شامپو موز گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD

  • مناسب موهای خشک
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • تغذیه کننده و ترمیم کننده
  • دارای رایحه معطر و حاوی عصاره موز
  • دارای روغن نارگیل جهت احیا و نرم کنندگی موها
  • تقویت فولیکول‌های مو
  • نرم و درخشان کننده موها
  • فاقد سیلیکون، پارابن، رنگ‌های مصنوعی و مواد حیوانی
  • بدون مواد مضر و کاملا وگان و طبیعی
  •  ایجاد سبکی بین موها
  • حجم ۳۵۰میل
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
شناسه محصول: 3061 دسته: ,
برند: گارنیر

ناموجود

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو موز گارنیر

موهای طبیعی ممکن است به دلایل مختلفی مانند رنگ کردن های زیاد و یا استفاده از شامپوهای های غیر تخصصی تبدیل به موهایی بسیار خشک و آسیب دیده می‌شوند و خشکی غیر طبیعی و بیش از اندازه موها باعث می شود که تار موها دچار شکستگی ، موخوره شود ؛ به همین دلیل برای جلوگیری از ایجاد موخوره و شکستگی و وز شدن موها ، بهترین راه حل استفاده از شامپو موز گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD است .

شامپو موز گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD  با برخورداری از  ترکیبات گیاهی و طبیعی از جمله دارای روغن نارگیل که باعث احیا و نرم کنندگی موها و تغذیه موهای خشک می‌شود، می تواند با ایجاد احساس سبکی در بین موها، سلامت موهای شما را به شما باز می‌‌گرداند تا موها ظاهری سالم و درخشانی به خود داشته باشند.

 

 

علاوه‌ بر عصاره موز، شامپو موز Hair Food گارنیر دارای روغن نارگیل باعث تقویا فولیکول های مو می شود و  همچنین رایحه بسیار خوشایندی دارد که پس از استفاده از این شامپو می توانید تا ساعت‌ها این رایحه خوش بر روی موهایتان باقی بماند . بافت این شامپو بسیار غنی و به سرعت جذب مو می‌شود . این شامپو یک تغذیه کننده و ترمیم کننده بسیار قوی برای موهای خشک است.

وجود عصاره موز و روغن نارگیل در این شامپو موها را در کمتراز چند ثانیه نرم و لطیف می‌کند.استفاده از ۹۸ درصد از ترکیبات طبیعی در این شامپو ، منشا گیاهی داشته و درصدهای باقیمانده موادی هستند که وجود آن‌ها برای حفظ رطوبت و آبرسانی مو کاملا ضروری است و این درصد هیچگونه آسیبی برای موهای شما نخواهد داشت و به همین دلیل شامپوی شامپو موز گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD ، یک محصول گیاهی یا وگان محسوب می‌شود.

 

 

خواص موز در شامپو موز گارنیر GARNIER 

از دوران میلاد مسیح تا به امروز از پوست، برگ، گل و میوه موز در کشور های مختلف به‌عنوان یک گیاه درمانی در درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. موز دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد باکتریایی بسیار قوی  است. علائم شوره سر می‌تواند ناشی از تحریک فولیکول ها ، خشکی و عوامل قارچی و باکتریایی می باشد.

با وجود عصاره موز در شامپو موز گارنیر GARNIER با افزایش رطوبت و کاهش خشکی، پوست سر شما را از شوره سر در امان نگه می دارد  و  استفاده از  این محصول با گذشت زمان باعث تقویت فولیکول‌های مو و در نتیجه رشد بیشتر مو می‌شود.موز سرشار از پتاسیم، روغن‌های طبیعی، کربوهیدرات‌ها و ویتامین‌ها است که به نرم و درخشش مو کمک می‌کند و خاصیت ارتجاعی طبیعی مو را افزایش می‌دهد.

 

 

خواص روغن نارگیل در شامپو موز گارنیر GARNIER 

 روغن نارگیل دارای مواد مغذی بسیار زیادی است و با استفاده از این محصول حاوی روغن نارگیل،پوست سر را از آسیب رساندن هرگونه باکتری‌ جلوگیری می‌کند. اسیدلوریک موجود در روغن نارگیل شامل خواص مغذی است که جذب سریع تارهای مو می‌شود. روغن نارگیل موجود در شامپو موز هیر فود گارنیه، به سرعت جذب موها شده و نرم کنندگی و احیا به هرگونه آسیب مو مانند ، انواع بیماری ها ، موخوره و حالت شکستگی‌ مو بهبود می بخشد.

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

350 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو موز گارنیر GARNIER مدل هیرفود HAIR FOOD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید