ژل شستشو حمام صورت و بدن آون

  • مناسب پوستهای حساس و خشک و بسیار خشک و بی اب
  • بسیار عالی برای پوستهای حساس که بی ابی اذیتشون می کنه
  • تست شده در لابزااورهای اروپا بدون مواد حساسیت زا و بدون مواد شیمیایی
  • احیا پوستهای خشک و ایجاد نرمی پوست های از بین رفته
  • بو و رایحه عالی و ماندگار تا ۱۵ساعت
  • بی نظیر و غیر قابل مقایسه با هم ردیفانش
  • حجم منصول ۲۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور المان
برند: آون | Avon

ناموجود

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند آون

در این میان کمتر کسی هست که نام برند آون را نشنیده باشد، این برند فوق العاده محبوب و موثر فرانسوی به دلیل خواص درمانی اثبات شده و ترکیباتی کاملا ایمن و طبیعی طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان دارد. محصولات این برند به عنوان داروهای اثربخش و برای انواع مشکلات پوستی توسط متخصصین پوست نیز توصیه می شوند.

 کمپانی آون از سال 1736 در قسمت جنوبی شهر زیبای آوین فرانسه در امتداد سواحل رودخانه ارب شروع بنا شده و از همان جا که چمشه آب گرم آوین با خواص درمانی بالای خود برای اولین بار کشف شد و اولین محصولات Avene در بسته‌ بندی‌ها با برند خود در سال 1990 روانه بازار کرده تا علاوه بر این که از جابه‌جای آب چشمه جلوگیری کند بلکه این امکان را برای کلیه افراد از سرتاسر جهان فراهم کند که بتوانند از محصولات مراقبتی و ترمیم کننده این برند نیز استفاده کنند.

 

 

ویژگی لوسیون نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون

 همانطور که می دانید اولین چیزی که پس از حمام کردن برآورده می شود پوستی لطیف و شاداب است اما در این میان با استفاده از نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون می توان به از بین بردن سلول های مرده پوست و کمک به بازسازی مجدد هم شادابی و جوانی را به ارمغان می آورد و هر بار که به حمام می روید با پوستی جوان و سالم خارج می شوید که می تواند مناسب پوستهای حساس و خشک و بسیار خشک و بی آب باعث احیا پوستهای خشک و ایجاد نرمی پوست های از بین رفته می شود.

لوسیون نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون تست شده در لابزااورهای اروپا بدون مواد حساسیت زا و بدون مواد شیمیایی می باشد که دارای بو و رایحه عالی و ماندگار تا 15ساعت بی نظیر و غیر قابل مقایسه با هم ردیفانش دارد. لوسیون نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون فوق العاده از برند منحصر به فرد و باکیفیت آون در حجم 250 میل بوده و با بسته بندی بسیار زیبا و شیک به سراسر جهان از مبدا آلمان عرضه می شود.

یکی از فواید و ویژگی های فوق العاده ای که در هنگام استفاده از نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون به وضوح می توانید مشاهده کنید،برای دریافت و جذب سریع مواد مغذی و آب رسانی پوست است که برای پوست های بسیار خشک و  حساس که بی ابی پوست صورت و بدن آن ها را آزرده خاطر می کند ، لوسیون نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون می توانید یک روش بسیار سریع برای آب رسانی به صورت و بدن این دسته افراد باشد.

این نرم کننده، قدرت آبرسانی بسیار بالایی دارد و به خوبی از پوستتان در برابر خشکی و پوسته پوسته شدن محافظت می‌نماید.نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون به همراه میزان اوره موجود در این لوسیون، قدرت لایه برداری بسیار ملایمی دارد و لایه‌ها و سلول‌های مرده پوست را با گذشت زمان از بین می‌برد و پوستی روشن و جوان به شما هدیه می‌دهد.

 

 

نحوه استفاده از لوسیون نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون

نحوه استفاده از لوسیون نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون به این گونه است که بر روی قسمت های مختلف صورت و در صورت تمایل روی پوست بدن زده و به آرامی ماساژ دهید و  برای دریافت نتیجه بهتر از لوسیون نرم کننده داخل حمام صورت و بدن آون، توصیه می شود که این کار را تا پنج دقیقه ادامه داده و صبر کنید مواد مغذی و آبرسان موجود در این نرم کننده  جذب پوست شود و در مقابل لایه ها و سلول های مرده پوست از هم جدا شوند و پس از 5 دقیقه می توانید صورت یا بدن خود را با آب ولرم به آرامی بشویید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

آون | Avon

حجم

250 میل

کشور-سازنده

آلمان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشو حمام صورت و بدن آون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید