صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا

  • مناسب انواع مو ابرو برای حالت دهنده و فرم دهنده
  • استفاده بسیار آسان و قدرت حالت دهندگی بسیار بالا
  • بدون احساس سنگینی و ضد التهاب، خارش و سوزش
  • ماندگاری بسیار بالا و حاوی روغن آووکادو و نارگیل
  • تقویت کننده ابرو جلوگیری از ریزش ابرو هاو فرموله شده در لابراتور تخصصی
  • محصولی برای تقویت و زیبایی مژه و ابرو
برند: سفورا

149,000 تومان

148 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند سفورا ( صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا )

سفورا، یکی از شرکت لوازم آرایشی و زیبایی در شهر پاریس است، که در سال 1973توسط دومینیک مندوناد تاسیس شد و در حال حاضر متعلق به شرکت لویی ویتون بوده و از برندهای کمپانی LMH به‌شمار می‌آید.

شعبه مرکزی سفورا در بولوین-بیانکور، پاریس قرار دارد و هم‌اکنون دارای 1700 شعبه و فروشگاه در 30کشور جهان دارد و در سال 2013 درآمدی معادل 4میلیارد دلار داشته است.این کمپانی با استفاده از مهارت و دانش خود، محصولات فوق‌العاده ویژه‌ای را تولید کرده  و همچنین کمپانی sephora در تولید عطر بسیار موفق بوده است. یکی از بهترین محصول مناسب انواع مو ابرو برای حالت دهنده و فرم دهنده صابون ژلی و ریمل ابرو بی رنگ حالت دهنده سفورا می باشد .

 

 

صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا

این روزها لیفت کردن ابروها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا محصول جدیدی از برند سفورا از کشور فرانسه است که به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به آرایشگر به ابروهای خود حالت داده و آن ها را به سمت بالا فیکس نمایید.

این محصول نه تنها ابروها را سر جای خود نگه میدارد می کند بلکه بدون احساس سنگینی و ضد التهاب، خارش و سوزش ابروها را پرپشت تر و زیباتر جلوه می دهد. صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا به صورت یک بسته بسیار زیبا و شکیل است که در یک محفظه به همراه یک برس مخصوص در کنار یکدیگر قرار داده شده اند.

صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا بی رنگ بوده و به هنگام استفاده به مقدار زیاد، روی ابروها سفیدک نمی زند و جهت ابروها را در سمتی که بخواهید ثابت نگه می دارد.صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا ماندگاری بسیار بالا و حاوی روغن آووکادو و نارگیل دارد که کیفیت این صابون ماندگاری بیشتری نسبت به ژل و صابون های ابرو سایر برندها دارد. این محصول تقویت کننده ابرو و جلوگیری از ریزش ابرو ها بوده و فرموله شده در لابراتور تخصصی کشور فرانسه است .

 

 

خواص روغن نارگیل در صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا

روغن نارگیل یک مرطوب کننده بسیار طبیعی و عالی است که در مرطوب کردن پوست و مو نقش زیادی دارد. این روغن با داشتن مواد مغذی می تواند ابروها و پوست اطراف آن را مرطوب کند و مانع آسیب دیدن ابروها شود. روغن نارگیل نسبت به سایر روغن ها خیلی بهتر و سریع تر جذب مو می شود و رطوبت را درون پوست نفوذ می کند.

همچنین با وجود روغن نارگیل در صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا می تواند تمامی باکتری ها و قارچ های مضری که روی پوست وجود دارند را از بین ببرد. این روغن به دلیل خاصیت ضدباکتریایی و ضد قارچی و داشتن اسیدهای چرب طبیعی خود می توانند همه ی عفونت های پوستی را درمان کند. معمولا شکستگی ابرو باعث ریختن آن ها می شود و در نهایت ابروهایمان کم پشت می شود و از خواص روغن نارگیل برای ابرو این است که مانع از شکستن ابروها می شود و می تواند به پرپشت شدن و تقویت ابرو کمک کند.

 

 

خواص روغن آوکادو در صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا

گاهی اوقات ممکن است خانم ها با نازک شدن ابرو یا خالی شدن در برخی از قسمت های ابرو مواجه شوند و برای رفع این موضوع می توانید از روغن آووکادو برای رشد سریع تر ابرو استفاده کنید تا هرگز شاهد خالی بودن قسمت هایی از ابرو نباشید روغن آووکادو بر رشد ابرو ها تاثیر اعجاب انگیزی می گذارد و باعث تحریک و رشد تارهای نازک در ابرو می شود.

توضیحات تکمیلی
برند

سفورا

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صابون ژلی و ریمل ابرو سفورا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

149,000 تومان

148 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید