ماسک خواب آبرسان لانیژ

  • آبرسانی عمیق و تامین رطوبت مورد نیاز پوست و پوست لب
  • حاوی هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان
  • حاوی عصاره زردآلو و گیاه گل مغربی
  • آرامش بخش و احیا کننده پوست و لب
  • شاداب کننده و درخشان کننده پوست و لب
  • برطرف کننده خستگی و خشکی و کم آبی پوست
  • تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست و لب
  • شفاف کننده و روشن کننده پوست و لب
  • بهبود دهنده خطوط و چروک های پوست و لب
  • دارای بافت سبک و زود جذب
  • محبوب ترین ماسک کره ای و برنده جایزه زیبایی allure
  • مناسب برای انواع پوست صورت و لب
  • حجم : 15 میلی لیتر

ناموجود

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک خواب آبرسان لانیژ

معرفی برند لانیژ 

برند لانیژ در سال 1994 و در کشور کره جنوبی تاسیس شد که هدف اصلی آن تولید محصولاتی است که پوست را احیا کرده و میزان آب آن را افزایش دهد. این برند به دلیل این که جزو برند های K_ Beauty است که محبوبیت فراوانی داشته و برنده جایزه زیبایی allure می باشد و همچنین برای رفع بسیاری از عارضه های پوستی مانند چربی اضافی، تیرگی، خشکی و … بسیار تاثیرگزار می‌باشد.

برند لانیژ با سابقه‌ی 25 ساله‌ی خود در بین کمپانی های بزرگ، خود را متخصص پوست های خشک و حساس دانسته و از جمله پرفروش ترین محصولات آن ماسک خواب آبرسان لانیژ است که پوست را مرطوب نگه داشته و سلول های مرده آن را از بین می برد. این برند علاوه بر محصولات مراقبتی، لوازم آرایشی و بهداشتی متنوعی تولید می‌کند و جزو معروف ترین و پر فروش ترین برند های جهانی به حساب می آید.

 

 

معرفی ماسک خواب آبرسان لانیژ

آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست یکی از حیاتی ترین اقدامات برای داشتن پوستی جوان شاداب و سالم است. ماسک خواب آبرسان لانیژ ، یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین ماسک های شب است به طوری که در هر 15 ثانیه یک عدد از این ماسک در دنیا به فروش می رسد و همچنین این برند برنده جایزه زیبایی نیز بوده است . این ماسک آبرسان در طی شب پوست را آبرسانی کرده و به درمان و ترمیم بافت پوست کمک می کند.

ماسک خواب آبرسان لانیژ که با داشتن ترکیبات آبرسان قوی مانند هیالورونیک اسید و آب معدنی یونیزه شده با غلظت بالا، حاوی عصاره زردآلو و گیاه گل مغربی پوست را در حین خواب عمیقا آبرسانی کرده و موجب شاداب و با طراوت شدن پوست خواهد شد.

 

 

ماسک خواب آبرسان لانیژ همچنین حاوی عصاره زردآلو و گیاه گل مغربی است و باعث شاداب کننده و درخشان کننده پوست و لب ، برطرف کننده خستگی و خشکی و کم آبی پوست ، تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست و لب ، شفاف کننده و روشن کننده پوست و لب ، بهبود دهنده خطوط و چروک های پوست و لب و دارای  کدری و خشکی و کم آبی پوست خصوصا در پوست های خشک و خسته را برطرف می نماید.

این ماسک خواب لانیژ دارای آنتی اکسیدان های بسیارقوی و ویتامین C می باشد و به مرور باعث روشن و شفاف شدن پوست شده و خطوط و چروک های پوست را بهبود می دهد. این ماسک بافت سبک زودجذبی دارد و باعث چرب شدن و یا احساس سنگینی روی پوست نمی شود و علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست به ترمیم پوست و نرم و براق شدن آن کمک می کند و همچنین برای انواع پوست نیز مناسب می باشد.

 

 

نحوه استفاده ماسک خواب آبرسان لانیژ:

ماسک خواب آبرسان لانیژ را می توانید 1 تا 2 بار در هفته پس از شستن و استفاده از کرم صورت، یک لایه از ماسک را به طور یکنواخت روی پوست بملید و اجازه دهید تا صبح روی پوستتان بماند.این محصول به دلیل قدرت آبرسانی بالایی که دارد مقدار کمی برای هربار استفاده با حجم ۱۵میلی لیتر را  حدود 2الی 3ماه می توانید مصرف کنید .

توضیحات تکمیلی
برند

Laneige | لانیژ

حجم

15 میل

ویتامین-ها

C, آنتی اکسیدان, هیالورونیک اسید

کشور-سازنده

کره جنوبی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک خواب آبرسان لانیژ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید