شامپو شیر نارگیل او جی ایکس OGX

  • حاوی شیر نارگیل جهت تغذیه و آبرسانی موها
  • حاوی پروتئین سفیده تخم مرغ جهت استحکام بخشی و انعطاف پذیری موها
  • ایجاد موهایی سالم، تغذیه شده و منعطف
  • تقویت کننده و مرطوب کننده
  • جلوگیری از سفیدی زودهنگام مو
  • بدون سولفات و پارابن و مواد شیمیایی
  • دارای مواد طبیعی نارگیل – تخم مرغ
  • حجم: 385 میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3098 دسته: ,

450,000 تومان

1 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی شامپو شیر نارگیل او جی ایکس

یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانم ها در حوزه‌ی سلامت مو در رابطه با انواع شامپوها از برندهای مختلف، استفاده از سورفاکتانت‌های سولفات‌دار و نگهدارنده‌های پارابنی است. چراکه تحقیقات ثابت کرده‌اند که ترکیبات سولفا‌ت‌دار باعث خشکی موها و تحریک پوست سر می‌شود. پارابن نیز از طریق پوست سر جذب شده و در زمان طولانی در بافت‌های داخل بدن انباشته می‌شود که می‌تواند زمینه‌ساز ابتلا به سرطان یا اختلال در سیستم هورمونی بدن شود.

شامپو شیر نارگیل او جی ایکس دارای ترکیبی کاملا تقویت کننده ، مرطوب کننده و مغذی است که با ترکیبی جذابی از دارای مواد طبیعی نارگیل ، شیر نارگیل و تخم مرغ به تقویت و آبرسانی مو کمک می کند. شامپو شیر نارگیل او جی ایکس موهای شما را فوق العاده نرم و درخشان کرده و با ترکیب جادویی تقویت کننده خود به افزایش حجم موهای شما کمک می کند.

 

 

روغن نارگیل موجود در شامپو شیر نارگیل او جی ایکس پوست سر شما را خنک کرده و به گردش خون در کف سر کمک می کند. این عملکرد همچنین موجب کاهش تعریق پوست سر می شود. شامپو شیر نارگیل او جی ایکس دارای مواد مغذی است که در ایجاد موهایی سالم و همچنین جلوگیری از سفیدی زودهنگام مو تغذیه شده است.

با استفاده از شامپو شیر نارگیل او جی ایکس صاحب موهایی سالم، خوش حالت و فاقد موخوره خواهید شد. شامپو شیر نارگیل او جی ایکس با فرمول مخصوص خود موهای خشک و آسیب دیده را نرم و منعطف می‌کند.این عصاره علاوه‌ بر خاصیت نرم‌کنندگی، تقویت و تغذیه موهای شما هم اثر مهمی بر روی رشد مو می‌گذارند. شامپو شیر نارگیل او جی ایکس بدون سولفات و پارابن و مواد شیمیایی و برای استفاده ی روزانه طراحی شده است.

 

ترکیبات موثر در شامپو شیر نارگیل او جی ایکس

شیر نارگیل

شیر نارگیل سرشار از ویتامین E است و با تغذیه و آب رسانی به ریشه و ساقه مو به رشد بیشتر آن کمک می کند. این ماده با آبرسانی به موهای خشک و ضعیف، مو را بازیابی می کند. و نرمی و لطافت را به آن باز می گرداند.

روغن نارگیل

 از قرن ها پیش روغن نارگیل یکی از پر طرفدارترین راه های درمان ریزش مو در میان مردم کشورهای زیادی از جمله کشور هند بوده است.روغن نارگیل چربی پوست سر را کنترل کرده و میزان ترشحات چربی آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. علاوه بر آن، روغن نارگیل در رفع شوره نیز تاثیر شگفت انگیزی دارد.

 

پروتئین تخم مرغ

شامپو شیر نارگیل او جی ایکس پروتئین تخم مرغ از جمله موادی است که دارای خواص بسیار زیادی برای مو و پوست دارد. این پروتئین رشد موها را تحریک کرده و از ایجاد موخوره و شکستگی در ساقه مو جلوگیری می کند.پروتئین تخم مرغ بر جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن زود هنگام مو تاثیر بسیار زیادی دارد. و در این راستا به حجم دهی مو کمک می کند.

اگر موهای مجعد  و فر دارید. می توانید با استفاده از شامپو شیر نارگیل او جی ایکس حاوی پروتئین تخم مرغ داشتن موهای صاف و نرم را تجربه کنید. شامپو شیر نارگیل او جی ایکس ضمن پاکسازی موهای شما از چربی و آلودگی‌ها،میزان ph مو را بین 4تا 6 درصد می‌رساند که همان چربی طبیعی پوست سر و موها است. بنابراین تعادل نرمالی در سر و موها ایجاد می‌شود که باعث می شود مو را سالم و همچنین باعث استحکام بخشی و انعطاف پذیری موها می شود.

 

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو شیر نارگیل او جی ایکس OGX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید