کرم پودر کیکو مدل Matte-R

  • فونداسیون و کرم پودر فول کاور و ۲۴ساعته بر پایه اب مایع کامل و مات کننده.
  • مات نگه داشتن پوست در تمام طول روز، به چهره یکنواخت و فول کاور می بخشد و لک ها را استتار می کند.
  • دارای بافت نوآورانه “اثر تقلید” است که با پوست سازگار شده و حرکت می کند تا ظاهری طبیعی ایجاد کند.
  • سبک، قابل مخلوط شدن و استفاده راحت، پوست را با جلوه ای مات تقویت می کند که تا 12 ساعت ماندگاری
  • پوست را نرم و مخملی می کند و دارای پوشش متوسط ​​تا فول است که ساخت آن آسان است.
  • به ویژه برای پوست های معمولی تا چرب توصیه می شود.
  • سه سایه زیبا آن با هر نوع رنگی سازگار است.
  • از نظر پوست تست شده است ،غیر کومدوژنیک
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان
  • سایز محصول۳۰میل
  • قیمت محصول در سایت اصلی۱۸€
شناسه محصول: 3248 دسته: ,

1,100,000 تومان

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کرم پودر کیکو مدل Matte-R

کرم پودر یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم در بین لوازم آرایشی خانم ها است که بدون شک همه خانمها و دختران جوان با کرمپودر آشناییت دارند و از تأثیر شگفت‌انگیز آن در آرایش صورت آگاه هستید و میدانید که اگر کرم پودر خود را به درستی انتخاب کنید می تواند پیش زمینه یک آرایش ماندگار وحرفه‌ای باشد و شما با انتخاب کرم پودر کیکو مدل Matte-R می توانید خوبی مشکلات پوستی مانند جای جوش،

فرورفتگی لک ها و کبودی زیر چشم و صورت را به صورت کامل پوشش دهد و پوستی که منافذ باز داردرا تبدیل به یک پوست کاملاً صاف تبدیل کنید.کرم پودرها از برند کیکو میلان در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند تا هر خانمی بتواند براساس نوع و رنگ پوست کرم پودر مناسب خود را انتخاب کند.

کرم پودر کیکو مدل Matte-R ساخت کشور ایتالیا یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که شاید بدون آن آرایش صورت هیچ زیبایی نداشته باشد؛ بنابراین شما با استفاده از کرم پودر کیکو مدل Matte-R می توانید یک زیرسازی منحصر به فرد و حرفه ای را داشته باشید و علاوه بر آن بتوانید رنگ پوست خود را با استفاده کرمپودر تنظیم یا حتی تغیراتی در فرم صورت بدون استفاده از کانتور یا برنزر ایجاد کنید.

 

 

ویژگی کرم پودر کیکو مدل Matte-R

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است کرم پودر کیکو مدل Matte-R در بین سایر برند ها و رقبای خود جلو باشد این است که فونداسیون کرم پودر کیکو مدل Matte-R کاملا فول کاور و  بر پایه اب مایع کامل و مات کننده می باشد که ماندگاری آرایش را تا 24 ساعت تضمین می کند.کرم پودر کیکو مدل Matte-R به مات نگه داشتن پوست در تمام طول روز، به چهره یکنواخت و فول کاور می بخشد و

لک ها را استتار می کند و همچنین دارای بافت نوآورانه “اثر تقلید” است که با پوست سازگار شده و حرکت می کند تا ظاهری طبیعی ایجاد کند. این کرمپودر منحصربه فرد و مات کننده دارای بافت بسیار سبک قابل مخلوط شدن و استفاده راحت می باشد که پوست را با جلوه ای مات پوست را نرم و مخملی می کند و دارای پوشش متوسط ​​تا فول کاور است که پوست را تقویت می کند.

 

 

کرم پودر کیکو مدل Matte-R با پوشش یک‌دست و طبیعی ، به ویژه زمانی که آثار بی‌خوابی، خستگی و بیماری در چهره مشخص به پوست ظاهری شاداب و باطراوت می‌بخشد و با استفاده از کرم پودر کیکو مدل Matte-R به دلیل داشتن فوندانسیون بر پایه اب مایع کامل و مات کننده برای پوست های معمولی تا چرب  و پوست هایی که لک‌های بزرگ و زیاد، کک و مک، آکنه و جوش را می‌پوشاند

و علاوه بر آن برای کاور کردن قرمزی، چین و چروک و خطوط صورت نیز مناسب است، توصیه می شود و سه سایه زیبا آن با هر نوع رنگی سازگار است . الته ناگفته نماند که این کرم پودر مات کننده با بافت مخملی از نظر پوست تست شده  و ثابت کرده است که غیر کومدوژنیک می باشد.

 

 

روش استفاده از کرم پودر کیکو مدل Matte-R

روش استفاده از از کرم پودر کیکو مدل Matte-R این است که در ابتدا از تمیز و مرطوب بودن پوستتان اطمینان خاطر حاصل کنید و در غیر این صورت 5 دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده یا پرایمر  جذب پوستتان شود. افراد حرفه ای توصیه می کنند که می کنند که اگر پوشش بسیار بالایی می خواهید، کرم پود را با استفاده از اسفنج یا یک پد خیس روی پوست پخش کنید. .کرم پودر را در همه نقطه پوست علل خصوص در ناحیه ی چشم ها و زیر چانه و  صورت محو کنید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

حجم

30 میل

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

Matte-R

رنگ

۳رز نچرال طبیعی رز, ۴.۵ نچرال(نچرال بژ )متوسط, ۵.۵ نچرال گلد (مدیوم )

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر کیکو مدل Matte-R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,100,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید