کرم پودر کیکو مدل جامد

  • فونداسیون را با پوشش طبیعی بچسبانید رو پوست بدون تعریق و خشکی . ماندگاری ۲۴ساعت
  • پوستی بی عیب و نقص، تقویت شده با پوشش طبیعی و طبیعی که در تمام طول روز ماندگاری دارد.
  • فرمت طراحی دستی آن کاربرد آسان، دقیق و راحت را ارائه می دهد، ایده آل برای لمس سریع در حین حرکت حتی برای کانتورینگ و کانسیلر
  • فرمول فوق العاده آن ماندگاری طولانی مقاوم در برابر عرق و غنی شده با عصاره جینسینگ انرژی زا است.
  • ضد تعریق و ابرسانی قوی و ضد لک با خاصیت ضد چروک و لیفت فوری
  • بافت با پوشش دهی بالا، بازده رنگی فوری و یک پوشش طبیعی ظریف را ارائه می دهد
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان
  • قیمت محصول در سایت اصلی۲۲€
شناسه محصول: 3249 دسته: ,

1,500,000 تومان

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

همه خانم ها تمایل زیادی برای داشتن کرم پودر کیکو مدل جامد دارد چرا که هر آرایشی زیبا و حرفه ای نیاز به کرم پودر حرفه ای دارد. کرمپودر زمینه ساز هر آرایشی است و می تواند صورت شما را از هر گونه لک های قهوه ای جای جوش ، آکنه ، هرگونه لک و قرمزی پوست مخفی کند و عدم استفاده از کرم پودر باعث می شود که کک و مک های صورت خودشان را بیشتر نشان دهند و به شما حسی ناخوشایند انتقال دهد و از زیبایی شما کم خواهند کرد.

اما برای پوشش دادن هرگونه نقص صورت شما نمی توانید هر کرم پودری را انتخاب و استفاده کنید ؛ چرا که هر محصول آرایشی باید متناسب با میزان چربی و آب موجود در بافت پوست باشد. به عنوان مثال اگر از کرمپودرهای چرب با پوشش متوسط ببدون در نظر داشت نوع پوست استفاده کنید ممکن است که لکه های صورت شما را نتواند کاور کند و از طرفی چین و چروک های صورت بیشتر نمایان خواهند شد و در بین کرم های موجود در سطح بازار کرم پودر کیکو مدل جامد از محبوبیت زیادی در بین خانم ها دارد.

 

 

ویژگی کرم پودر کیکو مدل جامد

یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت زیادی در بین خانم ها شده است این است که کرم پودر کیکو مدل جامد می تواند پوستی بی عیب و نقص، تقویت شده با پوشش طبیعی و بافت کاملا طبیعی که در تمام طول روز ماندگاری با ماندگاری 24 ساعته برای پوست شما ایجاد کند. فوندانسیون کرم پودر کیکو میلان به گونه ای است که پوشش طبیعی بچسبانید رو پوست بدون تعریق و خشکی و فرمول فوق العاده آن ماندگاری طولانی مقاوم در برابر عرق و غنی شده با عصاره جینسینگ انرژی زا است.

فرمت کرم پودر کیکو مدل جامد طراحی دستی آن کاربرد بسیار آسان، دقیق و راحت را ارائه می دهد که ایده آل برای لمس سریع در حین حرکت حتی برای کانتورینگ و کانسیلر همراه با بافت با پوشش دهی بالا، بازده رنگی فوری و یک پوشش طبیعی ظریف را ارائه می دهد و همچنین این محصول ایتالیایی ضد تعریق و ابرسانی قوی و ضد لک با خاصیت ضد چروک و لیفت فوری صورت می باشد . البته ناگفته نماند که کرم پودر کیکو مدل جامد برای خانم های شاغل که مشغله زیادی دارند بسیار مناسب است، چرا که به سرعت می توانند را آرایش کنند و کاربری بسیار آسانی در برابر سایر کرم پودرها دارد.

 

 

مزیت استفاده از کرم پودر کیکو مدل جامد

از مهم ترین مزیت استفاده از کرم پودر کیکو مدل جامد این است که کاربری بسیار آسان و قابل استفاده ای دارد که به راحتی می توانید روی پوست بکشید و و آن را به راحتی در نواحی صورت پخش کنید و این کرم پودر برای بانوانی که مشغله زیاد و فرصت کمی برای آرایش ندارند بسیار مناسب است.

کرم پودر جامد هیچگونه فضایی را اشغال نمی کند و ظاهری کوچک و سبک دارد. این مزیت ها باعث شده است که کرم پودر کیکو مدل جامد در بین خانم ها جایگاه ویژه ای داشته باشد.این کرم پودر مقدار کمی چربی و روغن در مواد اولیه خود دارد و در نتیجه برای افرادی که پوستی چرب و مختلط دارند انتخاب مناسبی است. کرم پودر کیکو مدل جامد می تواند چربی پوست را که در طول روز حفظ کند وچربی پوست را کنترل کند و خیلی راحت روی پوست بنشیند.

 

 

کرم پودر کیکو مدل جامد برای خانم هایی که پوست خشک و حساس دارند مناسب نمی باشد؛ چرا که خشکی بیش از حد پوست آن ها با استفاده از کرمپودر جامد تشدید می شود و پس از استفاده پوست دچار التهاب و خشکی بیشتری می شود. از طرف دیگر چین و چروک ها، خط اخم و خط خنده با استفاده از این محصول بر روی پوست های خشک بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

جامد

رنگ

۲رز (نچرال رز), ۲گلد نچرال طبیعی, ۳گلد نچرال طبیعی (مدیوم ), ۵نچرال (بژ روشن ), ۷ گلد (نچرال بژ )متوسط

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر کیکو مدل جامد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,500,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید