مکمل امگا ۳ سان شاین

  • تکامل مغز و بالابردن هوش و ایجاد رابطه سالم مغز با چشم و قلب
  • هم EPA (ایکوزاپنتانوئیک اسید) و هم DHA (دوکوزاپنتانوئیک اسید). امگا 3 – از بینایی سالم و رشد مغز حمایت می کند. کلید توسعه سیستم عصبی مرکزی و قلبی عروقی؛ ایمنی را تقویت می کند.
  • راهی سالم، راحت و خوشمزه را برای بچه ها ارائه می دهد تا رژیم غذایی خود را با اسیدهای چرب امگا 3 تکمیل کنند.
  • فرمولاسیون ویژه با اسیدهای چرب ضروری منبع خالص و طبیعی برای برقراری سیستم مغز با چشم و قلب و ایمنی بدن
  • فاقد ژلاتین، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و مواد نگهدارنده و مواد غیر طبیعی
  • طعم لیمو و توت کاملا طبیعی وبدون شکر و ایجاد متابولیسم و سوخت وساز دقیق
  • این مکمل اسید چرب ضروری و حتمی برای حفظ بدن و مراقبت از بدن کودکان دربرابر عفونت ها و بیماری های ویروسی و زندگی سالم ارائه می دهد.
  • این پاستیل های امگا 3 بسیار خوشمزه هستند وایمنی بدن و محافظت از بدن را تامین می کند
  • پنجاه میلی گرم اسیدهای چرب امگا3 وحاوی ویتامین‌های ضروری مانند ویتامین A، C، D، E و OMEGA3 با EPA و DHA است که فواید زیادی برای سلامتی دارد.
  • از مواد مغذی ضروری دیگر مانند EPA و DHA به شما می دهد.
  • برای سن ۲سال تا ۱۵سال
  • ساخت و تولید کشور کانادا
  • هرروز روزی دو عدد
  • محتوی۶۰عدد پاستیل در یک بسته
  • قیمت دلار محصول ۲۵$

2,500,000 تومان

2 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اگر روغن ماهی را دوست ندارید، این پاستیل های امگا 3 برای شما بهترین هستند ، زیرا این ها جایگزین روغن ماهی هستند. پاستیل های امگا 3 فاقد هرگونه مواد سمی، رادیکال های آزاد، رنگ های مصنوعی و شیرین کننده ها هستند.

مکمل امگا ۳ سان شاین معجزه سلامت مغز ،بالارفتن آی کیو،سلامت چشم و مغزو ایمنی سیستم بدن و ایمنی دربرابر عفونت ها تکامل مغز و بالابردن هوش و ایجاد رابطه سالم مغز با چشم و قلب دارد که هم EPA (ایکوزاپنتانوئیک اسید) و هم DHA (دوکوزاپنتانوئیک اسید) می تواند از بینایی سالم و رشد مغز حمایت کرده و کلیه سیستم عصبی مرکزی و قلبی عروقی ایمنی را در بدن تقویت می کند.

مکمل امگا ۳ سان شاین راهی سالم، راحت و خوشمزه را برای بچه ها ارائه می دهد تا رژیم غذایی خود را با اسیدهای چرب امگا 3 تکمیل کنند و فرمولاسیون ویژه آن به گونه ای است که فاقد ژلاتین، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و مواد نگهدارنده و مواد غیر طبیعی همراه با اسیدهای چرب ضروری منبع خالص و طبیعی برای برقراری سیستم مغز با چشم و قلب و ایمنی بدن هستند.

 

 

ویژگی های مکمل امگا ۳ سان شاین

مصرف صمغ های امگا3 بسیار آسان است. آدامس های سانشاین OMEGA3 در 2 طعم مختلف عرضه می شوند تا بتوانید طعم دلخواه خود را انتخاب کنید و همچنین این پاستیل های امگا 3 با داشتن طعم لیمو و توت کاملا طبیعی و بدون شکر بسیار خوشمزه هستند و با ایجاد متابولیسم و سوخت وساز دقیق و ایمنی بدن و محافظت از بدن را تامین می کند و علاوه بر آن این مکمل اسید چرب ضروری و حتمی برای حفظ بدن و مراقبت از بدن کودکان دربرابر عفونت ها و بیماری های ویروسی و زندگی سالم ارائه می دهد.

مکمل امگا 3 سان شاین معجزه سلامت مغز  حاوی پنجاه میلی گرم اسیدهای چرب امگا3 وحاوی ویتامین‌های ضروری مانند ویتامین A، C، D، E و OMEGA3 با EPA و DHA است که فواید زیادی برای سلامتی دارد و مناسب برای سن 2سال تا 15سال می باشد که محتوای این مکمل 60 عدد پاستیل در یک بسته است و کودکان دلبند شما می توانند هر روز  یعنی روزی 2 عدد ازین مکمل معجزه آسا مصرف کنند.

 

 

خواص مکمل امگا 3 سان شاین بر بدن

 

 

مکمل امگا 3 سان شاین برای سلامت قلب

پاستیل های مولتی ویتامین امگا 3 سان شاین غیر GMO هستند و این ها بدون گلوتن هستند که امگا3 به تنهایی می تواند فواید زیادی برای سلامتی از جمله سلامت قلب به شما می دهد. سطح تری گلیسیرید خون را کاهش می دهد. به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند. ویتامین های ضروری مکمل امگا 3 سان شاین حاوی ویتامین‌های ضروری مانند ویتامین A، C، D، E و OMEGA3 با EPA و DHA است که فواید زیادی برای سلامتی دارد.

مکمل امگا 3 سان شاین برای سلامت چشم ها

لثه های امگا3 آفتابی به بهبود سلامت چشم کمک می کنند. امگا 3 جزء ضروری شبکیه است که بخشی از چشم شماست، بنابراین لثه امگا3 بینایی و سلامت چشم شما را بهبود می بخشد.

مکمل امگا 3 سان شاین برای سلامت مغز

پاستیل های امگا3 از برند سان شاین سلامت مغز را به ویژه در دوران بارداری تقویت می کنند. در دوران بارداری، اگر مادر از آدامس امگا3 استفاده کند، سلامت مغز نوزاد خوب خواهد بود و رشد و تکامل مغز نوزادان موثر است.

مکمل امگا 3 سان شاین برای کاهش ADHD

پاستیل امگا3 علائم ADHD را در نوزادان کاهش می دهد؛ ADHD یک نوع اختلال در بیش فعالی رفتاری است که بر بیش فعالی، بی توجهی کودکان تأثیر می گذارد و از آن جایی که مکمل امگا 3 سان شاین حاوی طعم دهنده های طبیعی هستند و در این صمغ ها از شربت های با فروکتوز بالا، شیرین کننده های مصنوعی، گلوتن، ژلاتین و لبنیات و هیچ رنگ مصنوعی به آن اضافه نشده است که به دلیل وجود ویتامین های ضروری و اسید چرب امگا 3، دارای فواید سلامتی فراوانی هستند که می تواند برای کودکان انتخاب مناسبی باشد.

 

 

امگا 3 و اسید های چرب موجود در مکمل سان شاین

جزء اصلی عناصر های آفتابی و تشکیل دهنده این مکمل معجزه آسا  امگا 3 است که به رشد مغز، سلامت قلب و سلامت چشم کمک می کند. همچنین ایمنی بدن را تقویت می کند و به تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با عفونت ها کمک می کند. صمغ های امگا 3 آفتابی با اسیدهای چرب ساخته می شوند که سلامت فرد را حفظ می کنند.

اینها پاستیل های مبتنی بر پکتین هستند که حاوی DHA و EPA هستند و این صمغ ها حاوی ذرت، مخمر، سویا و ژلاتین نیستند. این پاستیل ها دوستدار طبیعت و سلیاک هستند. مکمل امگا ۳ سان شاین یک مولتی ویتامین 100% طبیعی است که برای شما و فرزندانتان ایمن است. آدامس های مولتی ویتامین وگان Sunshine N Cool دارای گواهینامه GMP هستند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
تعداد / بسته بندی

۶۰عدد پاستیل

کشور-سازنده

کانادا

ویتامین-ها

A, C, D, E, DHA (دوکوزاپنتانوئیک اسید), EPA (ایکوزاپنتانوئیک اسید), امگا 3

برند

سان شاین | Sunshine

رنگ

پاستیلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکمل امگا ۳ سان شاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,500,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید