دسته‌بندی نشده

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

‌حفظ زیبایی و سلامتی پوست برای همه ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای اینکه پوست شاداب و با طراوتی داشته باشیم لازم است به نکاتی توجه کنیم و از محصولات خاصی مانند کرم ضدآفتاب استفاده کنیم. این محصول با SPF متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد. با استفاده از آن از انواع بیماری‌هایی که آفتاب به پوست وارد می‌کنند، دور می‌مانیم. شما برای اینکه از فواید استفاده کرم ضدآفتاب بهره‌مند شوید ابتدا لازم است اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید؛ پس  تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب

دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب

نور خورشید از خود اشعه‌‌هایی پخش می‌کند که برای پوست مضر است اشعه فرابنفش UVB و UVA از جمله آنها هستند. قرار گرفتن در این اشعه پوست را آفتاب‌سوخته و پیر می‌کند؛ بنابراین ضروری است با مراقبت پوست خود با کرم ضد‌آفتاب از بیماری‌هایی که آفتاب به پوست وارد می‌کنند جلوگیری کنیم. دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب شامل موارد زیر می‌شود که عبارتند از:

محافظ اشعه ماورا بنفش مضر

از آنجا که لایه ازون در حال تغییر و تضعیف است و از طرفی بدن ما برای دریافت ویتامین D به نور خورشید نیازمند بوده و از سوی دیگر قرار گرفتن در برابر نور مضر خورشید به پوست ما آسیب می‌رساند در این‌گونه موارد راهی نداریم به جز استفاده از کرم ضدآفتاب که هم بتوانیم از ویتامین D بهره‌مند شویم و هم از آسیب اشعه مضر خورشید دور بمانیم.

جلوگیری از پیری زود رس

آرزوی همه ما داشتن پوستی شاداب و جوان است‌. استفاده از کرم ضدآفتاب می‌تواند تا حدودی ما را به آرزویمان برساند. بر طبق تحقیقات انجام گرفته استفاده از این کرم پوست ما را از چروک و خطوط نامتقارن و متقارن محافظت می‌کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از سرطان پوست

 گرچه توصیه می‌شود از این کرم در روزهای آفتابی و در فصل گرما استفاده شود، ولی بهتر است از این کرم به عنوان یکی از محصولات آرایشی و زیبایی در تمام فصول سال استفاده کنید؛ چرا که اشعه فرابنفش مضر در تمام ایام سال موجود است و با استفاده از آن از بیماری‌هایی که آفتاب به پوست وارد می‌کنند و به ویژه انواع سرطان پوست و ملانوم در امان بمانید.

کاهش چروک

علاوه بر موارد ذکر شده بالا اگر این کرم را به میزان کافی روی پوست خود بزنید این کرم  ضدآفتاب می‌تواند پوستی شاداب و باطراوت و به دور از آکنه به شما هدیه دهد.

جلوگیری از آفتاب سوختگی

 قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید سبب آفتاب‌سوختگی می‌شود. این عارضه پوست شما را دچار خارش کرده و آن را  متورم و قرمز می‌کند. تکرار آفتاب‌سوختگی خطرناک بوده و ممکن است پوست را به سرطان ملانوم مبتلا کند به همین دلیل باید از کرم ضدآفتاب استفاده شود.

جلوگیری از برنزه کردن

برخی از افراد دوست دارند پوست خود را برنزه کنند در زیر نور خورشید دراز می‌کشند. این افراد باید هر دو ساعت یک بار از کرم ضدآفتاب استفاده کنند تا از فواید استفاده کرم ضدآفتاب  بهره‌مند شوند و پوست‌شان از اشعه مضر UV آسیب نبیند.

 

 

کرم ضد آفتاب لنکستر

سخن پایانی

کرم ضدآفتاب از محصولات آرایشی و زیبایی محسوب می‌شود که فواید زیادی برای پوست دارد و استفاده از آن به شما پوستی سالم و به دور از آفتاب‌سوختگی می‌بخشد؛ همچنین شما را از ابتلا به سرطان پوست محافظت می‌کند. ما در این مطلب به دلایل و فواید استفاده کرم ضدآفتاب پرداختیم‌. توصیه می‌کنیم شما هم برای  کسب اطلاعات بیشتر و خرید کرم ضد آفتاب لنکستر با قیمت مناسب به سایت ما مراجعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *