شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت ایوز

  • شوینده بدن، نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن ،خوشبو کننده
  • رایحه دلپذیر گرم و شیرین
  • فاقد پارابن ومواد شیمیایی و گیاهی
  • بدون تست حیوانی و ازار
  • آرامش بخش و ضد خشكى
  • نرم و ابريشمى کننده پوست
  • فرمولاسیون طبیعی و گیاهی
  • حاوی نارگیل و گل ارکیده
  • رطوبت رسان و شاداب کننده پوست بدن
  • مناسب انواع پوست حتی پوست حساس
  • رایجه خوشبو‌ ماندگار روی بدن
  • حجم محصول ۶۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا

ناموجود

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند سنت ایوز

برند سنت ایوز (St.Ives ) با بیش از 25 سال قدمت یکی از برند های محبوب و جهانی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به حساب می آید. سنت ایوز نام خود را از یک کلیسا و افسانه قدیمی با همین نام الهام برگرفته است. یونیلور با کمپانی 3.7 میلیارد دلاری شرکت والد سنت ایوز و شرکت آلبرتو کالور را به دست آورد. شرکت چند ملیتی سنت ایوز  آزمایشگاه کوچکی را در شهر سیون سوئیس نگهداری می کند و بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه طبیعی کشور سوئیس را برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی خود وارد می کند و دفتر مرکزی شرکت سینت ایوز  و کارخانه اصلی همراه با خط تولید آن واقع در آلپاین و کشور ایالات متحده آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا، چتسورث است.

برند سنت ایوز در خط تولیدکننده محصولاتی با کیفیتی بوده و این محصولات مراقبت از پوست با الهام از طبیعت می باشد و به جرات می توان گفت عمده فرمولاسیون ها و تولیدات آن ارگانیک می‌باشد.برند سینت ایوز به شما محصولاتی را پیشنهاد می دهد که بهترین عناصر طبیعت را با ترکیب فرمول هایی که به شما احساس طبیعی و نچرال بودن را به شما انتقال دهد به کار برده است.

 

 

معرفی شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت ایوز

شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت ایوز شامپویی است که باعث به نرمی و حالت ابریشمی هر چه بیشتر پوست می‌شود. ترکیبات این شامپو بدن از 100 درصد مواد طبیعی استفاده شده و عصاره‌های موجود در آن ترکیبی از عصاره آب نارگیل و گل ارکیده است که به صورت طبیعی تهیه و تولید می‌شوند. عصاره آب نارگیل موجود در این محصول از مناطق گرمسیری کارائیب تهیه شده و باعث به نرمی و لطافت هر چه بیشتر پوست می‌شود.

شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت ایوز به جهت شستشوی بدن برای بانوان و آقایان با انواع پوست حتی پوست های خشک و حساس طراحی شده است که می تواند با ترکیبات موجود در این محصول یکپاک کنندگی ملایم و در عین حال قدرتمند برای پوست شده و دارای رایحه دلپذیر گرم و شیرین ماندگار بر روی بدن که می‌تواند نرمی و لطافت هر چه بیشتر را برای پوست منتقل کند. حجم این شامپو بدن 650 میلی لیتر بوده و تا مدت زمان زیادی قابل استفاده است. شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت ایوز، فاقد پارابن و مواد مضره است به همین دلیل پس از استفاده باعث ایجاد التهاب و خارش پوستی بر روی بدن نخواهد شد و این شامپو بدن علاوه بر آبرسانی بسیار قوی بوده و رطوبت مناسب را برای پوست به ارمغان خواهد آورد و عمل آبکشی را برای افراد راحت تر می کند. شامپو بدن نارگیل و ارکیده ایوز،استیوز مناسب برای استفاده روزانه بوده و در هنگام آبکشی هرگونه آلودگی‌ها را به سرعت از بین می برد.

 

 

خواص آب نارگیل و عصاره گل ارکیده در شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت ایوز

 

 

خواص آب نارگیل:

 آب نارگیل حاوی ویتامین B کمپلکس، آنزیم ها،سیتوکینین‌ها، ویتامین C و انواع آمینواسید ها می باشد و بر اساس تحقیقات آب نارگیل، برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب بسیار مفید است و در شامپو بدن استی ایوز ،خواص زیادی دارد. آب نارگیل علاوه بر وجود آمینو اسید ها خواص ضدباکتریایی نیز دارد ؛ زیرا آب نارگیل حاوی لوریک اسید است. این خاصیت آب نارگیل می تواند به درمان آکنه و جوش ها کمک زیادی کند. لوریک اسید موجود با باکتری‌‌هایی که باعث به جوش‌های التهابی می‌شوند می تواند مبارزه می‌کند.

 

 

خواص عصاره گل ارکیده: 

خواصی که ارکیده برای پوست دارد می توان به کلسیم، منیزیم و روی موجود در این گل اشاره کرد . جوان‌سازی و رفع چین‌و‌چروک، رطوبت‌رسانی، تقویت و تسکین التهاب و جلوگیری از پیری زودرس از جمله اثرات گل ارکیده روی پوست شماست. اگر پوستتان جوش و آکنه دارد، استفاده از شامپو بدن نارگیل و ارکیده ایوز،استیوز در کاهش این مسائل پوستی نیز موثر واقع می‌شود.

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

650 میل

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدن نارگیل و ارکیده سنت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید