دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین سرم های ویتامین سی

معرفی بهترین سرم های ویتامین سی

بهترین سرم های ویتامین سی  ماده ای ضروری جهت ایجاد زیبایی و سلامت در پوست بوده که به عنوان نوعی آنتی اکسیدان مهم، پوست را در برابر صدمات وارده از اشعه های ماورا بنفش نور خورشید نگهداری کرده و با تحریک ساخت کلاژن؛ سبب نابودی لکه های تیره ای که با اثرات کدر شدن و عدم بروز شفافیت در پوست همراه شده، خواهد شد.

استفاده از معرفی یکی از بهترین سرم های ویتامین سی مثل سرم ویتامین سی بالانس یا سرم ویتامین سی اوزدنچرال یا سرم ویتامین نچرال  به عنوان ساده ترین راه جهت حفظ شادابی پوست، به صورت مالش پوست صورت با چند قطره از آن پیش از مصرف مرطوب کننده ها یا کرم های آبرسان می‌باشد که محافظی قوی برای پوست شما در تمام طول روز خواهد بود.

درباره سرم ویتامین سی بالانس

شاید شما هم بعد از پایان یک روز طاقت فرسا؛ رنگ پریدگی، خستگی و بی حالی را در پوست خود مشاهده نمایید، سرم ویتامین سی بالانس به عنوان روشن و شفاف کننده پوستی، شادابی و سرحالی را برای پوست شما به ارمغان آورده و رنگ پوستی یکدست و روشن را تجربه خواهید کرد.

سرم ویتامین c بالانس با دارا بودن ویتامین سی، عدم وجود گلوتن و پارابن در محصول خود به عنوان روشن کننده پوست مصرف شده و برای انواع پوست قابل استفاده است.

 

سرم ویتامین سی بالانس

به منظور کوچک کننده ای برای منفذ های پوستی، صاف کنندگی پوست، حفظ ساختار پوست، ضد جوش و کاهش لکه های پوستی می‌توانید از سرم ویتامین سی بالانس استفاده نمایید.

برای استفاده از بهترین سرم ویتامین سی  تنها کافی است مقداری از آن را در دو نوبت صبح و شب بر پوست مالیده و با ماساژ، سبب جذب آن در پوست خود شوید.

درباره سرم ویتامین سی نچرال

خواص ضد پیری، ضد جوش و آکنه، حفاظت از پوست در مقابل عوامل آسیب رسان از مشخصه های سرم ویتامین سی نچرال بوده که شما می‌توانید آن را به منظور رفع لک های پوستی خود، روشن کننده و صاف کنندگی پوست و آبرسانی و ایجاد رطوبت مصرف نمایید.

ویژگی بهترین سرم های ویتامین سی در محافظت مقابل رادیکال های آزاد و اشعه های مضر یو وی، از خواص ضد آفتابی آن محسوب شده که می‌تواند برای پیشگیری از ایجاد قرمزی و سوختگی ناشی از نور خورشید مورد استفاده قرار گیرد.

سرم ویتامین سی نچرال

 

وجود ترکیبات موثر قوی در آن جهت بازسازی پوست و بالا بردن میزان انعطاف پوستی می‌تواند سفتی را در پوست شما ایجاد کند.

از دیگر اثرات سرم ویتامین سی نچرال  ، ساخت کلاژن بوده که اثرات فوق العاده ای را در پوست ایجاد می‌کند و به مرور شفافیت و صافی را در پوست شما ایجاد خواهد کرد.

برای مصرف آن تنها بایستی چند قطره از سرم ویتامین سی امریکایی را بر پوست گردن و صورت تمیز خود بریزید و در نهایت تا زمان جذب محتویات آن در پوست، بایستی ماساژ دهید.

درباره سرم ویتامین سی اوز نچرال کانادا

عدم استفاده از مواد شیمیایی در ترکیبات سرم ویتامین سی اوز نچرال  و عدم استفاده از پارابن، فتالات و سولفات باعث شده خرید این محصول توصیه شود و استفاده از میزان ویتامین سی بالا در آن از تاثیرات خوبی بر پوست صورت برخوردار می‌باشد.

سرم ویتامین سی اوز نچرال

همچنین برای استفاده از سرم ویتامین سی  oz نچرال در مرحله اول با لایه برداری پوست خود، 8 الی 10 قطره از آن را به نواحی گردن و دکلته زده و در دو نوبت صبح و عصر این کار را تکرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *