دسته‌بندی نشده

پرایمر صورت چیست؟ | کاربرد | نحوه استفاده

پرایمر صورت چیست؟ ، به عنوان زیر ساز و فراهم کننده بستری مناسب برای آرایش؛ یکی از نکات بسیار مهم برای داشتن میکاپ با دوام و بی نقص می‌باشد.

امروزه در بازار، پرایمر صورت  با فرمولاسیون های متفاوتی وجود دارد که به عنوان زیر ساز آرایشی استفاده می‌شود و بستری مناسب را برای آرایش شما ایجاد می‌کند.

به طور کلی از آن به عنوان زیر ساز میکاپ برای افزایش ماندگاری و یکدست سازی پوست قبل از استفاده از کرم پودر استفاده می‌شود.

علاوه بر آن بعضی نمونه های پرایمر صورت چیست؟ در کنار این ویژگی یکدست سازی، از خواص دیگری مانند پوشاندن منافذ پوست، آبرسانی پوست و یا تقویت آن برخوردار هستند.

 

پرایمر صورت چیست

توجه کنید که اگر می‌خواهید به بهترین نتیجه از مصرف یک محصول آرایشی و بهداشتی برسید باید در مرحله اول نوع پوست خود را شناسایی کنید و سپس محصول سازگار و متناسب با پوست خود انتخاب کنید.

تنها در این صورت است که می‌توانید به بهترین نتیجه استفاده از آن دست پیدا کنید. علاوه بر آن نه تنها با استفاده از پرایمر صورت  به صورت نادرست به نتیجه دلخواه نمی‌رسید، بلکه استفاده از آن در نوع ناسازگار با پوست شما، می‌تواند مشکلات شدید پوستی را ایجاد کند.

کاربرد پرایمر صورت

حال که با کاربرد پرایمر صورت آشنا شدید می‌خواهیم تاثیرات خارق العاده آن را توضیح دهیم.

استفاده از آن می‌تواند سبب درخشش در پوست شما شود. در واقع با جلوه ای که پرایمر صورت به آرایش می‌دهد سبب درخشش پوست و جوان تر دیده شدن صورت شما می‌شود.

یکی از دلایل اصلی و مهم خرید آن، خاصیت روشن سازی می‌باشد. با استفاده از آن، پوست های کدر و تیره کمی روشن تر خواهند شد و به مرور شما شاهد تغییرات محصوصی خواهید بود.

یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این محصول، نرم کنندگی پوست است. حتما شما هم شاهد خشکی پوست خود حتی پس از آرایش بوده اید و سعی داشتید با کرم های مرطوب کننده مناسب دست و صورت آن را بهبود ببخشید.

باید بگوییم راهکار درمان و مباره با خشکی پوست، داشتن پرایمر صورت  فوق العاده با خاصیت نرم کنندگی عالی است.

کاربرد پرایمر صورت

شما با استفاده از آن نه تنها پوست خود را نرم می‌کنید بلکه به آرایشی بی نقص دست پیدا خواهید کرد و پوستی صاف و لطیف خواهید داشت.

این محصول، در برخی از انواع خود رنگی می‌باشد، بنابراین شما از آن برای پوشاندن لک ها و تیرگی های پوست خود که در اثر تغییرات پوست ایجاد شده اند، می‌توانید استفاده کنید.

ویژگی خارق العاده دیگر این محصول، افزایش ماندگاری آرایش است. در واقع استفاده از آن یک تیر و دو نشان است. در ابتدا با پوشاندن منافذ پوست، به آن ظاهری یکدست و لطیف می‌دهد و سپس در طول مدت آرایش با کنترل ترشح چربی و در برخی از انواع آن با جذب این چربی از ماسیدن و خراب شدن آرایش شما جلوگیری می‌کند.

همچنین علاوه بر افزایش ماندگاری آرایش، می‌تواند به جلوگیری از براق شدن پوست و میکاپ کمک کند؛ زیرا قادر به کنترل چربی پوست می‌باشد.

برخی از انواع آن خاصیت ضد تعریق و ضد آب دارند و شما می‌توانید در مکان هایی که در معرض آب قرار می‌گیرید از آن ها استفاده کنید.

نحوه استفاده از پرایمر صورت

در ابتدا برای استفاده از نحوه استفاده از پرایمر صورت باید صورت خود را به خوبی پاکسازی کنید. حتی اگر صورت شما آرایش ندارد، باید با محصولی مناسب، پوست خود را بشویید و لایه برداری ملایم و خفیف انجام دهید.

سپس از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید و کمی صبر کنید تا محتویات آن به خوبی جذب پوست شما شود و اثری از مرطوب کننده روی پوست شما باقی نمانده باشد.

پس از جذب شدن کرم مرطوب کننده، پوست شما آماده استفاده از پرایمر صورت  است. ابتدا مقداری از آن را ترجیحا روی پشت دست خود بزنید و سپس به تمامی نواحی صورت خود با نوک انگشتان مقداری از آن را بمالید. این عمل را با دقت انجام دهید و نیازی نیست که برای محو کردن و جذب آن به پوست خود فشار وارد کنید.

اگر قصد استفاده از محصولات دیگری را دارید کمی صبر کنید تا محتویات آن به خوبی روی پوست شما بنشیند و جذب پوست شود. سپس می‌توانید از دیگر محصولات آرایشی کرمی و پودری مناسب استفاده کنید و آرایش خود را تکمیل کنید.

نحوه استفاده از پرایمر صورت  انواع رنگی نیز دارد که شما می‎توانید با توجه به رنگ پوست خود آن را انتخاب و استفاده کنید.

 

اگر از انواع رنگی آن استفاده می‌کنید می‌توانید نوع دیگری را تهیه نکنید و فقط ضدآفتاب بزنید، همچنین نوع رنگی پرایمر صورت  برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

توجه کنید که هیچ محصولی حتی با داشتن خواص ضد آفتابی نمی‌تواند جایگاه ضد آفتاب را داشته باشد و اگر می‌خواهید علاوه آرایش بی نقص، پوست سالم و زیبا نیز داشته باشید؛ باید حتما در هر شرایطی از پوست خود مراقبت کنید و هیچ محصولی را جایگزین دیگری نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *