شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر هیر فود

  • دارای 98 درصد عصاره طبیعی آلوئه‌ ورا
  • حاوی روغن نارگیل برای ابرسانی عمیق
  • احیا کننده و رطوبت رسان ورفع کننده خشکی مو
  • فاقد سیلیکون وگان
  • استفاده از این شامپو موجب مدیریت و قابل انعطاف شدن و درخشندگی.
  • استفاده از 98 درصد عصاره های طبیعی میوه های تغذیه کننده مو
  • تغذیه موها به تناسب کم شدن مواد مورد نیاز موها
  • سلامتی موها به جهت وجود روغن نارگیل طبیعی
  • آبرسانی عالی موها به واسطه آب آلوئه ورا
  • تقویت و رطوبت رسانی به فیبر موها
  •  ایجاد سبکی بین موها
  • حجم ۳۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
شناسه محصول: 3058 دسته: ,
برند: گارنیر

ناموجود

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر

عوامل محیطی بسیار زیادی وجود دارند که عدم رسیدگی به مو ها نیز می تواند تاثیر چشمگیری بر روی ساختمان مو و همچنین تخریب آن ها داشته باشد به این دلیل که ؛ مو نمونه ای از عضو، بسیار نازک بوده و به دلیل استفاده از …

مواد شیمیایی مانند رنگ کردن های زیاد، سشوار کشیدن های غیر اصولی و استفاده بسیار زیاد از اتوی مو و همچنین آب و هوای آلوده وخشک شده باعث می شود تا فولیکول های مو از بین رفته و باعث خشکی بیش از حد  مو شود و به همین منظور استفاده از شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر که می تواند علاوه بر زیبایی موهای شما به مو آب رسانی و مراقب کند.

 

 

تا به حال برای همه شما پیش آمده است که به سراغ انواع زیادی از محصولات مراقبت از مو و شامپوهای آبرسان رفته و آن ها را امتحان کرده اید و بعضا هم رضایت کافی از آن محصول را نداشته اید  همان طور که در بالا نیز گفته شد این شامپو آبرسان با آب رسانی بسیار عالی موها به واسطه آب آلوئه ورا می تواند محصول مناسبی به جهت آبرسانی عمقی موهای شما باشد.

تنوع برندها بسیار زیاد است و برندها و مارک های زیادی اقدام به تولید انواع شامپوهای آبرسان کرده اند و به همین سبب ، انتخاب یک برند مناسب، می تواند شما را راضی و خوشنود نگه دارد. در ادامه به توضیحی درباره بهترین شامپو آبرسان مو یعنی شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر هیر فود پرداخته تا شما بتوانید یک تصمیم خوب در زمینه خرید آن داشته باشید.

 

 

معرفی برند گارنیر ( شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر ) :

برند گارنیر ،  یک برند و شرکت مشهور تولید کننده لوازم و محصولات آرایشی ارگانیک در کشور فرانسه است، که این مجموعه در سال 1904 توسط آلفرد گارنیر راه‌اندازی شد و از سال 1970 تا به امروز متعلق به شرکت لورئال می‌باشد و  دفتر مرکزی این شرکت در شهر بلوآی، فرانسه قرار دارد.

شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر دارای فرمولاسیون بسیار قوی و متشکل شده از 98 درصد عصاره‌های طبیعی ازجمله آلوئه ورا ، روغن نارگیل و سایر عصاره های طبیعی میوه های تغذیه کننده مو است که باعث تغذیه و رفع خشکی موها و همچنین آب رسانی موهای خشک و دهیدراته و نرمال می شود .

شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر که حاوی عصاره آلوئه ‌ورا است با خواص آبرسانی خود نقش انتقال رطوبت از دست رفته از موها می‌باشد که در نتیجه نرمی و افزایش درخشش مو می‌شود. روغن نارگیل موجود در ترکیب شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر نیز نقش احیای موهای آسیب دیده و خشک را ایفا می کند و با ایجاد مواد مغذی مورد نیاز مو انعطاف پذیری را در مو افزایش می‌دهد.

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

350 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو آبرسان آلوئه ‌ورا گارنیر هیر فود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید