شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس (OGX) – ضد ریزش و ضخیم کننده مو

  • شامپو ضد ریزش و ضخیم کننده مو حاوی بیوتین و کلاژن او جی ایکس
  • حاوی بیوتین و کلاژن و سرشار از پروتئین و ویتامین های مورد نیاز مو
  • تقویت کننده و تغذیه کننده فولیکول های مو
  • حجم دهنده و ضخیم کننده موها
  • پاکسازی ملایم و موثر موها و متعادل کننده pH
  • ترمیم ساختار آسیب دیده مو
  • بهبود آسیب های ناشی از رنگ مو و وسایل حرارتی
  • جلوگیری و کاهش ریزش موها و بهبود رشد آن
  • کمک به حفظ رطوبت و افزایش استحکام موها
  • نرم و براق و خوش حالت کننده موها
  • سازگار با PH طبیعی پوست سر
  • فاقد سولفات و پارابن ،بدون تست حیوانی مناسب انواع مو خصوصا موهای نازک و آسیب دیده و رنگ شده و کم حجم
  • حجم: 385 میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3096 دسته: ,

700,000 تومان

12 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس

برند او جی ایکس OGX

برند او جی ایکس (OGX) با شعار اینکه این برند عملکرد محصولات خود را فدای پایداری آن ها نخواهد کرد ، مجموعه خود را آغاز کرد. او جی ایکس برندی در زمینه محصولات مراقبتی از مو می باشد که در آمریکا تاسیس شده است.  در این مجموعه می توانید محصولات متنوعی برای مراقبت از موهایتان پیدا کنید که شامل شامپوها، نرم کننده‌ها و شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس و شامپوهای ضد ریزش و ضخیم کننده مو هستند.

 

 

فعالیت این برند از سال 1986 آغاز شده است و تا به امروز توانسته است بهترین محصولات مراقبت از مو را در سراسر جهان عرضه کند. او جی ایکس (OGX) را به عنوان یک برند زیبا، ناب و در عین حال ساده  به یک برند با قیمت مناسب در بین سرتاسر جهان شهرت گرفته است.

شامپوهایی که در این برند تولید شده‌اند دارای رایحه ای دلنشین و ترکیبات ملایم هستند تا به تارهای مو آسیبی وارد نشود. محصولات او جی ایکس فاقد سولفات و پارابن ،بدون تست حیوانی مناسب انواع مو خصوصا موهای نازک و آسیب دیده و رنگ شده و کم حجم می باشد.

 

 

معرفی شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس حاوی بیوتین و کلاژن و سرشار از پروتئین و ویتامین های مورد نیاز مو است که برای موهای خشک و آسیب دیده، موهای رنگ شده و موهای نازک و کم حجم، انتخاب بسیار مناسبی است. البته ناگفنه نماند که این محصول با هر نوع مویی سازگاری داشته و همچنین افراد با موهای چرب، رنگ شده، مجعد و لخت و صاف، قابل استفاده است.

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس (OGX) با کمک پروتئین و ویتامین مورد نیاز مو، در ضخامت ‌بخشی و اصلاح بافت موها نقش پررنگی دارد و  به دلیل داشتن کلاژن، به کاهش ریزش مو یا افزایش استحکام ریشه مو در پوست سر نیز کمک می‌کند.

 

 

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس بدون سولفات خارجی به طوری ساخته شده که تقویت کننده و تغذیه کننده فولیکول های مو  و همچنین در بهبود آسیب های ناشی از رنگ مو و وسایل حرارتی موثر می باشد. پس برای داشتن موهایی نرم، براق و کوتیکول ترمیم شده که باعث می‌شود رشته‌های مو زیبا و خوش حالت شوند.

شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین شامپوهای شرکت اوجی ایکس است که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. بیوتین یا ویتامین B7، یک ماده‌ی بسیار تاثیر گذار در تقویت و ترمیم ساختار موها ، جلوگیری و کاهش ریزش موها و بهبود رشد آن ،کمک به حفظ رطوبت و افزایش استحکام موها است.

 

 

بیوتین ساختار کراتین مو را که از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ماده تشکیل دهنده مو است، ترمیم می‌کند. به همین جهت، یکی از مهم‌ترین مکمل‌های ویتامینی که برای تقویت موی سر تجویز می‌شود، مکمل بیوتین و کلاژن است.بیوتین موجود در شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس ، علاوه ‌بر تقویت و تحریک رشد سالم و طبیعی موهای شما فر آیند پاکسازی ملایم و موثر موها و متعادل کننده pH در برابر ریزش مو نیز خواهد بود. کمبود بیوتین در بدن هر شخص، به صورت قابل توجهی باعث نازک شدن موها و افزایش ریزش مو خواهد شد.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بیوتین و کلاژن او جی ایکس (OGX) – ضد ریزش و ضخیم کننده مو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

700,000 تومان

12 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید