کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت

  • کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت، آبرسان پوست دهیدراته با هیلارونیک اسید
  • تسکین دهنده پوست خشک وپوشش ابریشمی
  • حاوی آنتی اکسیدان با خواص ضد پیری وصد چروک و درمان ان
  • بافت مایع با پوشش دهی بالا و کاور بی نظیر
  • نمای نهایی طبیعی و ساتن ومات
  • ماندگاری طولانی مدت و ۲۴ساعته
  • تست شده توسط متخصصین پوست و بهترین انتخاب برای پوست های بی اب
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان
  • سایز محصول ۳۰ میل
  • قیمت محصول در سایت اصلی ۱۸$
شناسه محصول: 3389 دسته: ,

1,500,000 تومان

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت

یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی در میان حجم انبوهی از لوازم آرایشی خانم ها، کرم پودرها می باشد که به صورت روزانه مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد. هنگامی که صحبت از لوازم آرایشی مناسب برای پوست های خشک به میان می آید، چیزی که بیشترین اهمیت را دارد انتخاب یک کرم پودر مناسب برای پوست خشک است.

به عبارت دیگر، پوست شما چه خشک باشد، چه پوست چرب یا نرمال، باید از کرم پودر های ارگانیک و مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید تا از این طریق بتوانید به نتیجه دلخواه و مطلوب خود در آرایش پیدا کنید. عدم توجه به این موارد در انتخاب کرم پودر می تواند در پوست های خشک و حساس نتیجه ای منفی را برای این افراد به همراه داشته باشد.

خانم هایی که پوست های خشک و حساسی دارند ممکن است برای پیدا کردن بهترین کرم پودر برای پوست خشک سخت و دشوار باشد، چرا که هر کرم پودری به راحتی روی پوست‌های خشک پخش نمی‌شود و ممکن است پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از استفاده آن، حالت ماسیدگی بر روی پوست بگیرد و آرایشتان را خراب کند.

میزان ترشح سبوم در پوست های خشک در مقایسه با پوست های چرب کمتر است، پوست های خشک فاقد رطوبت کافی در لایه اپیدرم هستند و همچنین پوست های خشک و حساس به علت نازک بودن معمولا دچار کشیدگی و قرمزی و در بسیاری از مواقع پوسته پوسته می شوند.

افرادی که خشکی پوست دارند این علائم در فصل سرما تشدید می شوند و علاوه بر آن عوامل محیطی، آفتاب سوختگی، سبک زندگی متفاوت، شرایط آب و هوایی، عوامل هورمونی و ژنتیکی نیز می توانند برخشکی پوست صورت و از دست رفتن رطوبت پوست تاثیرگذار باشند. بنابراین توصیه می شود که افراد دارای پوست خشک بهتر است که از کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت استفاده کنند.

ویژگی کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت

از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده است کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار بگیرید، فونداسیون مرطوب کننده و مایع عصرانه اثر درمانی موجود در این کرم پودر و خاصیت آبرسانی عمقی به پوست، برای داشتن پوستی بی عیب و نقص می باشد. بافت مرطوب کننده این کرم پودر با پوشش متوسطی که به راحتی قابل ساخت است، پوشش ساتنی طبیعی و بادوام را برای پوست های خشک و حساس با پوشش دهی بی عیب و نقص پوست تضمین می کند.

فرمول ویژه کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت با ترکیبی از مواد با اثرات مرطوب کننده، تسکین دهنده و آنتی اکسیدانی غنی شده است که پاسخ جهانی برای هر نوع پوست و رنگ پوست بوده و فرمت پکینگ استفاده را تسهیل می کند و انتخاب گسترده سایه ها آن را برای همه رنگ های پوست مناسب می کند. البته ناگفته نماند که این کرم پود فوق العاده از مورد بررسی و آزمایش بزرگان ایتالیایی شده است که بر اساس نتیجه آن این محصول غیر کومدوژنیک می باشد.

 

 

مزیت استفاده از کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت

آبرسانی پوست:

از مهم ترین ویژگی های کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت، خاصیت آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست را تا 24 ساعت دارد . اسید هیالورونیک موجود در این محصول یکی از عناصر موجود در محصولات آبرسان است. فوندانسیون مرطوب کننده و مایع عصرانه اثر درمانی و ابرسان پوستی را به همراه دارد که می تواند از خشکی پوست جلوگیری کند و رطوبت مورد نیاز آن را تامین کند.

برخورداری از بافتی سبک:

یک کرم پودر مناسب برای پوست خشک با در نظر داشتن پوشش دهی مناسب برای پوست احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند و دارای بافت مرطوب کننده کاملا سبک می باشد.

دارای مقادیری از SPF:

از دیگر مزیت های کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت این است که دارای میزان قابل توجهی از SPF می باشد تا بتواند از پوست در برابر نور خورشید و اشعه های زیان آور آن محافظت کند و در عین حال از خشکی، التهاب و قرمزی پوست نیز جلوگیری می کند.

عدم وجود ترکیبات حساسیت زا و التهابی:

کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت فاقد ترکیبات عطری و هرگونه رایحه، پارابن، اسانس می باشد؛ زیرا این مواد می توانند باعث ایجاد التهاب و قرمزی پوست های خشک شوند و قرمزی و کشیدگی پوست های خشک را تشدید می کنند.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه 

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

حجم

30 میل

کشور-سازنده

ایتالیا

رنگ

cr 10, cr 20, n 100, n 145, n 170, n 60, wb 05, wb 130, wb 15, wb 40, wb 90, wr 01, wr 50

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر آبرسان کیکو میلانو اسمارت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,500,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید