مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان )

  •  محافظت از سیستم استخوان و تمام اسکلت استخوانی بدن
  •  تقویت و افزایش استحکام استخوان و جلوگیری از پو سیدگی استخوان
  •  حاوی انواع ویتامین و مواد معدنی که باعث جلوگیری از پوکی استخوان
  •  افزایش استحکام استخوان ها و حفظ ان در برابر ضربه ها
  •  افزایش سلامت عضلانی، اسکلتی و عروقی و کمک به جلوگیری از انواع بیماری های استخوانی
  • حاوی ترکیبات گیاهی و طبیعی برای افرادی که درد های استخوانی دارند یا به بیماری ها نزدیکن
  •  جلوگیری از پوکی استخوان و بیماری های استخوانی .جلوگیری از دیسک و ارتروز
  •  افزایش سیستم ایمنی و سلامت کلی بدن
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  •  حاوی 90 عدد قرص مصرف 30 روز
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3039 دسته: ,
برند: Afterave

2,200,000 تومان

21 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) یک پشتیبان حرکتی برای استخوان و مفاصل است که با مواد اولیه با کیفیت بالا و فرمولاسیون منحصر بفرد جهت داشتن یک سیستم استخوانی قوی و ماندگار طراحی و عرضه شده است. مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) ممتاز به ساخت ماتریکس استخوان و بافت همبند کمک می کند.

طیف وسیعی از مواد مغذی برای حفظ عملکرد مفاصل در این مکمل وجود دارد. بون بیس به سلامت عضلانی، اسکلتی و عروقی زنان و مردان کمک میکند . مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) ، با برخورداری از ترکیبات طبیعی و ارگانیک، و بکارگیری ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، علاوه بر تقویت استخوان ها و افزایش استحکام آنها، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و سلامت کلی بدن را افزایش می دهد.

 

 

ترکیبات مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) :

ویتامین D: ویتامین D برای حمایت از سیستم ایمنی و عملکردهای گوارشی و پروبیوتیک ها ضروری است. این ویتامین همچنین از سلامت عملکرد ماهیچه ای، اسکلتی، عروقی و مفاصل پشتیبانی می کند.

ویتامین C: ویتامین C برای حمایت از سیستم ایمنی سالم ضروری است و به تشکیل و تولید کلاژن کمک می کند، سلامت مو و پوست را بهبود می بخشد و از پوست سر و فولیکول ها حمایت می کند.

ویتامین K: ویتامین K برای تولید پروترومبین، پروتئین و فاکتور انعقادی مهم در لخته شدن خون و متابولیسم استخوان ضروری است و از سلامت استخوان، قلب و شناختی حمایت می کند.

کلسیم: کلسیم از تشکیل و حفظ استخوان ها و دندان های سالم حمایت می کند. همچنین یک ماده معدنی ضروری برای رشد مو و جلوگیری از ریزش، ریزش و نازک شدن مو است.

زینک: روی یک ماده معدنی حیاتی است که بدن شما بصورت گسترده از آن استفاده می کند. این ماده معدنی در بهبود سیستم ایمنی، سلامت پوست و تولید پروتئین در بدن نقش مهمی دارد.

منیزیم: منیزیم در بهبود عملکرد ورزشی، سلامت قلب، خواب بهتر و سطح قند خون نقش دارد، با افسردگی مبارزه می کند، علائم PMS را بهبود می بخشد و سلامت استخوان ها را ارتقا می دهد.

 

 

مس: مس به بدن در ساخت کلاژن، جذب آهن و ساخت گلبول های قرمز کمک می کند. این ماده از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند، در تولید انرژی نقش دارد و قند را به انرژی تبدیل می کند.

پتاسیم: پتاسیم برای عملکرد همه سلول ها ضروری است. ضربان قلب را تنظیم می کند، عملکرد مناسب ماهیچه ها و اعصاب را تضمین می کند، پروتئین را سنتز می کند و کربوهیدرات ها را متابولیزه می کند.

منگنز: منگنز نقش مهمی در تولید کلاژن در بدن دارد. کلاژن پروتئین بسیار مهمی است که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و مو و ناخن را تقویت می کند.

بور: بور یک عنصر کمیاب در مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) است که می تواند رشد و نمو مناسب استخوان را فراهم کند، بر مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر و منیزیم تأثیر مثبت می گذارد و با ویتامین D هم افزایی دارد.

ایپریفلاون: ایپریفلاون یک فلاونوئید مصنوعی است که از ایزوفلاون سویا بدست می آید. این ترکیب کلسیم را در استخوان افزایش می دهد و از تجزیه استخوان جلوگیری می کند، بنابراین در جلوگیری از پوکی استخوان موثر است.

لیزین: لیزین یک واحد سازنده اسید آمینه ضروری برای پروتئین است و به نظر می رسد به جذب کلسیم در بدن کمک می کند. و  از تشکیل کلاژن، ماده ای مهم برای استخوان ها و بافت های همبند، از جمله پوست، تاندون ها و غضروف، پشتیبانی می کند.

بروملین: بروملین التهاب و تورم، رگ به رگ شدن و کشیدگی و سایر آسیب های جزئی عضلانی را کاهش می دهد. ممکن است برای کمک به گوارش، آرتروز و کاهش درد در عضلات استفاده شود.

مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) ، یک تقویت کننده قوی است که هر آنچه بدن برای عملکرد سلامت، استخوان های قوی و عضلات قوی نیاز دارد را فراهم می کند.مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) فاقد پارابن، طعم دهنده مصنوعی و ترکیبات غیر طبیعی است و با جذب بالا و تاثیر گذاری مناسب، سلامت و شادابی شما را تضمین می کند.

 

 

نحوه استفاده از مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) :

روزانه 2 عدد قرص مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان ) میل شود. مناسب برای استفاده 30 روز.

توضیحات تکمیلی
برند

Afterave

تعداد / بسته بندی

90 عدد قرص

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکمل بون بیس افتر ایو ( تقویت کننده استخوان )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,200,000 تومان

21 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید