پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور

  • سه پالت مجزا و جدیدترین تولید ۲۰۲۳ از دل فرانسه
  • رنگ های ترکیبی و بسیار شیک با پیگمنت و غلظت زیاد
  • ۴رنگ سایه ،۲ رنگ کانتور برای سایه سازی در چشم و بعددادن به نگاه زیبا
  • سه کوالیته رنگ برای سه سلیقه
  • قیمت محصول در وب سایت ۱۵یورو
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
شناسه محصول: 3067 دسته: ,
برند: بورژوا

750,000 تومان

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور

یکی از وسایل آرایشی پرکاربرد سایه‌های چشم هستند. این وسیله آرایشی بیشتر به صورت پالت و یا مجموعه‌ای از چند رنگ سایه مختلف در یک بسته‌بندی به فروش می‌رسد. به این وسیله آرایشی پالت سایه چشم گفته می‌شود.

پالت‌های سایه معمولا از یک نوع و در رنگ‌های متفاوت تولید می‌شوند ولی در برخی از آن‌ها انواع گوناگونی از سایه مانند سایه کرمی، پودری و اکلیلی یک جا وجود دارند. از رنگ‌های مختلف پالت سایه برای سایه زدن قسمت‌های مختلف پلک و زیر ابرو استفاده می‌شود. این کار باعث ایجاد عمق و زیبایی دوچندان در چشم‌های شما خواهد شد.

البته ناگفته نماند که پالت سایه چشم یکی از مهم‌ترین وسایل آرایشی خانم‌ها محسوب می‌شود که جلوه زیبایی به چشم‌ها می‌دهد. شما با اتنخاب درست رنگ‌های سایه متناسب با رنگ‌ چشم‌ها و تم آرایشی، می‌توانید جلوه بی‌مانندی به نگاه خود ببخشید.

 

 

معرفی پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور

یکی از بهترین پالت های سایه موجود در بازار پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور است. رنگ های این پالت یکی از جذاب ترین رنگ هایی است که می توان برای سایه چشم استفاده کرد. این محصول رنگ بندی زیبایی دارد و یکی از بهترین رنگ بندی ها را دارد.

چرا که این محصول را می توان برای آرایش های روزمره و همچنین آرایش شب استفاده کرد. پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور یک انتخاب مناسب برای افرادی است که یک پالت سایه با کیفیت با رنگ های زیبا میخواهند.

این برند در کالکشن جدید خود سه رنگ متنوع را به بازار عرضه کرد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. در فرمولاسیون این سایه ها از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده نشده و همین علت موجب شده پیگمنت و ماندگاری این سایه ها به شدت زیاد شود.

پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور میتواند بهترین انتخاب شما باشد! چرا؟

زیرا این محصول جدید ترین محصول خوب بازار و تولید 2023 است. در داخل پالت سایه دو رنگ کانتور وجود دارد ، برای فرم دادن و حالت دادن به چشم ها…اگر شما میخواهید فرم های مختلف مثل ( گردن کردن چشم ، روباهی کردن چشم و… ) این پالت بی شک مناسب شما است.

 

 

نحوه استفاده از پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور

این محصول را می توانید به صورت خشک و برای گرفتن نتیجه بهتر با پیگمنت بالاتر به صورت مرطوب استفاده کنید. پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور را می توان برای آرایش های گرم و پاییزی و یا روزانه استفاده کنید. این پالت رنگ های مات و براق دارد و می‌توان به کمک آن یک آرایش چشم کامل داشته باشید.

درباره برند بورژوا

بورژوا یک شرکت لوازم آرایشی فرانسوی است که متعلق به یک گروه آمریکایی است. بورژوا محصولات آرایشی، عطر و مراقبت از پوست را تولید می کند که در حدود 26000 نقطه فروش در بیش از 80 کشور در سراسر جهان فروخته می شود.

توضیحات تکمیلی
برند

بورژوا

کشور-سازنده

فرانسه

رنگ

01 intense look (پالت قرمز), 02 cheeky look (پالت سرخابی), 03 cute look (پالت صورتی کم رنگ)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه بورژوا مدل ولوم گلامور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

750,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید