شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil

  • آبرسان و مرطوب کننده مو
  • حاوی روغن مارولا صاف کننده مو، مرطوب کننده، نرم کننده، درخشان کننده
  • نرم کننده و لطافت بخش
  • درخشان کننده
  • مناسب موی فر و رنگ شده
  • دارای رایحه دلپذیر
  • محافظت از موی رنگ شده
  • فاقد سولفات و پارابن و مواد مضر
  • یک محصول ایده‌آل جهت شستشوی موهای فر و رنگ شده
  • روغن مارولا بهبود و احیا می کند ‌و این روغن علاوه بر افزایش رطوبت در بافت مو، موجب صافی و درخشان تر شدن موها می شود.
  • ۳۸۵ میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور آمریکا
شناسه محصول: 3020 دسته: ,

450,000 تومان

2 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

( شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil )

اصولا شامپو های ارزان دارای نوعی نمک به اسم سدیم لوریل سولفات ، این سولفات به علت خشک بودن بیش از حد برای چند دسته مو مناسب نیستند :موهایی که دارای دکلره و رنگ هستند ، موهایی که کراتینه شده اند ، موهای خشک و سرهایی با پوست حساس…

پس اگر شما هم جزء این چهار دسته بالایی هستید یا موهایی خشک دارید ، من برای شما یک هدیه عالی دارم ! شاید تا الان محصولات زیادی را برای این عارضه ها استفاده کرده اید ولی محصولی که الان معرفی میکنم ، معجزه ای بی نظیر در فرمولاسون خود دارد که موهای آسیب دیده و خشک شما را تبدیل به موهایی نرم و ابریشمی می کند.

 

 

ویژگی های شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil

در صورت خشک شدن موها ، تار های مو دچار نازک و شکننده شدن می شود و همین امر موجب کدر شدن مو در نتیجه ظاهر بد آن می شود . شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil دارای روغن مارولا است که باعث احیای مو می شود و با آبرسانی به مو باعث نرم شدن و براق شدن مو می شود ، همچنین باعث جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو می شود.این محصول دارای آنتی اکسیدان است که از مو های شما مراقبت میکند.

حال شاید این سوال پیش بیاید که آیا میتوان موهای آسیب دیده را بازسازی کرد؟ بله شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil با داشتن ویتامین E باعث شده ریزش مو های شما در هفته اول استفاده به طور کامل قطع خواهد شد و پس از یک ماه استفاده شاهد احیای موی خود خواهید بود. پس از یک ماه استفاده می‌بینید که تار های ضعیف و نازک مو ، کلفت می‌شوند و استحکام محسوسی را حس خواهید کرد.

شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil فاقد سولفات است و همین امر موجب می شود که روغن و چربی طبیعی مو را برای رشد بیشتر و بهتر آن از بین نرود و آن را حفظ میکند. همین امر موجب صافی مو و براق شدن آن می‌شود. آیا استفاده از این شامپو حساسیت یا آسیبی ایجاد می‌کند؟ در جواب باید بگویم که به هیچ عنوان این اتفاق نمی افتد زیرا شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil بر پایه محصولات طبیعی و گیاهی ساخته شده است و بخاطر فرمولاسیون پیشرفته هیچ گونه عارضه و یا آسیب و حساسیتی در پی نخواد داشت

 

 

روغن مارولا چیست!؟

این روغن که از درخت مارولا بومی در آفریقای جنوبی بدست می آید به اکسیر جوانی معروف است. چرا!؟ زیرا این روغن حاوی آنتی اکسیدان ها و موادی است که این ضد پیری و نرم کنندگی و مرطوب کنندگی است. این روغن می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند و جای انواع زخم و لکه را از بین ببرد و همچنین سلامت موی سر را تضمین می‌کند.

این روغن علاوه بر آنتی اکسیدان ها ، سرشار از مواد مغذی و اسید های چرب است که بهترین عملکرد را دارد. طبق فرمولاسیون پیشرفته به کار رفته در شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil از نوک مو تا ریشه آن را تغذیه میکند بدون آن که موها را بیش از حد چرب کند. همچنین با تقویت تار موها باعث براق دیده شدن و رشد بیشتر آن می‌شود.

 

 

نحوه استفاده از شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil

شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil برای مصرف روزانه ساخته شده و استفاده از آن بسیار آسان بوده است .برای استفاده از این محصول ابتدا باید موهای خود را با آب گرم یا ولرم آبکشی نمایید تا میزان جذب مواد از طریق سر بالا برود سپس به اندازه ی دو بند انگشت از شامپو روی کف دست خود بریزید ، دستان خود را روی هم بمالید تا شامپو کف کند و در نهایت آن را روی سر خود یه مدت دو دقیقه ماساژ دهید و پس از پنج دقیقه سر خود را آبکشی کنید.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو سولفات فری او جی ایکس مدل Marula Oil”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید