پودر فیکس  ال ای  گرل | L.A girl | اورجینال

650,000 تومان

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

خرید پودر فیکس ال ای گرل :

خرید پودر فیکس ال ای گرل حتما توجه کرده اید بعد از استفاده کرم پودر پس از گذشت مدت زمان کوتاهی کرم ساختار اولیه ی خود را از دست می دهد و پوست حالت یکدست خود را از دست می دهد. برای حفظ حالت یکدست کرم پودرتان ما پودر فیکس ال ای گرل را پیشنهاد می کنیم. با خرید پودر فیکس ال ای گرل بی رنگ است و با تثبیت کرم پودر حالتی مات به آرایش شما می دهد. در ادامه بیشتر به خرید پودر فیکس ال ای گرل خدمت شما میدیمخرید پودر فیکس ال ای گرل

 پودر فیکس  L.A girl :

پودر فیکس  L.A girl محصولی همه کاره است که با داشتن اثرات ویژه به خوبی کرم پودر شما را فیکس می کند.پودر فیکس  L.A girl با صد درصد سیلیس معدنی فرموله شده است. فرمولاسیون و ترکیبات این پودر فیکس به گونه ای است که علاوه بر تثبیت آرایش، خطوط و چین و چروک ها و عیب و ایرادات پوست شما را نیز پوشش می دهد. با این کار شما چهره ای طبیعی و درخشان را شاهد خواهید بود. داشتن پوستی صاف و یکدست برای داشتن آرایشی جذاب و طبیعی بسیار ضروری است و در حقیقت پایه ی اصلی آرایش شما همین است.

 پودر فیکس  L.A girl

 

فرمولاسیون پودر فیکس  L.A girl به گونه ای است که شما پس از استفاده احساس سنگینی بر روی پوست نمی کنید. ترکیبات سبک و خاص پودر فیکس  L.A girl مانع احساس ناخوشایند در شما می شود.

اگر دنبال دیگر محصولات این برند هستین روی محصولات ال ای گرل کلیک کنید و بقیه محصولات را ارزیابی کنید

 پودر فیکس اورجینال :

یکی از خصوصیات ویژه پودر فیکس اورجینال این است که علاوه بر این که از آن بعد از استفاده کرم پودر برای تثبیت آرایش استفاده می کنید، شما می توانید آن را روی پوست بدون آرایش نیز پودر فیکس اورجینال استفاده نمایید. با این کار پوست شما صاف و یکدست می شود و خطوط ریز پوست محو می شود و شما پوستی طبیعی و مات پیدا می کنید.

با توجه به ترکیبات رنگی خاص مورد استفاده در پودر فیکس اورجینال شما با هر تن رنگی پوست می توانید از این پودر استفاده نمایید. زیرا پودر فیکس اورجینال بی رنگ برای تمام رنگ پوست ها قابل استفاده است.

 

 پودر فیکس اورجینال

روش استفاده از پودر فیکس  ال ای  گرل

برای این که از به کار بردن پودر فیکس ال ای گرل نتیجه ی خوبی بگیرید از این دستور العمل پیروی کنید. ابتدا پد آرایشی مناسبی انتخاب کنید سپس پد را به صورت دورانی داخل محفظه ی پودر فیکساتور بچرخانید تا به خوبی به پودر آغشته شود. قبل از اینکه آن را روی پوست تماس دهید با زدن چند ضربه به پد، پودر اضافی را از پد جدا کنید تا در مراحل بعدی لایه ای یکدست روی پوست کشیده شود. همان طور که قبلا نیز گفته شد شما یا بعد از کرم پودر یا بدون زدن کرم پودر می توانید در این مرحله پودر فیکس را روی پوست خود پخش نمایید. در این مرحله تمام پوست خود را به خوبی با لایه ای یکدست از پودر پوشش دهید. برای پخش پودر از انواع پد ها یا براش های پخش پودر می توانید استفاده نمایید.

 

خلاصه ویژگی های پودر فیکساتور ال ای  گرل :

پایانی یکدست و طبیعی و ایجاد حالت مات

تثبیت آرایش و افزایش دوام آن

استفاده در قبل و بعد آرایش

محو چین و چروک ها و عیوب پوست

ترکیبات سبک و معدنی

برند آمریکایی

 

توضیحات تکمیلی
رنگ

بنانا, وایت

برند

ال ای گرل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر فیکس  ال ای  گرل | L.A girl | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

650,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید