شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز

  • شوینده بدن، نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن ،خوشبو کننده
  • رایحه دلپذیر گرم و شیرین
  • فاقد پارابن ومواد شیمیایی و گیاهی
  • بدون تست حیوانی و ازار
  • آرامش بخش و ضد خشكى
  • نرم و ابريشمى کننده پوست
  • فرمولاسیون طبیعی و گیاهی
  • حاوی جو دوسر شى باتر
  • رطوبت رسان و شاداب کننده پوست بدن
  • مناسب انواع پوست حتی پوست حساس
  • رایجه خوشبو‌ ماندگار روی بدن
  • حجم محصول ۶۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا

ناموجود

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند سنت ایوز

برند سنت ایوز (St.Ives ) با بیش از 25 سال قدمت یکی از برند های محبوب و جهانی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به حساب می آید. سینت ایوز نام خود را از یک کلیسا و افسانه قدیمی با همین نام الهام برگرفته است. یونیلور با کمپانی 3.7 میلیارد دلاری شرکت والد سنت ایوز و شرکت آلبرتو کالور را به دست آورد. شرکت چند ملیتی سینت ایوز  آزمایشگاه کوچکی را در شهر سیون سوئیس نگهداری می کند و بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه طبیعی کشور سوئیس را برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی خود وارد می کند و دفتر مرکزی شرکت سینت ایوز  و کارخانه اصلی همراه با خط تولید آن واقع در آلپاین و کشور ایالات متحده آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا، چتسورث است.

برند سنت ایوز در خط تولیدکننده محصولاتی با کیفیتی بوده و این محصولات مراقبت از پوست با الهام از طبیعت می باشد و به جرات می توان گفت عمده فرمولاسیون ها و تولیدات آن ارگانیک می‌باشد.برند سینت ایوز به شما محصولاتی را پیشنهاد می دهد که بهترین عناصر طبیعت را با ترکیب فرمول هایی که به شما احساس طبیعی و نچرال بودن را به شما انتقال دهد به کار برده است.

 

 

معرفی شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز

شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز محصولی بسیار خوب و‌ جایگزینی بسیار مناسب برای شوینده های صابونی و سنتی از جمله صابون است و با فرمولاسیون طبیعی و گیاهی حاوی جو دوسر شى باتر و مناسب برای انواع پوست حتی پوست حساس و خشک می باشد.بسیاری از متخصصان پوست عقیده دارند که صابون ها به دلیل داشتن ترکیبات قلیایی و شیمیایی چربی طبیعی پوست را از بین می‌برند و باعث اختلال در تنظیم PH پوست می شود که در نتیجه پوست را خشک و بی آب می‌کند.

با این حال شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز شوینده بدن، نرم کننده و مرطوب کننده پوست بدن ،خوشبو کننده و دارای ترکیبات آبرسان برای پوست است و با ترکیبات ملایم رایحه دلپذیر گرم و شیرین باعث آرامش بخشیدن و جلوگیری از خشکی بدن می شود.

 

 

شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز انتخابی بسیار مناسب برای شست و شو پوست بدن می باشد و  ساختار این محصول به گونه ای است که بسیار سبک و زود جذب بدن می شود و دارای رایحه ای بسیار خوشبو‌ ماندگار روی بدن می‌باشد.

قدرت پاک کنندگی شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز بسیار بالا است و به پوست رطوبت شادابی و طراوت می‌بخشد و همچنین شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز دارای کفی ملایم است و ضمن شست شو پوست آن را التیام بخشیده و به صورت عمیق به آرامی شست و شو می‌دهد که باعث نرم و ابريشمى شدن پوست خواهد شد.

عناصر بکار رفته در ترکیبات این محصول به صورت ارگانیک و طبیعی بوده  و فاقد پارابن ومواد شیمیایی و گیاهی و بدون تست حیوانی می باشد. جو دو سر خواص تسکین دهندگی بسیار بالایی برای جوش ها و التهابات پوست دارد و شی‌باتر نیز پوست را نرم و لطیف می‌کند. مهمترین نکته برای افرادی که دنبال یک شامپو بدن کاملا گیاهی هستن این است که ترکیبات ماده شامپو بدن های سنت ایوز کاملا از طبیعت برگرفته شده است .

 

 

ترکیبات شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز

آب، عصاره جو دو سر، سدیم لورت سولفات، شی باتر، سدیم کلرید، کوکامید MEA، گلیکول استئارات، عطر، اسید سیتریک، بنزوات سدیم، گلیسیرین، تترا سدیم EDTA، استارامید کره، ومارین، زرد 5 (CI 19140)، قرمز 33 (CI 17200)، آبی 1 (CI 42090).

 

 

روش مصرف شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز

 مقدار مصرفی مورد نیاز از شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز را روی دست یا اسفنج مخصوص شستشوی بدن ریخته سپس کف ایجاد شده را روی پوست مرطوب به خوبی ماساژ دهید و در انتها با اب خنک سطح بدن را آبکشی کنید. این شامپو بدن آمریکایی، مناسب برای استفاده روزانه است و هنگام آبکشی پوست به راحتی شسته شده و تمامی آلودگی‌ ها و چربی های موجود بر روی روی سطح پوست را به سرعت از بین خواهد برد.

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

650 میل

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدن جو دوسر سنت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید