ریمل رنگ آبی کاربنی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده مدل اسمارت شماره 02

  • ریمل رنگ آبی کاربنی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده مدل اسمارت شماره 02
  • بافت کرمی و سبک غلیظ و خامه ای
  • قابلیت استفاده آسان حتی بر روی مژه های کوتاه وکمپشت
  • قابل استفاده به تنهایی یا به عنوان تاپ کت بر روی مژه های دارای پایه ریمل مشکی
  • ایجاد جلوه زیبا و زیبایی بی نظیر
  • قابلیت حجم دهی پانوراماتیک
  • دارای رنگدانه های قوی و‌یگمنت انحصاری
  • دارای برس حجم دهی و بلندکننده مژه
  • رنگ استثنایی و بسیار لاکچری ابی
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا
  • قیمت محصول در وب سایت اصلی۱۵€

1,200,000 تومان

15 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیکو میلان

ریمل حجم دهنده و بلند کننده گیاهی رنگ آبی کیکو میلانو از یک برند ایتالیایی است که این برند تولیدکننده محصولات حرفه ای پوست و آرایشی است که فعالیت خودش را از سال 1997 شروع کرده و تا به امروز در حال فعالیت می باشد.

برند ایتالیایی کیکو میلانو هدف اصلی خود را به ارائه طیف گسترده ای از محصولات باکیفیت در زمینه آرایشی به دلیل اینکه هر فردی بتواند از محصولات این برند استفاده کند از بهترین متریال در این برند استفاده می کند. از جمله مزیت هایی که برند کیکو میلانو به همراه دارد این است که براساس فناوری و دانش روز و در جهت ارائه محصولات نوآورانه و خلاق به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

 

برند کیکو میلان با برخورداری از تکنولوژی Techni Color، درحال تولید و نمایش بزرگ ترین پالت های رنگ های ارایشی می باشد که در نوع خود اولین و با کیفیت ترین برند می باشد و البته ناگفته نماند که قابل توجه است که این برند تنها به وسیله فرمول های نوین و متخصصان زیادی در زمینه لوازم ارایشی صورت می گیرد.

این برند ایتالیایی با برخوردار بودن مرغوبیت بالایی که این محصول دارد به همراه خلاقیت های روز افزون برای برند خود، باعث شناخته شدن هرچه بیشتر برند kiko  شده است، که این موضوع به ارزیابی دقیق و عمیقی منتهی شده که به وسیله آزمایشات بالینی که توسط موسسه های دانشگاهی وکلینیک های پوستی تایید شده است.

 

 

معرفی ریمل رنگ آبی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده گیاهی

محصولی جالب و جذاب با رنگ های شگفت انگیز می باشد. ریمل رنگ آبی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده گیاهی می تواند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد یا بروی نوک مژه هایی که دارای پایه ریمل مشکی هستند برای ایجاد جلوه ای زیبا و طبیعی مورد استفاده می گیرد.

ریمل رنگ آبی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده گیاهی دارای بافت کرمی سبک است که به راحتی با اپلیکاتور روی مژه ها قرار می گیرد و علاوه بر این دارای ویژگی حجم دهی پانوراماتیک است که ظاهر مژه ها چند برابر نمایش داده می شودو همه اینها در کنار برس حجم دهی و بلند کننده کیکو محصولی کاربردی و دوست داشتنی را برای شما عزیزان ارمغان آورده است.

مواد تشکیل دهنده ریمل رنگ آبی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده گیاهی شامل ماده ؛ استئارات، موم زنبور عسل مصنوعی، میکا، پتاسیم ستیل فسفات، سوربیتان استئارات، کوپلیمر VP/VA، گلیسریل استئارات، کوپلیمر آکریلات/اتیل هگزیل آکریلات، کوپلیمر VP/ایکوزن، صمغ سنگال اقاقیا، بوتیلن گلیکول می باشد و با وجود بافت کرمی و سبک غلیظ و خامه ای و در عین حال سبک آن، به راحتی حتی بر روی کوتاه ترین مژه ها مژه ها را حجم و بلند می کند و رنگی پررنگ به رنگ آبی ایجاد می کند.

 

 

ویژگی های ریمل رنگ آبی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده گیاهی

می توان آن را به تنهایی یا به عنوان روکش روی ریمل مشکی استفاده کرد تا رنگی به چشم ها بدهد. برس فیبری و مثلثی شکل، موجب عملکرد عالی این برس شده است وحجم، طول مژه ها را می افزاید و شدت رنگ کاملا تضمین شده است.قسمت‌های داخلی برس، جایی که موها کوتاه ‌تری هستند، را در برمی گیرد در حالی که موهای بلندتر برس روی مژه‌ها شانه می‌شوند و جلوه‌ای با وضوح بالا ایجاد می کنند.

برس فوق العاده راحت که حتی کوتاه ترین مژه ها را پوشش می دهد و رنگی قوی و پر رنگ می دهد. ریمل رنگ آبی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده گیاهی قابل استفاده به تنهایی یا به عنوان تاپ کت بر روی مژه های دارای پایه ریمل مشکی و با ایجاد جلوه زیبا و زیبایی بی نظیر قابلیت استفاده آسان حتی بر روی مژه های کوتاه وکم پشت را دارد که همچنین رنگ استثنایی و بسیار لاکچری ابی را بر روی مژه های شما نمایان می کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

رنگ

آبی

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل رنگ آبی کاربنی کیکو میلان حجم دهنده و بلند کننده مدل اسمارت شماره 02”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,200,000 تومان

15 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید