شامپو پاپایا گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD

  • تشکیل شده از 98 درصد مشتقات گیاهی
  • جلوگیری از ریزش موها
  • تقویت فولیکول و کوتیکول مو
  • ترمیم کننده و بازسازی کننده رشته ها
  • غنی شده با عصاره پاپایا،عصاره کاکائو، عصاره موز و روغن نارگیل
  • حاوی مرطوب کننده گلیسیرین و ویتامین E
  • حاوی اسید سیتریک و اسید سالیسیلیک
  • نرم و درخشان کننده موها
  • فاقد سیلیکون، پارابن، رنگ‌های مصنوعی و مواد حیوانی
  • بدون مواد مضر و کاملا وگان و طبیعی
  • ایجاد سبکی بین موها
  • حجم ۳۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
شناسه محصول: 3060 دسته: ,
برند: گارنیر

ناموجود

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی شامپو پاپایا گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD

شامپو پاپایا گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD با ترکیباتی از روغن‌های گیاهی 98 درصد طبیعی موجود در آن شامل عصاره پاپایا،عصاره کاکائو، عصاره موز و روغن نارگیل یک ترمیم کننده بسیارقوی است که همچنین با پاکسازی عمقی کف سر، باعث افزایش اکسیژن‌ رسانی به پوست کف سر شده و علاوه بر تقویت فولیکول های ریشه مو ، باعث تغذیه کوتیکول‌های مو شده و از شکستگی و خشکی مو نیز جلوگیری می‌کند. شامپو پاپایا گارنیر یک محصول کاملا گیاهی و فاقد سیلیکون، پارابن، رنگ‌های مصنوعی و مواد حیوانی است .

 

 

ماده اصلی موجود در شامپو HAIR FOOD گارنیه، عصاره میوه پاپایا است که موجب تغذیه و تقویت موهای خشک و آسیب‌ دیده می شود که حتی با وجود آسیب‌های بسیار شدید مو مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و ویتامین E می توانند تاثیر بسیار زیادی در  درمان شکستگی، خشکی و موخوره باشد و  همراه با این ترکیبات نام برده شده به عمق موهای شما نفوذ کرده، موهای شما را ترمیم و مانع از هرگونه وزی ، خشکی و شکستگی می‌شوند.برند گارنیه محصولات خود را از مواد 100% قابل بازیافت ساخته است که  علاوه‌بر آن، محتویات این شامپوی گیاهی و بدون هیچگونه آسیبی به پوست و مو است.

 

 

خواص عصاره پاپایا در شامپو گارنیر مدل هیرفود HAIR FOOD

این میوه حاوی اسیدفولیک و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که باعث افزایش هرچه بیشتر گردش خون و اکسیژن‌ رسانی به پوست کف سر شده و مواد مغذی را به فولیکول‌های مو تزریق می‌کنند.

خواص ضدمیکروبی میوه پاپایا در شامپو پاپایا گارنیر به جلوگیری از بیماری هایی که ممکن است در پوست سر ایجاد کند کمک می کند و مانع از شوره و خشکی بیش‌ از حد پوست سر و موهای شما شده و سبب نرم و درخشان کننده مو خواهد شد.

 

 

این میوه با خواص منحصر به فرد خود سبب کلاژن‌سازی پوست سر می‌شود و با تولید کلاژن و تقویت در قسمت میانی مو، به موهای شما کمک می‌کند تا ترمیم کننده و بازساییزی کنند رشت های مو شود و تبدیل به  موهایی قوی و سالم شود .

پاپایا موجود در شامپو پاپایا گارنیر با تقویت فولیکول و کوتیکول مو درخشندگی ایجاد می‌کند. کوتیکول‌ها بیرونی‌ترین قسمت ساقه مو هستند و سلامتی آن‌ها نقش مهمی در درخشندگی موها دارد. پاپایا سلامتی موها را بازیابی می‌کند و درخشندگی فوق العاده ای به رشته‌های مو می‌بخشد.

پاپایا در شامپو پاپایا گارنیر با ایجاد سبکی در بین موها چربی سر را کنترل می‌کند و کمک می کند تا موها حالتی طبیعی و لطفی داشته باشند. پاپایا به تنظیم ph سر کمک می‌کند تا موها را تغذیه، تقویت و محافظت کند.

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

350 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

ویتامین-ها

E

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو پاپایا گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید