای ویتامینز

مای ویتامینز، عنوان یک برند مشهور در کشور انگلستان بوده که به تولید محصولات مکمل پوستی و مولتی ویتامین ها می‌پردازد. از سال 2012 فعالیت خود را آغاز و محصولات را وارد بازار کرد. ویژگی اساسی این برند برای تولید انواع مکمل ها و مولتی ویتامین ها، زندگی سالم با ساده ترین راهکار است. ضمن اینکه اصل مهم در این راهکار ها، به کار گیری ویتامین ها و مواد معدنی است که در قالب یک مکمل توسط متخصصینی با تجربه تولید شده است. بخش زیادی از محصولات مای ویتامینز حاوی ضروری ترین و جدید ترین مکمل های زیر هستند:

  • ویتامین ث
  • زینک
  • آهن
  • عصاره رزبری
  • تمشک
  • جینسینگ
  • ماکا

اهداف برند مطرح انگلیسی مای ویتامینز

محصولات مای ویتامینز

اگر شما هم به دنبال راهی برای تقویت سیستم ایمنی هستید یا به سلامت و شادابی خود اهمیت می‌دهید؛ پیشنهاد می‌کنیم محصولات مای ویتامینز را خریداری نمایید. همچنین برند مای ویتامین با هدف تولید محصولاتی با میزان کیفیت بالا و ترکیباتی خالص فعالیت می‌کند. فعالیت آن کاملا مطابق به روز ترین دانش در زمینه سلامت است. محصولات برند مای ویتامینز شامل دسته های مختلف ویتامینی، پروتئینی، چربی سوز ها و محصولات وگن می‌باشد.

معرفی 6 نمونه از بهترین محصولات برند مای ویتامینز

تمامی ترکیبات سازنده این محصولات توسط متخصصینی با تجربه مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین محصولات آن مطابق به روز ترین استاندارد ها در آزمایشگاه هایی با کیفیت تولید شده است. در ادامه چند نمونه از کاربردی ترین محصولات برند مای ویتامینز در دسته ویتامین ها را معرفی می‌کنیم.

1) مولتی ویتامین اکتیو ومن مای ویتامینز

با خرید مولتی ویتامین اکتیو ومن که حاوی 20 عدد قرص است، می‌توانید انواع ویتامین های مورد نیاز بدن خود را رفع کنید. تمام ویتامین ها و مواد مورد نیاز بانوان، در این مولتی ویتامین اکتیو ومن مای ویتامینز وجود دارد. همچنین میزان متابولیسم بدن نیز با مصرف آن تنظیم می‌گردد.

مولتی ویتامین اکتیو ومن

وجود ویتامین های B12، C و D در مولتی ویتامین اکتیو ومن ساخت شرکت مای ویتامین باعث می‌شود میزان حس خستگی کاهش یابد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. برای مصرف آن بایستی روزی دو عدد در دو نوبت صبح و عصر مصرف شود. این مکمل ویژه بانوان است.

2) کپسول امگا 3 مای ویتامینز

کپسول امگا 3 مای ویتامینز ، مکملی جبران کننده بوده که میزان اسید های چرب ضروری بدن شما را به خوبی تامین می‌کند. EPA و DHA به عنوان دو مورد از ضروری ترین اسید های چرب در بدن بوده که جزء ترکیبات سازنده کپسول امگا 3 مای ویتامینز نیز می‌باشند.

کپسول امگا 3 مای ویتامینز

این منبع غنی شده از اسید های چرب، علاوه بر امگا 3 از روغن تصفیه شده سویا و دیگر آنتی اکسیدان ها نیز برخوردار است. با خرید و مصرف آن طی 3 نوبت در روز، از مزیت های مختلفی که برای بدن به خصوص اندام قلب دارد؛ بهره مند شوید.

3) هیالورونیک اسید مای ویتامینز

اگر قصد دارید یک آبرسان، حجم دهنده و لیفت کننده برای پوست خود تهیه کنید. نیازی نیست محصولات متنوعی را خریداری نمایید، زیرا هیالورونیک اسید مای ویتامینز تمامی این خواص را به صورت یکجا دارد. با مصرف این محصول به صورت روزانه یک عدد، دیگر نیازی ندارید نگران میزان کلاژن در بدن به علت بالا رفتن سن باشید.

هیالورونیک اسید مای ویتامینز

سیلیکا و منیزیم به عنوان دو جزء سازنده هیالورونیک اسید مای ویتامینز می‌باشند. منیزیم موجود در آن، عامل خوبی برای تاثیر این مکمل در رفع آسیب های ایجاد شده در مو محسوب می‌گردد.

4) مولتی ویتامین الفا من مای ویتامینز

علیرغم ویتامین های موجود در محصولات غذایی که افراد مصرف می‌کنند، پزشکان نیز مکمل هایی جهت تامین دیگر ویتامین های مورد نیاز بدن را پیشنهاد می‌دهند. مولتی ویتامین الفا من مای ویتامینز، نوعی مکمل غذایی بوده که با برخورداری از انواع مختلف ویتامین ها؛ تاثیر ویژه ای در ارگان های مختلف بدن دارد.

مولتی ویتامین الفا من

اگر قصد دارید عضلاتی قوی داشته باشید، حس خستگی تان کاهش یابد و همیشه پر انرژی باشید؛ پیشنهاد می‌دهیم این محصول را مصرف کنید. البته خرید آن تنها به آقایان توصیه می‌شود.

5) مکمل ریلکس مای ویتامینز

داشتن خوابی راحت، یکی از رمز های روان سالم است که در این صورت در طول روز نیز سرحال خواهید بود. مکمل ریلکس مای ویتامینز به گونه ای طراحی شده است که میزان استرس را کاهش می‌دهد و بدون شک به راحتی می‌خوابید.

مولتی ویتامین مای ویتامین

تمامی ترکیبات سازنده آن گیاهی بوده و فاقد هر گونه اجزا سازنده از نوع شیمیایی می‌باشد. یک عدد از این محصول را نیم ساعت قبل از خواب مصرف کنید تا تاثیرات بی نظیر آن را مشاهده کنید. البته برای افرادی که دارو های افسردگی مصرف می‌کنند، استفاده از آن تنها با دستور پزشک قابل انجام است.

6) کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز

خرید این محصول به عنوان یک مکمل همه کاره توصیه می‌شود. ترکیبات مختلفی مانند کلاژن، ویتامین C و پودر نارگیل موجود است که هر یک عملکرد خاص خود را دارند. برای مثال تقویت سیستم ایمنی، تنظیم میزان کلاژن دو نمونه از خاصیت های ویتامین C این کپسول است. همچنین خود کلاژن موجود نیز از خاصیت های زیادی در بدن برخوردار است.

کپسول کوکونات کلاژن

از طرفی وجود پودر نارگیل در کنار این ترکیبات، تاثیر ویژه ای بر اسید های چرب بدن دارد. بنابراین وضعیت سلامت پوست، مو و ناخن از طریق مصرف کپسول کوکونات کلاژن مای ویتامینز بهبود میابد. پیشنهاد می‌شود روزانه 2 عدد از آن را استفاده کنید.

7) مولتی ویتامین A-Z

کمبود میزان ویتامین های بدن، می‌تواند تاثیرات منفی بر سلامت انسان بگذارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با خرید مولتی ویتامین A-Z که با انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی تولید شده است، سلامت بدن خود را ارتقا دهید.

آهن، ویتامین های A و C از اجزا سازنده آن محسوب می‌گردد که هر یک از خواص ویژه ای برخوردار هستند. برای مثال ویتامین A در بهبود وضعیت بینایی، ویتامین C در تولید کلاژن و تقویت سیستم ایمنی و آهن برای رفع خستگی نقش دارد.

بهترین فروشگاه خرید محصولات مای ویتامینز

شما می‌توانید برای خرید هر یک از محصولات برند مای ویتامینز به وبسایت اینترنتی نازبانو مراجعه کنید. با توجه به شرایط سخت خرید و فروش محصولات خارجی، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که محصولاتی اورجینال عرضه کند؛ بسیار سخت است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که تمامی محصولات ما در نازبانو، کاملا اصل می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *