اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز

  • قابل استفاده به صورت اسکراب و ماسک
  • نرم کننده و هموار کننده پوست
  • حاوی جوی دوسر ارگانیک
  • شفاف کننده پوست
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • پاکسازی و لایه برداری ملایم پوست
  • اسکراب سنت ایوز یکی از بهترین اسکراب های دنیاست که ترکیبات آن 100 درصد طبیعی است و استفاده از آن برای انواع پوست توصیه می شود.
  • فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد.
  • هدف اصلی سینت ایوز ارائه فرمول ارگانیک طبیعت در قالب کرم ها، اسکراب ها و…
  • ساخت ‌ تولید کشور امریکا
  • حجم محصول ۱۷۰گرم
شناسه محصول: 3147 دسته: ,

ناموجود

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز از برند امریکایی سینت ایوز محصولات با محبوبیت بسیار بالای جهانی دارد. این برند 30 سال است که به تولید محصولات مراقبت از پوست میپردازد و همواره رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده و هدف اصلی سینت ایوز ارائه فرمول ارگانیک طبیعت در قالب کرم ها، اسکراب ها و…

می باشد که برای داشتن پوست شفاف و لطیف لازم است هر چند وقت یکبار لایه برداری از آن صورت بگیرد تا سلول های مرده از بین بروند.اسکراب سنت ایوز یکی از بهترین اسکراب های دنیاست که ترکیبات آن 100 درصد طبیعی است و استفاده از آن برای انواع پوست توصیه می شود.

 

 

ویژگی اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز

اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز با دانه های ریز و درشت جو دوسر و بلغور که دارد آلودگی های محیطی، مواد آرایشی، گرد و غبار و … را از منافذ پوست پاک می کند و مانع ایجاد جوش و لک روی پوست میگردد. پس از عمل لایه برداری کرم های مغذی و مرطوب کننده راحت تر جذب پوست شده و از ایجادهرگونه التهاب بر روی پوست جلوگیری می کند.

همه ما میدانیم که پوست ما در چرخه تجدید سلول‌ها می باشد و دائما سلول‌های تازه و جدید در بدن ساخته می‌شوند و با استفده از اسکراب جودوسر و بلغور، لایه جدیدی ازپوست که در لایه های زیرین قرار دارند جایگزین سلول‌های مرده می‌شود.با لایه برداری آلودگی و سلول‌های مرده تمیز و سلول‌های جدید آزاد شده و مرطوب کننده‌ها بهتر جذب پوست می‌گردند.

با استفاده از اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز همه ذرات مضر موجود بر روی پوست را پاک کرده و پوستی روشن‌تر و شفاف‌تری را به شما هدیه می دهد.اسکراب حاوی دانه های بلغور جو دوسر فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد و پس از هر بار مصرف نرم کننده و هموار کننده پوست می شود.

این لایه بردار پوست بدن را با حذف سلول‌های مرده و ظاهر کردن سلول‌های جدید، شاداب و تازه‌تر می‌کند و همچنین پس از مصرف رطوبت رسانی به پوست بهتر انجام می‌شود و پوست را جوان‌ تر نشان می‌دهد.

مزیت استفاده از اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز

 

 

درمان پسوریازیس

پسوریازیس ، شایع ترین بیماری های پوستی است که باعث ایجاد پوسته های التهابی قرمز در صورت می شود و می تواند خارش های بسیار شدید و دردناک را به همراه باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده عصاره بلغور و جو دو سر کلوئیدی به علت خواص ضد التهابی و مرطوب کنندگی که دارند می توانند به تنهایی به عنوان یک داروی التیام بخش برای درمان پسوریازیس باشد.

 از بین بردن لکه های آفتاب سوختگی

همیشه بهترین راه برای جلوگیری از لکه های آفتاب سوختگی، استفاده از یک کرم ضد آفتاب بسیار قوی و طبیعی است، اما گاهی اوقات بدون استفاده از ضد آفتاب، پوست شما پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، دچار آفتاب سوختگی  و لک های بزرگ و کوچک به رنگ قهوه ای می شود. اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز برای پوست می تواند به درمان قرمزی، التهاب، خارش که اغلب همراه با آفتاب سوختگی ایجاد می شود کمک کند.

 

 

 بهبود خشکی پوست

 یکی از مزیت های اصلی اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز برای پوست بهبود خشکی پوست و کاهش تحریک شدگی صورت است. محققان چهار عصاره جو دوسر کلوئیدی را با استفاده از حلال های مختلف تولید کرده و بر روی این افراد آزمایش کردند.

آن ها متوه شدند که این عصاره ها به صورت موفقیت آمیزی باعث کاهش التهاب در محیط آزمایشگاهی می شوند. همچنین متوجه شدند که اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز می تواند به صورت چشمگیری در خشکی پوست، پوسته پوسته شدن، زبری و شدت خارش تاثیر گذار باشند  که همچنین می توانید ازین محصول  به صورت اسکراب و ماسک استفاده کنید.

 

 

روش مصرف اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز :

جهت استفاده به عنوان ماسک: پس از تمیز کردن و شستشوی پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی؛به مدت 5 تا 7 دقیقه اجازه دهید این اسکراب روی پوست بماند سپس با ملایمت روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید و آبکشی نمایید.

جهت استفاده به عنوان اسکراب:پس از تمیز کردن و شستشوی پوست از آلودگی ها و باقیمانده هرگونه مواد آرایشی؛بر روی پوست مرطوب با حرکت های دورانی اسکراب را ماساژ دهید سپس آبکشی نمایید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

170 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب جو دو سر و بلغور سینت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید