اسکراب آووکادو و عسل سینت ایوز

  • حاوی عصاره ارگانیک آووکادو دستچین شده از کنیا
  • حاوی عسل مانوکا بدست آمده از مزارع آمریکا
  • نرم کننده و آبرسان پوست
  • پاک کننده و لایه بردار نرم پوست
  • تسکین دهنده پوست
  • نرم کننده بسارزیاد پوستهای زبر
  • بدون پارابن ،بدون چربی
  • بدون هیچ گونه روغن در فرمولاسیون خود پاک کننده ی عمیق پوست از آلودگی ها و پوست های مرده.
  • فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد.
  • هدف اصلی سینت ایوز ارائه فرمول ارگانیک طبیعت در قالب کرم ها، اسکراب ها و…
شناسه محصول: 3149 دسته: ,

ناموجود

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

عواملی از جمله سلول‌های مرده پوست، چربی‌های بسیاربالای طبیعی بدن، استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی  و گرد و غبار و ذرات آلوده  موجود در هوا می‌توانند منافذ پوست شما را باز کند که فقط می توانید با استفاده از اسکراب های لایه بردار همه این عوامل را کنترل کنید که در نهایت پوست روشن‌تر و شفاف‌تر به نظر خواهد رسید و احساس تمیزی بیشتری را خواهید داشت .

پوست دائما در چرخه تجدید سلول‌ها است که سلول‌های تازه و جدید ساخته می‌شوند و جایگزین سلول‌های قدیمی و مرده را می گیرند. با استفاده از اسکراب نرم کننده آووکادو و عسل سینت ایوز و عمل لایه برداری، از طریق پاک کردن لایه رویی پوست که حاوی سلول‌های مرده است و ظاهر کردن لایه جدید پوست که در زیر آن ها قرار دارد، فرآیند جایگزینی سلول‌ها بهتر انجام می‌شود.

با کمک اسکراب نرم کننده آووکادو و عسل سینت ایوز هرگونه آلودگی و باقی مانده سلول‌های مرده تمیز و سلول‌های جدید آزاد می‌شوند. در نتیجه این عمل، مرطوب کننده‌هاو محصولات آب رسان بهتر جذب پوست می‌گردند.

 

 

اسکراب چیست؟

در اصل اسکراب ها نوعی لایه بردار و ترکیبی از مواد مختلف با دانه‌های ریز یا درشتی هستند که کمی ساختار آن را زبرتر می‌کند تا بتواند اضافات پوستی را به راحتی از روی پوست جدا کند. البته اگر دانه‌ها در اسکراب درشت باشند می‌توانند پوست را دچار التهاب و آسیب کند. درست مانند سفیدآب ها که در زمان‌های قدیم برای لایه برداری پوست بدن در حین حمام کردن استفاده می کردند.

برای این که پوست بدن شادابی و تازگی خود را حفظ کند، لازم است که سلول‌های مرده از لایه‌های رویی برداشته شوند و سلول‌های جدید و شاداب در سطح پوست جای آن ها را بگیرند و در این زمان است که پوست درخشان و شفاف تر از هر زمانی به نظر می‌رسد و سلامت خود را به خوبی نمایان می‌کند. یکی از روش‌های لایه برداری پوست استفاده از اسکراب نرم کننده آووکادو و عسل سینت ایوز می باشد.

ویژگی اسکراب نرم کننده آووکادو و عسل سینت ایوز

اسکراب آووکادو و عسل سینت ایوز حاوی عصاره ارگانیک آووکادو دستچین شده از کنیا و حاوی عسل مانوکا بدست آمده از مزارع آمریکا می باشد که به صورت کامل خشکی را برطرف می کند تا پوستی نرم و یکدست برای شما ایجادشود. لایه برداری این اسکراب ار برند سنت ایوز با مواد 100 درصد طبیعی و بدون هیچ گونه روغن در فرمولاسیون خود پاک کننده ی عمیق پوست از آلودگی ها و پوست های مرده را انجام می دهد.

عصاره آووکادو بخاطر خاصیت مرطوب کنندگی و عسل به عنوان تغذیه کننده ،نرم کننده و آبرسان پوست ،پاک کننده و لایه بردار نرم پوست،تسکین دهنده پوست و فاقد سولفات بوده و ضد حساسیت و خارش پوست می باشد.

 

 

خواص اسکراب نرم کننده آووکادو و عسل

آووکادو یک میوه بسیار خوشمزه و خاص است که با توجه به ترکیبات غنی و موثر خود بیشترین میزان سازگاری را با پوست دارد. آووکادو می‌تواند یک مکمل بسیار قوی و مناسب برای حفظ سلامت پوست و تامین نیازهای پوستی باشد. میوه آووکادو سرشار از اسیدهای چرب امگا، چربی‌های مفید پوست، مواد مغذی و ویتامین ها است.

با توجه به خواص شگفت انگیز آووکادو از عصاره آن در انواع اسکراب ها و ماسک‌های پوستی برای درمان جوش و آکنه، و در درمان التهابات پوستی و نرم و لطیف کردن پوست استفاده می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که آووکادو تمام آنچه را که یک پوست برای زیبایی و شادابی و جوانی‌اش نیاز دارد را به صورت یکجا در خودش جا داده است.

عسل هم جزئی از شگفتی‌های طبیعت است و اگر بخواهیم ترکیبات مفید و موثر عسل را بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که عسل دقیقا مانند یک داروی سیار و التیام بخش برای پوست شما عمل می‌کند. عسل دارای مقادیر بسیار زیادی از مواد معدنی و ویتامین‌های مفید برای پوست است. ویتامین هایی از جمله ویتامین C ,B1 ,B2 ,B6 ,B3 و B5 می باشد.
عسل می‌تواند رطوبت مورد نیاز پوستتان را تامین کند و بخش‌های آسیب‌دیده پوست را به صورت عمقی ترمیم و تمام آلودگی‌ها و مواد باکتریایی را از روی سطح پوستتان پاک کند. این ماده طبیعی همچنین برای درمان هرگونه التهابات پوستی از جمله آکنه و جوش، کاهش چروک‌های پوستی، لایه برداری و ترمیم بافت آسیب دیده پوست نیز بسیار موثر خواهد بود.

روش مصرف اسکراب نرم کننده آووکادو و عسل سینت ایوز

مقداری از اسکراب عسل و آوکادو سینت ایوز را روی نوک انگشت قرار داده و روی پوست پوست نسبتا مرطوب خود ماساژ دهید.با حرکات دایره‌ای کوچک اسکراب را روی پوست صورت خود پخش کرده تا گردش طبیعی را در خون افزایش یابد.این کار را در تمامی نواحی صورت مخصوصا نقاط دارای آلودگی نظیر کناره‌های بینی و پیشانی انجام دهید.بعد از اتمام کار پوست را با حوله تمیز و خشک کنید.برای نتیجه بهتر این کار را 3 الی 4 بار در هفته براساس نوع پوستی خود تکرار کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

170 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب آووکادو و عسل سینت ایوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید