مداد ابرو قهوه ای شانه دار Rimmel

مداد ابرو قهوه ای شانه دار Rimmel مدادی بلندکننده ،پرکننده ، وتثبیت کننده مو ابرو

برس تعبیه شده با دونه های نرم

برس توکار و روی درب محصول

فرمول پوشیدن طولانی و ۲۴ساعته

ضد لک و ریزش و بدون اغراق زیبا

ویتامینه و تقویت ،ایجاد زیبایی چندبرابر

شناسه محصول: 3081 دسته: , ,

300,000 تومان

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند ریمل لندن Rimmel London (مداد ابرو قهوه ای شانه دار Rimmel )

ریمل لاندن برندی از کشور انگلستان است که در سال 1834 میلادی و توسط فردی به نام یوجین ریمل تاسیس شد. یوجین در دوران نوجوانی خود در عطر فروشی که به تازگی تاسیس شده بود به همراه پدرش در شهر لندن مشغول به فعالیت شد.

او پس از کسب تخصص و تجربه ای فراوان در زمینه عطرسازی و لوازم آرایشی، در سن ۲۴ سالگی اولین فروشگاه خود را افتتاح کرد. در سال 1887 میلادی یوجین موسس و بنیان گذار این برند انگلیسی از دنیا رفت و پس از وی پسرانش به توسعه این تجارت پرداختند.

با توجه به اینکه تمرکز اصلی برند ریمل بر روی زیبایی و آراستگی چشم ها بود، ریمل های تولیدی این برند شهرت فراوانی به دست آورد. نکته قابل توجه آن است که در واقع کلمه ریمل که در بسیاری از زبان ها از جمله زبان فارسی وارد شده است،

برگرفته از نام این برند انگلیسی است و پس از جنگ جهانی دوم، برند ریمل به کمپانی های مختلفی واگذار شد اما با وجود این، در طی سال های اخیر این برند زیر مجموعه ای از هلدینگ کمپانی کوتی اینکورپوریتد بوده است که در حال حاضر این برند با قدمت بسیار زیاد خود به یکی از پر فروش ترین برند محصولات آرایشی در انگلستان و محصولات آن در بیش از چهل کشور دنیا از جمله ایران به فروش می رسد.

 

 

مداد ابرو قهوه ای شانه دار Rimmel

مداد ابرو یکی از پرکاربردترین لوازم آرایش در جهان است و ابرو به عنوان یکی از اجزای مهم در قسمت مرکزی صورت، می تواند نقش به سزایی در زیبایی چهره خانم ها داشته باشد. به همین علت روش های زیادی برای زیباسازی و رفع نقص قسمت های ابرو از جمله مداد ابرو ریمل شانه دار ریمل ، وجود دارد. امروزه خانم هایی که ابرو های بسیار کم پشت و ضعیفی دارند.

برای زیباتر جلوه کردن ابروهای خود، تنها با استفاده از مداد ابرو ریمل شانه دار ریمل ، می توانید کیفیت زیبایی ابروهایتان را افزایش دهید. مداد ابرو ریمل شانه دار ریمل مدادی بلندکننده ،پرکننده ، و تثبیت کننده مو ابرو با  برس تعبیه شده با دونه های نرم به صورت و کار در قسمت درب محصول با خاصیت ویتامینه و تقویت کننده و با خاصیت ضد لک ، ریزش و بدون اغراق ابروهایی زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت.

 

 

از جمله کاربرد های مداد ابرو ریمل شانه دار ریمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرم دهی ابرو: به وسیله مداد ابرو ریمل شانه دار ریمل می توانید با ایجاد خطوط و منحنی ها و فرم های مورد نظر، یک فرم و حالت کلی را برای ابرو هایتان ایجاد کنید
  • پرکردن جای خالی ابرو: از دیگر کاربردهای مداد ابرو، پرکردن قسمت هایی است که ممکن است در آن قسمت ها موهای ابرو رشد نکرده و وجود نداشته باشد.
  • کشیدن ابرو: برای ایجاد یک مدل یا خطوط منحنی مناسب برای ابرو، شما می توانید از مداد ابرو استفاده کنید.
  • کشیدن سایه : در نقاط کم پشت می توانید برای جلوگیری از جای خالی و هرگونه تو رفتگی در ابرو ها از سایه دادن به وسیله ی مداد ابرو استفاده کنید.

 

 

نحوه کشیدن مداد ابرو قهوه ای شانه دار Rimmel

مرحله 1: ابروها را با برس تعبیه شده مداد ابرو حرفه ای برس بزنید و پف دهید.

مرحله 2: ابروها را حکاکی کنید تا شکاف ها را پر کنید.

مرحله 3: شکل طبیعی ابرو خود را به عنوان یک راهنما دنبال کنید و بسته به ظاهر خود، قوس های خود را مشخص کنید، ابروها را بلندتر کنید و مجسمه سازی کنید.

توضیحات تکمیلی
برند

ریمل | RIMMEL

رنگ

001 قهوه ای تیره ( دارک بران ), 002 قهوه ای متوسط ( هازل )

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد ابرو قهوه ای شانه دار Rimmel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

300,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید