پن استیک | کاور فیکس | cover fx Canada

  • Cover FX Total Cover Cream Foundation
  • کرم پودر کامپکت و پنککی از برند کاورفکس کانادا
  • خاصیت مات‌کنندگی پودر و پوشش دهی بالاتر از کرم پودر
  • مناسب پوست‌های نرمال تا چرب و پوست های کاستی دار
  • حاوی انواع ویتامین ها برای حفظ رطوبت ،ضد التهاب و ایجاد پوستی سالم
  • حاوی یک پد مناسب و محفظه حاوی آینه
  • با جمع دو محصول کاربردی در یک محصول
  • کرم پودر خاصیت درخشان کننده و طراوت‌بخش خود را از عصاره گیاه
  • ویتامین C، ویتامین E و ویتامین F: به محافظت در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند.

499,000 تومان

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پن استیک کاور فیکس یا همان cover fx Canada به عنوان یکی از محصولات آرایشی جدید، بسیار محبوب و پرطرفدار هست. شرکت کاور اف ایکس یا cover fx یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در زمینه تولید لوازم آرایشی بسیار مرغوب است و لوازم آرایشی بدون هرگونه پارابن، عطر، گلوتن، روغن معدنی و تالک تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند، سطح بسیار بالایی حتی بالاتر از استانداردهای جهانی دارد. از جمله محبوبیت این شرکت به دلیل داشتن امکان سفارش شخصی‌سازی شده است، یعنی هر شخص کرمی کاملا مخصوص پوست خود و به رنگ دلخواه خود سفارش داده و در موعد مورد نظر تحویل می‌گیرد.

ویژگی های پن استیک کاور فیکسپن استیک کاور فیکس

معرفی کلی پن استیک

پن استیک کاور فیکس حالت ترکیبی دارد و مجموعی از سه مورد کرم پودر، پنکک، پودر فیکس است. به طور کلی برای از بین بردن هر گونه التهاب، قرمزی و رفع تیرگی پوست در قسمت‌های مختلف صورت است. این محصول بدون هیچ گونه چربی و اثر روغنی و البته با ظاهری سبک و غنی شده با کرم مرطوب کننده است. با استفاده از این پن استیک هیچ نیازی به زدن کرم‌های متعدد و چندین لایه روی هم نیست و یک بافت کاملا یک دست روی پوست شما ایجاد می‌کند.

از دیگر مزایای این محصول از بین بردن جای لکه، کک، مک و سیاهی‌های روی صورت و پف زیر چشم است. این پن به طور کلی یک محصول کاملا گیاهی بوده و برای کسانی که تمایل به استفاده هر روز آن دارند، بسیار مناسب است.

پن استیک کاور فیکس چیست

نحوه استفاده پن استیک کاور فیکس

در صورتی ک دارای پوست چرب هستید یا اگر دارای پوست مختلط هستید، لازم است که قبل از زدن پن روی پوست خود از آنتی شاین استفاده کنید تا به خوبی روی پوستتان بنشیند. سپس مقداری از آن را روی پوست زده و با پد یا چرتکه مخصوص پخش کنید و به تمام قسمت‌های پوستتان بزنید. به منظور داشتن دوام بالاتر این محصول لازم است که آن را باکاموفلاژ گریماس یا پودر فیکس یا کامپکت پادر بپوشانید.

ویتامین های پن استیک کاور فیکس

نحوه پاکسازی پن استیک از روی پوست

ابتدا به منظور پاکسازی این محصول از روی پوست خود، باید از میکاپ ریموور یا مولتی ریموور استفاده کرده و پس از این مرحله باید از کلیزینگ لوشن استفاده کنید تا به خوبی از روی پوستتان تمیز شود.

پن استیک کاور فیکس

سخن آخر

برای افرادی که به زیبایی پوست خود اهمیت بسیاری می‌دهند و از لوازم آرایشی استفاده زیادی می‌کنند، محصولات و لوازم آرایشی کاور اف ایکس گزینه خوبی است. در کنار همه این‌ها باید گفت که پن استیک کاور فیکس یک زیر ساز بسیار مناسب برای پوشش‌دهی تمام پوست و رفع تیرگی‌ها و مشکلات پوستی است. اگر شما هم از این محصولات استفاده کرده یا انتقاد و پیشنهادی در این باره دارید، می‌توانید تجارب خود را از طریق همین سایت با ما به اشتراک بگذارید.

توضیحات تکمیلی
رنگ

g+50:پوست متوسط وزیتونی وتناژ طلایی, g10:پوست روشن و لایت و تناژ پوست نچرال, g50:پوست متوسط و شکلاتی و تناژ طلایی, p30:پوست روشن و لایت با تناژ صورتی هلویی

برند

کاور فکس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پن استیک | کاور فیکس | cover fx Canada”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

499,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید