کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15

  • برجسته سازی فونداسیون مایع با پوششی صاف و به طور طبیعی درخشان.
  • فرمول ابتکاری حاوی اسید هیالورونیک است و ثابت شده است که پوست را تا هشت ساعت آبرسانی می کند و پوست شفاف و پر اب با درخشانی خاص و محافظ در افتاب .بافت فوق العاده به نظر می رسد، فوق العاده سبک است و به نظر می رسد که گویی آرایش نمی کنید.
  • پوشش متوسط ​​و فول در عین حال قابل ساخت را فراهم می کند، احساس خنکی دلپذیری دارد و به راحتی اعمال می شود.
  • حاوی ضد آفتاب است که به محافظت از اپیدرم کمک می کند. Skin Tone Foundation در یک بطری پمپ
  • پیچیده عرضه می شود که به شما امکان می دهد مقدار مناسبی از محصول را پخش کنید.
  • مناسب برای انواع پوست و پوستهای کم اب
  • از نظر پوست تست شده است ،غیر کومدوژنیک
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان
  • سایز محصول۳۰میل
  • قیمت محصول در سایت اصلی۲۰€

1,500,000 تومان

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

 کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 نشان دهنده این است که تا چه میزان باعث کاهش آسیب‌های پوستی از طری کرم پودر می‌شود.اگر از این محصول بر روی پوست زده باشید و در مقایسه با زمانی که از یک کرم پودر معمولی بدون خاصیت SPF استفاده کرده اید میبیند که مدت بیشتری طول می‌کشد تا اشعه فرابنش به پوست شما نفوذ کند و سبب قرمزی و لک های پوستی آن شود. در حقیقت کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 علاوه بر پوشش بسیار بالای صورت ، از آفتاب سوختگی و ایجاد لکه های ناشی از تابش نور خورشید جلوگیری می کند.

 

 

کرم پودرها یکی از اقلام اصلی آرایش صورت می باشند که انتخاب یک کرمپودر با کیفیت بالا می تواند آرایشی حرفه ای و جذاب را به شما ارائه دهد . کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 به شما پوستی یکدست و ظاهر آرایشی عالی را از صبح تا شب فراهم می نماید و علاوه بر آن با مواد منحصر به فرد از حاوی اسید هیالورونیک می باشد که اثر لیفتینگ بر روی پوست داشته و به صورت عمقی پوست را تغذیه و آبرسانی می کند. این کرم پودر فوق العاده ایتالیایی در رنگ های بسیار متنوعی ارائه شده و برای انواع پوست ها مناسب می باشد.

 

 

ویژگی کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15

فرمولاسیون کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 یک فرمول پایه منحصر به فرد و مناسب برای انواع پوست ها حتی پوست های مختلط و چرب می باشد که علاوه بر آن فرمول ابتکاری کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 حاوی اسید هیالورونیک است و ثابت شده است که پوست را تا 8ساعت آبرسانی می کند و پوست شفاف و پر اب با درخشانی خاص و محافظ در افتاب و  دارای بافت فوق العاده سبک است و به نظر می رسد که هیچ گونه آرایشی بر رو صورت ندارید و  علاوه بر بافت سبک و لطیف آن برای استفاده روزمره خانم ها مناسب می باشد.
شما می توانید برجسته سازی فونداسیون مایع با پوششی صاف و به طور طبیعی درخشان در محیط کار، دورهمی ها و مهمانی و … از این کرم پودر ایتالیایی مشهور استفاده کنید. زیرا با وجود این که روی پوست سبک می ماند، قابلیت پوشانندگی بسیار بالایی دارد . بنابراین لکه های روی صورت را به خوبی پوشش می دهد. کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 دارای ماندگاری فوق العاده ای هم در تمام روز دارد که پوست طبیعی به نظر می رسد.
کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15 قابلیت پوشش  دهی متوسط ​​و فول کاور در عین حال قابل ساخت را فراهم می کند و پس از مصرف احساس خنکی دلپذیری دارد و به راحتی اعمال می شود و همچنین این محصول  حاوی ضد آفتاب است که به محافظت از اپیدرم کمک می کند .کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15  در یک بطری پمپ پیچیده عرضه می شود که به شما این امکان را می دهد مقدار مناسبی از محصول را بر روی صورت خود پخش کنید و علاوه بر پوست های چرب  نرمال مناسب برای انواع پوست و پوست های خشک و کم آب می باشد.

 

 

نحوه استفاده از کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15

شما می‌توانید کرم پودرتان را به وسیله اسفنج یا برس روی صورتتان پخش کنید. با استفاده از اسفنج‌های مخصوص می‌توانیدبه‌راحتی کرم پودر را به‌صورت یکسان بروی سطح پوستتان پخش کنید؛ بهتر است این اسفنج ها را با ضربات آرام روی پوست بزنید چرا که کشیدن آن مانند قلم‌مو باعث می شود که کرم پودر را از روی پوستتان پاک کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه 

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

حجم

30 میل

کشور-سازنده

ایتالیا

رنگ

۳۰ وارم بژ (نچرال بژ), ۳۰نچرال گلد (نچرال گلد), ۴۰ وارم بژ (بژگرم ), ۵۰ وارم بژ (بژگرم متوسط ), ۷۰ وارم بژ (بژگرم طلایی )

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر کیکو مدل Skin Tone با SPF 15”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,500,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید