آرایشی و زیبایی, محصولات بهداشتی

معرفی برند نوتروژینا (نیتروژنا) | Neutrogena | و محصولات نوتروژینا

محصولات نوتروژینا

بخش قابل توجهی از زیبایی هر فرد، سلامتی پوست است.با محصولات نوتروژینا می توانید پوستی سالم تر داشته باشید، برند نوتروژینا Neutrogena  یک کمپانی موفق در ارائه محصولات مراقبتی و سلامت از پوست است که محبوبیت جهانی دارد.

برند نیتروژنا در سال 1930 در لس آنجلس توسط امانوئل استولاروف با نام Natone تاسیس شد. این برند در ابتدا شرکت کوچک فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود. در آن زمان از این لوزام آرایشی در صنعت فیلم سازی استفاده می شود. این برند از سال 1940 محصولات خود را در بازار های کوچک محلی عرضه کرد.

در سال 1954 میلادی، زمانی که امانوئل راهی سفر تجاری به اروپا شده بود، متوجه یک صابون ایده آل شد. این صابون توسط شیمی‌دان و سازنده‌ی لوازم آرایشی بهداشتی بلژیکی به نام دکتر ادموند فرومونت (Dr. Edmond Fromont) تولید شده بود.

این صابون، پوست را تحریک نمی‌کرد و پی اچ متعادل با پی اچ آب داشت. شفاف و ملایم بود و به راحتی از روی پوست شسته می شد. این صابون نوتروژینا نام داشت. استولاروف با این عقیده که این محصول، تقاضای زیادی دارد، به تدوین استراتژی تجاری پرداخت و صابون را وارد کشور آمریکا کرد.

وی در این استراتژی، ویژگی های خاص این صابون مثل شفافیت کهربا را ذکر کرد. در نتیجه این صابون، نقطه عطف و موفقیت برند نیتروژنا شد. در سال 1962 نام این برند آمریکایی از نیتون به نوتروژنا تغییر کرد.

در سال 1967، یکی از اعضای موسسه برند نوتروژینا، فردی به نام لوید کوتزن (Lloyd Cotsen) که به ریاست شرکت منصوب شده بود، تبلیغ و ترویج مزایای صابون‌ های وارداتی را به سمت حرفه‌ی پزشکی برد. در آغاز دهه‌ی 1980، این برند وارد حوزه مراقبت از مو شد و بخش بزرگی از بازار را در دست گرفت.

مزایای محصولات نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

برند نوتروژینا، یک برند پرطرفدار در حوزه آرایشی بهداشتی است. این برند، بر اساس نیاز کاربرد محصولات را تولید می کند و هم اکنون محصولات نوتروژینا در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می رسند.

محصولات این برند، کیفیت فوق‌العاده ای داشته و از مواد اولیه مرغوب بر پایه مواد گیاهی ساخته می شود. به گونه ای که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند.

این محصولات علاوه بر اینکه اثر گذاری سریع دارند، سلامت پوست را حفظ می کنند و آسیب، خارش، سوزش، قرمزی، التهاب، جوش و حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند.

فرمولاسیون سبک محصولات باعث شده به راحتی جذب پوست شوند و احساس سنگینی ایجاد نکنند.

محصولات نوتروژینا، از بروز انواع مشکلات پوستی جلوگیری می کنند و برای درمان انواع مشکلات پوستی مناسب هستند. مثلا چین و چروک و خشکی که یکی از بارز ترین مشکلات پوستی است، با واتر ژل نوتروژینا و آبرسان نوتروژینا به سرعت درمان می شود.

محصولات نیتروژنا، فاقد مواد شیمیایی، پارابن، الکل و مواد صابونی است و به همین دلیل آسیبی به پوست نمی رسانند.

برای همه پوست ها مناسب بوده و در واقع جنس پوست شما هر چه که باشد، می توانید از محصولات نوتروژینا استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *