شامپو گیاهی مو ترزمه روغن نارگیل و آلوئه ورا

  • پاکسازی سطح پوست سر
  • بازسازی و احیا موهای از بین رفته
  • پاک کننده و آبرسان
  • حالت دهنده و نرم کننده
  • تقویت کننده بدون پارابن ،بدون رنگ،بدون سیلیکون
  • دارای ترکیبات طبیعی شیر و عصاره آلوئه ورا
  • مناسب برای آقایان وخانم ها
  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی و تغذیه مو
  • ترمیم کننده مو
  • مناسب موهای دارای شوره، آسیب دیده و رنگ شده
  • حاوی عصاره نارگیل و آلوئه‌ورا
  • حجم محصول۷۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3213 دسته: ,

ناموجود

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند ترزمه ( شامپو گیاهی مو ترزمه )

برند ترزمه، معتقداست که هر زنی شایستۀ زیبایی و زیبا ماندن است، بدون اینکه لازم باشد هزینۀ زیادی را صرف کند. ترزمه برند محصولات مراقبت از مو است که نخستین بار در سال 1947 در آمریکا تولید شد.

ترزمه نخست وزیر پیشین بریتانیا و هم چنین نام تجاری برای برند امریکایی چند ملیتی می باشد که اولین محصولات مراقبت از مو می باشد که در سال 1947 توسط شرکت تولیدی گادفروی ” Godefroy” در سنت لوییس ایالت میسوری آمریکا ساخته شد.

این محصول پس از روانه بازار جزئی از محصولات تخصصی و معروف مراقبت از مو به نام ادنا، ال، اِمِ (Edna L. Emme) نام گذاری شده است.

خط تولید برند ترزمه در اوایل فقط محصولات ارایشی بوده و این برند در سال 1968 توسط آلبرتو کولوِر، شرکتی که یونیلور در سال 2010 به دست آورد،خریداری شد. این برند فرمول هایی را برای انواع مختلف موها ایجاد کرد. محصولات ترزمه شامل: شامپوها و نرم کننده های گیاهی و سایر محصولات مراقبت از مو می باشد.

محصولات این برند در سالن های زیبایی سراسر آمریکا، کانادا، بریتانیا و آسیا به خصوص برای درمان ریزش مو  به کار می رود.

 

 

 ریزش مو، شوره سر، پوست حساس از مشکلات شایع در همه خانم ها و آقایان است اگر شما هم و موهایی چرب یا خشک دارید، و زمان مناسبی برای پیدا کردن شامپوی مناسب برای موهایتان ندارید ما به شما شامپو گیاهی مو ترزمه سری بوتانیک حاوی روغن نارگیل و آلوئه ورا را پیشنهاد می کنیم .

شامپو گیاهی مو ترزمه سری بوتانیک عطری فوق العاده طبیعی دارد که استشمام آن باعث آرامش و حس خوب می‌شود. شامپوهای طبیعی مثل شامپوهای شیمیایی، علاوه بر قدرت تمیزکنندگی بالا، پس از اولین استفاده، حس تمیزی و سرزندگی و شادابی را در موها را برای شما ایجاد می کند …

و تفاوتی که شامپو گیاهی مو ترزمه با سایر شامپوهای شیمیایی دارد این است که با استفاده مکرر از آن موی سر شما تقویت شده و به رشد و پرحجم شدن آن کمک می‌کند و با توجه به جنس مو، مدت بیشتری موهای شما تمیز می‌ماند که این مسئله در کلان شهر ها با آلودگی های زیاد، می تواند مزیت بسیار مزیت مهمی به شمار آید.

 

 

ویژگی شامپو گیاهی مو ترزمه سری بوتانیک

شامپو گیاهی مو ترزمه سری بوتانیک دارای فرمولاسیون بسیار غنی و حاوی عصاره های طبیعی از جمله روغن نارگیل و آلوئه ورا برای احیای صافی، لطافت و حرکت طبیعی موهای خشک، وز دار و آسیب دیده در اثر رنگ کردن و فرایندهای شیمیایی می باشد. شامپو گیاهی مو ترزمه سرشار از اسیدهای چرب مغذی مو می باشد که با وجود  بوتانیک برای بازسازی ساختار موهای آسیب دیده و افزایش استحکام موهای نازک است.

شامپوی گیاهی حاوی روغن نارگیل برای افزایش صافی موها است و با قدرت پاک کنندگی بسیار ملایم ، رفع وز و صافی موهای معلق در هوا، احساس موهایی سالم و رها با حرکت طبیعی را برای خانم ها و آقایان به ارمغان می آورد و همچنین شامپو گیاهی مو ترزمه منحصر به فرد تقویت کننده بدون پارابن ،

بدون رنگ،بدون سیلیکون دارای ترکیبات طبیعی روغن نارگیل و عصاره آلوئه ورا می باشد که مناسب موهای دارای شوره، آسیب دیده و رنگ شده  دارای خاصیت مرطوب کنندگی و تغذیه مو ، پاکسازی سطح پوست سر،بازسازی و احیا موهای از بین رفته ، پاک کننده و آبرسان،حالت دهنده و نرم کننده مو می شود.

 

 

خواص روغن نارگیل موجود در شامپو گیاهی مو ترزمه

ریزش مو در بسیاری از موارد ریشه در انتخاب نادرست شامپو دارد. استفاده بیش از حد از مواد شوینده و شستشوی هر روز موها با شامپوهای شیمیایی، از علت های شایع ریزش مو است.

همچنین عواملی مانند برخورد اشعه‌های مضر آفتاب،  آلودگی‌های موجود در هوا، از دیگر عوامل ریزش مو است. روغنی که از نارگیل به دست می‌آید، حاوی انواع مواد مغذی‌ است که می‌توانند اثر آلاینده‌ها را به حداقل برسانند و از آسیب رسیدن به مو جلوگیری کند.

 

 

خواص آلوئورا موجود در شامپو گیاهی مو ترزمه

گیاه آلوئه ورا فولیکول مو را به شکل مؤثری از سبوم اضافی (چربی) و باقی مانده تمیز می کند. این گیاه به کاربرده شده در شامپوی گیاهی ترزمه ، در حین تمیز کردن، به موهای شما آسیب نمی رساند …

و همچنین برخلاف سایر مواد شیمیایی موجود در محصولات مو، شامپو گیاهی مو ترزمه یک شوینده ملایم است و یکپارچگی مو را نیز حفظ می کند.آلوئه ورا حاوی ویتامین های A، C و E است. هر سه این ویتامین ها در بازسازی سلولی مشارکت دارند و رشد سلول سالم و موهای براق را افزایش می دهند.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

 

توضیحات تکمیلی
برند

ترزمه, ترسمه | Tresemmé

حجم

700 میل

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو گیاهی مو ترزمه روغن نارگیل و آلوئه ورا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید