کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی

  • استتار تغییر رنگ ها و لک ها و ایجاد پایه ای عالی برای آرایش چشم، وماندگاری ۲۴ساعته و ضد اب با بهره گیری حداکثری از بافت، تنها در یک مرحله با یک محصول.
  • پرایمر چشم دارای فرمول گیاهی غنی شده با عصاره بابونه تولید شده پایدار و حاوی 88 درصد مواد طبیعی است.
  • سبک و فوق العاده ظریف، به سرعت خشک می شود و پایه مناسبی برای آرایش چشم ایجاد می کند.
  • به لطف اپلیکاتور نوک جمع شده، استفاده از آن فوق العاده آسان است، حتی در حین حرکت.
  • کانسیلر دارای فرمول گیاهی غنی شده با آب شکوفه پرتقال تولید شده پایدار، عصاره گل موللین، جلبک مرجانی و جلبک قهوه ای است.
  • دارای بافت فوق العاده راحت و پوشش متوسط ​​و نتیجه ساختنی است.
  • قسمت مرکزی بسته بندی از 100% پلاستیک بازیافتی ساخته شده است، بطری های حاوی محصولات از پلاستیک زیستی ساخته شده اند.
  • پوشش ۲۴ساعته و ماندگار طولانی مدت و ۱۰۰٪گیاهی
  • پرایمر برای اب رسانی و ماندگاری طولانی
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا میلان
شناسه محصول: 3247 دسته: , ,

950,000 تومان

5 عدد در انبار

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی

امروزه برند های زیادی وجود دارند که کانسیلرهای بسیار متنوع و با برند های معتبری را به بازار عرضه می کنند که رقابت در بین برند کیکو و سایر برند ها بسیار زیاد است .کانسیلر از برند کیکو در حقیقت یک کرم روشن کننده است و برای خانم هایی که تیرگی زیر چشم آن ها زیاد می باشد یا قسمت هایی از پوستشان که شامل لکه های بعد از جوش دارند ، می تواند مناسب برای استفاده باشد . کانسیلر کیکو قدرت پوشش دهی بسیار بالایی دارد و به راحتی می تواند هر گونه نقص پوستی را با قدرت بسیار بالای خود پوشش دهد و آن ها را به صورت کلی محو کند.

بیشتر خانم ها از تاثیر بسیار فوق العاده پرایمر اطلاع دارند و پرایمر در بین محصولات آرایشی یکی از ضروری ترین لوازم است . پرایمر می تواند به نوعی زیر ساز یک آرایش حرفه ای باشد.

 

 

پرایمر کیکو میلان می تواند برای خانم هایی که دارای منافذ باز پوستی که شبیه به پوست پرتقالی هستند، بدون شک برای آن ها پیش آمده است که هنگامی که از کرم پودر استفاده می کنند، کرم پودر به صورت صاف و یکدست روی پوست قرار نمی گیرد  و در اینجا است که شما با استفاده از پرایمر می توانید بهترین گزینه برای این دسته از خانم ها باشد .

شما با استفاده از پرایمر  می توانید پوست را کاملا پوشش دهید و پوست هایی که دارای منافذ باز هستند را صاف و یکدست می کند و پس از خشک شدن پرایمر بر روی صورت شما می توانید یک آرایش حرفه ای و یکدست را بر روی پوست خود انجام دهید و بعد از گذشت ساعت ها هیچ گونه تغییری در آرایش شما به  وجود نخواهد آمد .

 

 

تفاوت کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی

شما می توانید کانسیلر ( کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی ) را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید که در هر دو حالت کانسیلر تاثیر خود را خواهد گذاشت ؛ اما در مورد پرایمر ( کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی ) موضوع کاملا متفاوت است که علاوه بر استفاده از پرایمر قبل یا بعد از هر گونه آرایش پوستی می تواند نتیجه منحصر به فردی را داشته باشد .

البته شما می توانید از یک کرم مرطوب کننده، قبل از به کار بردن پرایمر، روی پوست خود استفاده کنید که پرایمر کیکو نقش یکدست کننده و آماده سازی پوست برای پذیرش یک آرایش حرفه ای علل خصوص کرم پودر را به همراه دارد. کانسیلرها، قدرت جذب به مراتب بیشتری برای پوشاندن ایرادات پوستی و جای جوش و لک دارند.

 

 

ویژگی کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی

یکی از مهم ترین ویژگی های استتار در تغییر رنگ ها و لک ها و ایجاد پایه ای عالی برای چشم و صورت می باشد که پرایمر چشم دارای فرمول گیاهی غنی شده با عصاره بابونه تولید شده پایدار و حاوی 88 درصد مواد طبیعی است می باشد که دارای ماندگاری 24 ساعته همراه با ماندگار طولانی مدت و 100٪گیاهی ، ضد اب با بهره گیری حداکثری از بافت تنها در یک مرحله با استفاده از کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی می باشد.

کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی به گونه ای است که بافت بسیار سبک و فوق العاده ظریفی دارد و به سرعت خشک می شود و پایه مناسبی برای آرایش چشم می باشد.

علاوه بر اینکه پرایمر این محصول حاوی 88 درصد مواد گیاهی است ، کانسیلر نیز دارای فرمول گیاهی غنی شده با آب شکوفه پرتقال تولید شده پایدار، عصاره گل موللین، جلبک مرجانی و جلبک قهوه ای است که دارای دارای بافت فوق العاده راحت و پوشش متوسط ​​و نتیجه ساختنی است و به لطف اپلیکاتور نوک جمع شده، استفاده از آن حتی در حین حرکت فوق العاده آسان است.

قسمت مرکزی بسته بندی کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی از 100% پلاستیک بازیافتی ساخته شده است، بطری های حاوی محصولات از پلاستیک زیستی ساخته شده اند.

 

 

مزیت کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی

 مهمترین مزیتی که پرایمر به همراه دارد شامل :

پرایمر برای اب رسانی و ماندگاری طولانی

از بین بردن چروک های ریز پوست

محو کردن لکه های پوستی

بالا بردن زمان ماندگاری آرایش

جلوگیری از جمع شدن کرم پودر در سایر نقاط پوست

جلوگیری از نفوذ کرم پودر به لایه های زیرین پوست

زیرسازی عالی پوست و یکدست کردن

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانسیلر و پرایمر کیکو مدل دوتایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

950,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید