ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا

  • پر کننده و حجم دهنده مژه
  • بلند کننده و لیفت کننده مژه
  • ویتامینه وتقویت مژه با ویتامین e و ارگان
  • افزایش طول هر تار مژه به لطف فرمولاسیون حاوی میکرو فیبر
  • دارای برس دوکاره متغیر و چرخشی از جنس پلاستیک
  • دارای برس بیضی شکل ۲ در ۱ (دو حالته) متناسب با شکل چشم برای فرکردن و حالت دادن بهتر مژه
  •  رنگ مشکی و سیاه کاربنی
  • مقاوم در برابر ریزش زیرچشم
  • دارای ماندگاری ۲۴ ساعته
شناسه محصول: 3029 دسته: ,
برند: بورژوا

500,000 تومان

5 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

( ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا )

انواع مختلفی از ریمل‌ها در بازار لوازم آرایشی وجود دارند که می‌توان مطابق با سلیقه و نوع میکاپ از آن‌ها استفاده کرد. دو مورد از مهم‌ترین انواع ریمل، ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده بورژوا هستند. اما گاهی قصد خرید فقط یک محصول داریم و تنوع بالای ریمل‌ها ما را گیج و سردرگم می‌کند.

خوشبختانه برندهای معروف و موفقی مانند بورژوآ، ریمل‌های دو کاره‌ای را ساخته‌اند که می‌تواند هم به عنوان یک ریمل حجم دهنده و هم به عنوان یک ریمل برای بلندکردن و جدا کردن مژه‌ها باشد. خرید ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا (مدل Twist Up The Volume) ما را از خرید چندین محصول یا حمل چندین ریمل در کیف بی نیاز می‌کند.

 

 

برند فرانسوی بورژوا تنوع قابل توجهی در مدل‌های مختلف ریمل و محصولات آرایش چشمی دارد. اگر قصد خرید ریمل بورژوا داشته باشید، خبر خوب این است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای متوسط و معقول، به راحتی ریمل مورد نظر و مناسب خود را از میان نمونه‌های مختلف این محصولات خریداری کنید.ریمل‌های بورژوا دارای مایه ریمل قوی بوده و رنگ سیاه پررنگ و فوق العاده‌ای دارند. ریمل‌های این برند، به هیچ وجه چسبندگی نداشته و موجب ریزش مژه‌ها نخواهند شد.

 

 

انواع ریمل بورژوا ( ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا )

تقریبا تمام خانم‌ها ریمل درب مسی بورژوا مدل Volume Glamour را می شناسند. قلموی عالی این ریمل و مایه ریمل قوی آن، باعث می‌شود که بتوانید با چند قلمو زدن، به سرعت مژه‌هایی پرپشت و زیبا داشته باشید.

یک ریمل عالی و پرفروش دیگر از این برند فرانسوی مدل Twist Up The Volume Ultra Black است که برای حجم دهندگی به مژه‌ها بی نظیر عمل می‌کند. قلموی این ریمل برای حالت دادن به مژه‌ها طراحی شده و به جز آن که به راحتی باعث حجم گرفتن مژه‌ها خواهد شد، بین تارهای مژه را شانه کرده و از چسبیدن آن‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

برس خاص قابل تغییر ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا می‌تواند تارهای مژه را به طور قابل ملاحظه‌ای بلندتر و حجیم‌تر کند. وضعیتی از آن که موهای براش ازهم باز شده و به حالتی پخش، موازی و بافاصله از هم قرار می‌گیرند، برای بلندکردن طول هر مژه و جداکردن تارهای مژه از هم مناسب است. اما حالتی از براش ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا که موهای آن متراکم‌تر، بطور مارپیچ و طول براش کم‌تر باشد، می‌تواند مژه‌ها را حجم داده و پررنگ و ضخیم کند.

 

 

مایع درون ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا کاملا سیاه بوده و مژه‌ها را با یک لایه یکنواخت و غلیظ می‌پوشاند تا حجم فوق‌العاده‌ای را در آن‌ها ایجاد کند. همچنین تک تک مژه‌ها را جدا ازهم و مشخص کرده و ظاهر بسیار زیبایی به آن‌ها می‌بخشد. این محصول فاقد نگهدارنده‌های مضر پارابنی بوده و خطری برای سلامتی ایجاد نخواهد کرد.

وقتی شما این محصول Bourjois را انتخاب و تهیه کنید، در واقع با خرید یک ریمل، دو نوع ریمل یا یک ریمل دو کاره را خریداری کرده‌اید. بنابراین می‌توانید در موقعیت‌های مختف، مطابق شرایط و سلیقه خود یک مدل از براش را انتخاب و از آن استفاده کنید. پس نیازی به همراه داشتن دو ریمل جداگانه نخواهد بود.

 

 

قیمت ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا

ریمل‌های این برند در ردیف قیمتی مناسبی قرار دارند و در کل برند بورژوا محصولات متنوعی به لحاظ قیمتی در سبد کالایی خود قرار داده است. به این شکل شما می‌توانید از میان ارزان‌ترین ریمل‌های این برند، مدل‌هایی برای استفاده روزمره خریداری کرده یا به سراغ ریمل‌های لاکچری و گران قیمت آن که مناسب آرایش‌های سنگین و مجلسی است، بروید.

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

فرانسه

برند

بورژوا

رنگ

مشکی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل حجم دهنده و بلند کننده بورژوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

500,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید