میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل

  • مناسب پوست های خشک و حساس
  • آبرسان قوی پوست
  • پاک کننده قوی پوست
  • احیا و ضد التهاب واگزما و قرمزی پوست خشک
  • درمان لک و کک و مک و نقاط ضعف
  • فاقد الکل و پارابن
  • بدون عطر ،بو و رنگ
  • فاقد تست حیوانی
  • فاقد موادآلرژی زا
  • حاوی عصاره گیاه آویشن و فندوق
  • حجم محصول ۴۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور انگلستان
شناسه محصول: 3090 دسته: , ,
برند: سیمپل

450,000 تومان

8 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل

معرفی برند سیمپل

سیمپل یک برند انگلیسی می باشد که محصولات این برند فاقد تست حیوانی و فاقد هرگونه عطر و رایحه بوده؛ و به همین دلیل توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند.برند سیمپل(Simple) پرفروش‌ترین برند پوستی کشور انگلیس می‌باشد.

این برند در سال 1960توسط پزشک انگلیسی با تولید اولین صابون بدون رایحه، مواد شیمیای سخت و رنگ شروع به‌کار کرده است. برند سیمپل از سال 2010 زیرمجموعه کمپانی بزرگ یونیلیور شده است. این برند اعتقاد دارد که زیبایی صورت باید برای همه خانم ها در دسترس باشد. در میسلار واتر پوست خشک و حساس از برند انگلیسی سیمپل، مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک و حساس است.

میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل فاقد مواد آلرژی زا و با فرمولاسیون بدون تحریک پوست تولید شده است. به این ترتیب با خیال راحت صورت خود را از آلودگی و آرایش‌‎های روزانه پاک کنید. به دلیل عدم نیاز به آبکشی می‌توانید در هر جایی که هستید، پوست خود را تمیز کنید. میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل دارای ترکیبات طبیعی است و مناسب برای پاک کردن آرایش صورت، لب و چشم می باشد.

 

 

معرفی میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل

میسلار واتر نسل جدیدی از پاک کننده های صورت هستند که نیازی به آبکشی ندارد و با تکنیک ساختار میسلی طراحی شده اند و بدین معنی است که شامل یک ماده آب‌ دوست و یک ماده چربی‌ دوست هستند. این ویژگی باعث می شود که در حضور آب، به‌شکل اجتماعاتی که میسل نام دارد، گرد هم جمع شوند.

مولکول موجود در میسلارواتر ها به ‌شکلی است که وقتی پد آرایش پاک‌کن با میسل ها آغشته به چربی و آلودگی پوست می شود، این مولکول ها باز و لایه‌ای از این موکول های دوگانه دوست، به‌خط روی پد می‌چسبد و برای جذب چربی‌ها قرار می‌گیرد.

بنابراین ترکیبات چربی، مواد آرایشی و آلودگی ها به وسیله ذرات میسلی جذب می شوند.با استفاده از این میسلار واتر به‌‎راحتی می‌‏توانید آرایش و آلودگی های موجود در تمامی قسمت های صورت، لب و چشم‏‌ها را پاکسازی کنید.

 

 

افرادی که دارای پوست خشک و حساس هستند بهتر است برای شست و شوی پوست خود و پاک کردن آرایش از محصولات مناسب پوست خود استفاده کنند. میسلار واتر سیمپل مناسب پوست خشک و حساس می تواند محصولی مناسب برای این دسته از افراد باشد.

میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل فاقد مواد صابونی بوده به همین دلیل مانع از بین بردن چربی طبیعی پوست شده و در نتیجه باعث التهاب ، اگزما و قرمزی پوست خشک نمی شود.

میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل فاقد اسانس، رنگ ، بو، الکل و پاراپن بوده که در نتیجه از حساسیت های پوستی مانند سوزش، خارش و قرمزی پوست جلوگیری کرده و به از بین بردن التهابات پوستی و درمان لک و کک و مک و نقاط ضعف در صورت کمک می کند. میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل یک پاک کننده ی قوی است و قادر است که تمامی مواد آرایشی حتی مواد ضد آب را پاک کرده و موجب پاکیزگی و نرمی پوست می شود.

 

 

میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل علاوه بر پاک کردن آرایش، آلودگی ها و سلول های مرده را از سطح پوست برداشته و پوستی روشن و شفاف به شما هدیه دهد.پروبیوتیک و فاقد تست حیوانی بودن این شوینده از تحریکات و آلرژی های پوستی مانند جوش و آکنه های پوستی جلوگیری کرده و در صورت مشاهده آن ها را از بین می برد.با استفاده از این محصول می توانید از ایجاد آسیب و زبر شدن پوست خود جلوگیری کرده و پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل مناسب استفاده برای پوست صورت بوده و ترجیحا برای پاک کردن چشم نباید استفاده کرد.از ویژگی های مثبت این محصول این است که حاوی عصاره گیاه آویشن و فندوق بوده و فرآیند آبرسان قوی پوست و پاک کننده قوی پوست را به صورت طبیعی و عمقی انجام می دهد.

 

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل

حجم

400 میل

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلار واتر پوست خشک و حساس سیمپل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید